poznaj naszą ofertę
Masz problem z przesyłką? Jesteś niezadowolony z obsługi?
Skontaktuj się z nami. Śledzimy wszystkie przesyłki.
Jeżeli po otrzymaniu towaru nie jesteś z niego zadowolony, pamiętaj że możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru. Wszystkie przesyłki nadawane przez naszych kontrahentów są odpowiednio zabezpieczone oraz ubezpieczone,
w razie odebrania uszkodzonej przesyłki prosimy o kontakt, masz prawo do bezpłatnej reklamacji.
Ile trzeba czekać?
Średni czas oczekiwania na przesyłkę to 20 dni roboczych. Towar wysyłany jest spoza Unii Europejskiej, bezpośrednio z magazynu sprzedawcy, dlatego możemy zaoferować
Ci najniższą cenę w zamian za Twoją cierpliwość :) Maksymalny czas realizacji zamówienia może wynieść 45 dni roboczych od daty zaksięgowania Twojego przelewu
na naszym koncie bankowym. Dlaczego aż tyle ? Ten czas obejmuje wszelkie awaryjne sytuacje: opóźnienia w odprawach, przelotach, święta, dni wolne oraz sytuacje nadzwyczajne spowodowane np. niesprzyjającymi warunkami pogodowymi.
Jeżeli termin zostanie przekroczony, masz zagwarantowany pełny zwrot środków.
W takiej sytuacji masz też wybór – pełny zwrot lub wykonanie zamówienia ponownie,
ze skróconym czasem oczekiwania oraz rabatem.
Jak śledzić przesyłkę?
Każda paczka otrzymuje indywidualny numer, który można śledzić w Internecie.
Aby uzyskać taki numer, skontaktuj się z obsługą klienta.
Aktualizacja numeru powinna odbyć się najpóźniej w ciągu 5-7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W tym czasie środki są księgowane na rachunku sprzedawcy,
a towar zgłaszany do odprawy, kontrolowany i wysyłany.
Ile kosztuje przesyłka?
Koszt przesyłki różni się w zależności do wagi oraz wymiarów przesyłki.
Paczki nadawane są drogą międzynarodową dlatego niestety nie możemy zaoferować
wysyłki za pobraniem. Koszt wysyłki liczony jest też za każdą sztukę z osobna, ponieważ każda kolejna zwiększa ciężar, gabaryt oraz koszty ubezpieczenia.
Tak jak wspomnieliśmy, towar wysyłany jest spoza Unii Europejskiej dlatego
w ramach polskiego prawa podatkowego dlatego koszty podatku VAT (stawka 23%)
oraz cła (dla przesyłek do wartości 150 Euro, czyli ok. 620 zł, a także wszy-
stkich telefonów, stawka cła to 0%) spoczywają na Kupującym jako importerze
towaru. Opłaty nie są pobierane przez nas tylko przez Skarb Państwa, dlatego
niestety nie podlegają zwrotowi. Opłaty nie są jednak nakładane na wszystkie przesyłki, a decyzja o ich naliczeniu zależy od indywidualnej decyzji urzędu celnego. Jeżeli Twoja przesyłka zostanie zatrzymana przez Urząd Celny,
od razu skontaktuj się z nami. Nasza obsługa przygotuje dokumenty
i przeprowadzi Cię przez procedury.
Inne informacje:
Nasza oferta dotyczy zamówienia towaru zaprezentowanego w ofercie, z zagranicy,
w Twoim imieniu. Cena podana w ofercie zawiera w sobie koszt naszej usługi,
podatek VAT od usługi oraz środki jakie przekazujemy do sprzedawcy.
Wystawiamy faktury vat i rachunki tylko na naszą usługę.
Decydując się na udział w naszej ofercie udzielasz nam pełnomocnictwa do zamówienia
towaru oraz do przekazania płatności zagranicznemu sprzedawcy/producentowi w swoim imieniu.
KONTAKT
Czekamy na Twoje maile i telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16.
Jeżeli nie możesz się dodzwonić, napisz maila.Odpowiedź powinna przyjść najpóźniej
w ciągu 24 godzin, nie licząc dni wolnych i weekendów.
Napisz do nas: [zasłonięte]@gmail.com
lub zadzwoń: +48 [zasłonięte] 676 567