Jesteśmy lombardem zajmującym się sprzedażą towarów zarówno nowych jaki i używanych, będących naszą własnością i sprawdzony technicznie.
NASZ ADRES:
LOOMBARD INNEX
UL.KOŚCIELNA 6
55-100 TRZEBNICA
KONTAKT:
TELEFON: 71/[zasłonięte]31053
GG:[zasłonięte]58493
E-MAIL: [zasłonięte]@INNEX.PL
PRACUJEMY 7 DNI W TYGODNIU:
PON - SB 9-20
ND 9-19
Regulamin
1. Jeśli nie odpowiadają Ci nasze warunki - nie licytuj .
2. Sprzedajemy towar nowy i używany. Do wszystkich przedmiotów dołączamy faktury VAT-marża
3.Wysyłka towaru następuje w ciągu 2 dni roboczych liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. W tytule przelewu prosimy podać swój nick oraz nazwę przedmiotu. Przyspieszy to wysyłkę i pomoże w weryfikacji.
4.Ceny za wysyłkę, podane na aukcjach są cenami brutto i zawsze dotyczą tylko 1 szt. W przypadku zakupu 2 lub więcej sztuk prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów transportu.
5. Gdy jesteśmy stroną sprzedającą, komentarze wystawiamy jako drudzy,gdyż mamy wówczas sygnał, że towar doszedł, a klient jest zadowolony. Gdy jesteśmy stroną kupującą, komentarz wystawiamy po otrzymaniu towaru.
*UWAGA! Zanim zdecydujesz się wystawić negatywa, skontaktuj się z nami,gdyż zawsze jest wyjście z sytuacji polubowne a może coś się stało o czym nie wiemy. Jesteśmy gotowi Ci pomóc.
Reklamacje i zwrot towaru:
1.Przed odebraniem przesyłki od kuriera prosimy o sprawdzenie, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W razie stwierdzenia uszkodzeń, proszę o sprawdzenie przesyłki przy kurierze i sporządzenie protokołu uszkodzenia przesyłki. Zgodnie z art. 74 ust 1 ustawy Prawo przewozowe "Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie uprawnionego, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona". Protokół pomoże nam rozpatrzyć reklamację.
2.Podstawą reklamacji są podpisane przez kupującego faktury oraz oświadczenie reklamacyjne, które należy odesłać wraz ze wszystkimi elementami zakupionego zestawu na podany wyżej adres. Jeżeli został sporządzony w/w protokół prosimy o dołączenie go do przesyłki.
3.W przypadku zgłoszenia gwarancyjnego klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru do naszego lombardu wraz z oświadczeniem reklamacyjnym towaru oraz podpisanymi fakturami na swój koszt.
4.Reklamacja nie zostanie uwzględniona, a towar odesłany na koszt kupującego, jeżeli uszkodzeniu ulegną plomby gwarancyjne.
5.O oświadczenie reklamacyjne poproś sprzedawcę drogą mailową.
6.W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez sprzedawcę reklamacji (przesyłki z reklamowanym sprzętem) sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienie lub nieuwzględnienia jego reklamacji.
7.W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji.
8.W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.
9.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, w szczególności w przypadku stwierdzenia nie istnienia wady lub niezgodności towaru z umową albo w przypadku uszkodzenia lub pogorszenia towaru z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w tym z przyczyn dotyczących klienta lub użytkownika, towar zostanie klientowi odesłany na jego koszt, zaś w wypadku odmowy jego przyjęcia przez klienta będzie przez sprzedawcę przechowywany nie dłużej niż 30 dni po czym zostanie zniszczony.
10. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt Firmy INNEX nie będą odbierane.
11.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7,
w terminie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy.
12. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym . Oznacza to iż zwracany towar nie może nosić śladów używania oraz nie może być uszkodzony . Zwracany towar zabezpieczony fabrycznie nie może być zwrócony po usunięciu z niego w/w zabezpieczeń. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, ale niedozwolone jest używanie towaru. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt wraz podpisanymi fakturami oraz oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
13. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłamy na adres mailowy klienta, jeżeli zgłosi on chęć zwrotu towaru w/w terminie
14. Lombard w ciągu 7 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w. wymagania, wyślemy klientowi korektę faktury i po jej otrzymaniu niezwłocznie zwrócimy klientowi pełną wartość zakupionego towaru na podane przez niego konto bankowe.
15. Na podstawie art. 10, pkt. 3, ust. 5 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów [...] (Dz.U.00.22.271 z dnia 31 marca 2000 r.) nie zwracamy kosztów przesyłki.
16. Towary zakupione w drodze licytacji nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Zgodnie z "Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów" [rozdz.2 - umowy zawierane na odległość, art.16.1, podpunkt 10] sprzedaż na aukcjach nie jest traktowana tak jak sprzedaż w sklepie internetowym czy w ogólności jak sprzedaż na odległość i do takiej formy sprzedaży (licytacja) nie stosuje się przepisów o umowach zawieranych na odległość.
17. Złożenie zamówienia w aukcjach internetowych alle jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
18. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.