Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HRMarketing. Nowe spojrzenie na... [nowa]

28-02-2012, 14:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029945956
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 15:09:36
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

HRMarketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Welsing Caroline

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64117
  • liczba stron: 264
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • Rok wydania: 2011
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Myśl perspektywicznieChoć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.Działaj systemowoJest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.Rób wrażenie"HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach."Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.