Vorza HPI w PROMOCYJNEJ CENIE 2 050 ZŁ (było 2 300 zł!)
Autko
Autko kupione w 2010 roku. Jeżdżone tylko na torze z małymi kamieniami (nie skakałem nim nigdy z dużych wysokości). Polecam wszystkim, bo to niesamowita zabawa.
- stan wizualny - dobry (rysy na podwoziu po kamieniach, wgłębienia na zderzaku, porysowana obudowana nylonowa)
- stan techniczny – dobry
Przyszły właściciel powinien rozważyć wymianę łożyska w przednim napędzie oraz front hubs:
- HPI RACING APACHE SC FLUX 67438 BALL BEARING 8X14X4MM - na ebay koszt to 80 zł wraz z przesyłką
- HPI RACING VORZA FLUX HP VB-1 67386 FRONT HUB CARRIER SET - na ebay koszt to 60 zł wraz z przesyłką
WARTOŚĆ ZESTAWU:
- autko wraz z aparaturą (wartość 2600 zł)
- ładowarka Turnigy max200w (wartość 200 zł)
- cztery baterie Turnigy nano-tech 5800mah 2S2P 30~60C Hardcase Lipo Pack (ROAR APPROVED) (wartość 800 zł)
Radio 2.4 GHz
Złożony fabrycznie, gotowy do jazdy po wyjęciu z pudełka i wyposażony w system radiowy 2.4 Ghz stanowi świetny wstęp do jazdy modelami Buggie w skali 1:8! Nie musicie się już więcej martwić o zmianę kryształu i jakiekolwiek zakłócenia. O bezpieczeństwo dba system failsafe, który sprawia, że w razie utraty komunikacji pomiędzy radiem, a modelem, model natychmiast się zatrzyma. Kupując model Pulse będziesz pod wrażeniem lotów jakie może wykonywać oraz jego osiągami na torze a wszystko to w jednym pudelku.
Najwyższy stopień regulacji
Obydwa końce modelu Voraz mają to czego wymagasz od modelu zawodniczego włącznie z designem Inverse Steering Block HB, grube anodowane aluminiowe cięgna sterownicze, opcjonalne otwory na piny przegubu tylnej zwrotnicy, regulowany roll centre, sworzeń zwrotnicy, łączniki śrub rzymskich i uniwersalne łączniki sworzni, stabilizator poprzeczny, stalowe śruby rzymskie i śruby HB "nieodkręcające" do montażu amortyzatorów.
Twardy jak skała napęd
Uosobienie niezawodności HB nitro buggy i truggy na której można polegać-Vorza używa dyferencjalów o spiralnie gwintowanej przekładni ślimakowej która przekazuje moc z wałka na koła. Przekładnia ślimakowa jest bardzie wytrzymała i godna zaufania niż standardowa przekładnia i zapewnia ekstra pewność siebie a także mniej bólu głowy przy konserwacji.Możesz regulować pracę dyferencjalów poprzez zastosowanie gęstszego lub rzadszego oleju ponieważ wszystkie trzy dyferencjały są uszczelnione dzięki czemu zapewnią ci mnóstwo możliwości regulacji i wydajne tłumienie.
Moc Vorza Flux HP zapewnia bezszczotkowy system HPI Flux na który składa się silnik Tork 2200 i kontroler Blur, obydwa elementy oddzielnie sa doskonałe w połączeniu stanowią siłę nie do zatrzymania! Silnik Tork 2200 posiada najbardziej rasowa obudowę jaką widzieliśmy z masywnym żebrowanym systemem chłodzącym, sprawia że wygląda jak prawdziwa fabryka mocy! Dzięki zastosowaniu 5mm wału twornika będzie on pasował do opcjonalnej zębatki atakującej i będziesz mógł zwiększyć prędkość maksymalną do szalonych przejazdów lub zmniejszyć przełożenie aby uzyskać lepsze przyśpieszenie na torze.
Silnik Tork 2200 jest zamocowany do 3 mm płyty silnika wykonanej ze stopu aluminium 7075 za pomocą dwóch 8 mm żebrownych aluminiowych kleszczy aby nie poruszył się lub nie przesunął od chorej dawki wysokich obrotów jakie może osiągnąć! Silnik Tork 2200 obsługuje kontroler Flux Blur, najmocniejszy jaki mogliśmy znaleźć. Z możliwością obsługi dwóch baterii 3S (w sumie to moc 6S LiPo!) poradzi sobie ze wszystkim co Tork 2200 wyciągnie! 6mm konektory banan zabezpieczają przewody silnika i zapewniają bezstratne połączenie kabli o grubości 12, natomiast by połączyć każdy pakiet baterii założyliśmy końcówki Dean aby uzyskać zerową stratę mocy i maksymalną wydajność.
Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu odkrywać nowego konektora kiedy najlepszy jest już dostępny! Dopełnieniem wszechstronności kontrolera Blur jest zintegrowany wiatrak chłodzący który zapewni kontrolerowi temperatury idealne do wydajnej pracy! W końcu macie możliwość łatwo podłączyć go do komputera i dokonać pełnego programowania! Dzięki zestawowi do programowania USB możesz podłączyć Blura do PC pracującego w systemie windows i ustawić wszystkie parametry takie jak dostarczanie mocy, hamowanie, próg odcięcia baterii i wiele innych. Możesz także tworzyć profile do wyścigów, do chorej prędkości, skoków i zabawy.
Funkcje
Ładowarka Turnigy A6-10
Zaawansowana i wydajna ładowarka Turnigy A6-10 jest w stanie naładować, zbalansować i rozładować baterie Lion, LiPo, LiFe (A123), NiCd i NiMH o maksymalnej mocy wyjściowej 200W. Może naładować lub rozładować do 18 ogniw NiCd / NiMH do 6 Cell litowych z maksymalnym prądem 10A. Może przyjąć trzy rodzaje baterii litowych (Lilo / Lipo / LiFe).
Cechy;
sterowana mikroprocesorem
czułość Delta-peak
Indywidualne balansowanie komórek
Obsługiwane: Li-ion, LiPo i LiFe, Ni-Cd i Ni-MH
Duży zakres prądów ładowania
Funkcja Store, pozwala na bezpieczne przechowywanie
Funkcja time limit
Monitorowanie napięcia wejściowego. (Chroni akumulatory na polu)
Przechowywanie danych (zapisać do 5 zestawów w pamięci)
Battery break in and cycling.
Specyfikacja
Napięcie wejściowe: 10 ~ 18v
Ładowanie Max: 200W / Max rozładowania: 25W
Prąd ładowania Zakres:. 1 ~ 10.0A
Prąd rozładowania zakres: 0.1 ~ 5.0A
Ni-MH/NiCd komórki: 1 ~ 18
Li- Ion / Poly cells: 1 ~ 6
Napięcie akumulatora Pb: 2 ~ 24V
Waga: 540g
Wymiary: 143x124x37mm
Pakiety zasilające firmy TURNIGY, seria nano-tech.
Pojemność : 5800mAh
Napięcie : 2S / 7,4V
Rozładowanie : 30C ciągły / 60C chwilowy
Waga : 296g (z kablami i złączami)
Wymiary : 138x46x25mm
Złącze balansera: JST-XH
Złącze prądowe : brak (gold 4mm wraz z kablem)