Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HPI SPRINT 2 SPORT BMW M3 GT2 RTR 2,4Ghz 4WD

21-06-2014, 23:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 834.95 zł     
Użytkownik dexter_sklep_pl
numer aukcji: 4266860077
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 16   
Koniec: 21-06-2014 23:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

got

Zapewniamy
serwis oraz
części zamienne!


Promocja 1


Promocja 2

Promocja 3

Promocja 4


Przed zakupem prosimy się skontaktować
w celu sprawdzenia dostępności tego modelu.


Oferujemy Państwu


Najszybszy Sprint 2 Sport, teraz z

technologią 2,4 GHz i wodoszczelną elektroniką!



Odświeżony RTR Sprint 2 Sport zapewni ci mnóstwo zabawy, jest łatwy w prowadzeniu i konserwacji dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty podłogowej! Nie zapomnieliśmy też dołożyć aparatury 2.4Ghz oraz wodoodpornej ochrony elektroniki! RTR Sprint 2 Sport wyposażyliśmy także w karoserię BMW M3z autentycznym wyścigowym schemacie malowania, dzięki któremu model zyskał
rasowy wygląd! Płyta podłogowa fabrycznie złożona sprawia, iż nowym
Sprintem 2 Sport można szybko przejść do zabawy i sprawdzić swoje umiejętności!
Oprócz autentycznego wyglądu model prowadzi się niczym prawdziwy samochód!


WODOODPORNY
Nowy RTR Sprint 2 Sport jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy wodoodporny kontroler SC-15WP!

APARATURA 2.4GHz

Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!




UKŁAD PODWOZIA





ŚWIETNY WYGLĄD


RTR Sprint 2 Sport wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię BMW M3. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI I innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.




PROSTE STEROWANIE


Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia – to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!



Napęd dwu-paskowy

Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE

Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
WYŚCIGOWY TUNINIG

Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Use camber link and shock mount locations, widen the track of the car, change the camber and caster, alter the Ackerman and even adjust droop and ride height!

Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!




Wyposażenie:


  • Oficjalna, licencjonowana karoseria BMW M3 o rasowym wyglądzie
  • aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
  • Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
  • Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
  • Wodoodporna pokrywa odbiornika
  • Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
  • Oficjalne, licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła . Dzięki 6mm offset’om tylnich kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
  • Opony HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
  • Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
  • Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
  • Sruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
  • Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
  • Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do dryftu sprężynami
  • dwu lub trzy stopniowe piasty
  • Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
  • Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
  • Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200mm
  • Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
  • Precyzyjna dźwignia kątowa

ZOBACZ NA FILMIE: