Najszybszy Sprint 2 Sport, teraz z
technologią 2,4 GHz i wodoszczelną elektroniką!
Odświeżony
RTR Sprint 2 Sport zapewni ci mnóstwo zabawy, jest łatwy w prowadzeniu
i konserwacji dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty podłogowej!
Nie zapomnieliśmy też dołożyć aparatury 2.4Ghz oraz wodoodpornej
ochrony elektroniki! RTR Sprint 2 Sport wyposażyliśmy także w karoserię
BMW M3z autentycznym wyścigowym schemacie malowania, dzięki któremu
model zyskał
rasowy wygląd! Płyta podłogowa fabrycznie złożona sprawia, iż nowym
Sprintem 2 Sport można szybko przejść do zabawy i sprawdzić swoje
umiejętności!
Oprócz autentycznego wyglądu model prowadzi się niczym prawdziwy
samochód!
WODOODPORNY
Nowy
RTR Sprint 2 Sport jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w
warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest
bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem
gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu
ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy
wodoodporny kontroler SC-15WP!
|
|
APARATURA 2.4GHz
Wszystkie
aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające
pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu.
Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym
hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu,
składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny
oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu
zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę
kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii
2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i
zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód
straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób
bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2
zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
UKŁAD PODWOZIA
ŚWIETNY WYGLĄD
RTR
Sprint 2 Sport wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię
BMW M3. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by
ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności
zamontowaliśmy spoiler. Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej
chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych
karoserii HPI I innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport
zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI
X-Pattern.
PROSTE STEROWANIE
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi
właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości
regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ
napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia –
to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!
Napęd
dwu-paskowy
Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach
napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia
wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez
walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest
przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą
wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania
wytrzymałości i odporności na ścieranie.
|
|
W
PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE
Zawieszeni,
w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i
charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki
zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi
wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach
sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne
tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
|
|
Konstrukcja
i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności
aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej
bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy
drift. Use camber link and shock mount locations, widen the track of
the car, change the camber and caster, alter the Ackerman and even
adjust droop and ride height!
Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów
możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie
kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (podsterowność /nadsterowność)
kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!
|
|
Wyposażenie:
- Oficjalna,
licencjonowana karoseria BMW M3 o rasowym wyglądzie
- aparatura
2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
- Wodoodporny
kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
- Wodoodporne
serwo sterująceSF-10W
- Wodoodporna
pokrywa odbiornika
- Anodowane
na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
- Oficjalne,
licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła . Dzięki 6mm offset’om tylnich
kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
- Opony
HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
- Piankowy
zderzak chroni przed uderzeniami
- Regulowane
uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
- Sruby
rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
- Komplet
łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
- Amortyzatory
olejowe z specjalnie dobranymi do dryftu sprężynami
- dwu
lub trzy stopniowe piasty
- Wytrzymała
tłoczona z nylonu płyta podłogowa
- Regulowane
przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
- Opcjonalna
nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na
zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200mm
- Zastosowanie
łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
- Precyzyjna
dźwignia kątowa
|