Jest to podwozie w skali 1:10, przystosowane do driftu RC, napędzanie na obie osie (4WD) z counter-steer 1.67 (67%), dużo sztywniejsze od plastikowego Sprinta, bez luzów na zwrotnicach, ze zwiększonym kątem skrętu, regulowanymi amortyzatorami, aluminiowym zawieszeniem i tarczami hamulcowymi.
Lista wykorzystanych elementów: - płyta z włókna węglowego od Exotek Racing (HPI Sprint 2) - aluminiowe zawieszenie od Sakury D3 (przód + tył) - aluminiowe, regulowane amortyzatory (przód i z tył) - aluminiowy mostek środkowy, łączący górną i dolną płytę podwozia - aluminiowe zwrotnice i układ kierowniczy od sakury D3 - aluminiowe zębatki na wałku środkowym (przód: 12T, tył: 20T) - aluminiowe tarcze hamulcowe od Sakury D3 (przód + tył) - aluminiowe mocowane zębatki odbiorczej - aluminiowy orczyk serwa (25 mm) - one-way (32T) - zablokowany tylny dyferencjał - kardany (przód: Sakura D3 Wide Angle, tył: HPI Sprint 2) - wzmocnione paski 3M (przód: 501T, tył: 189T) - łożyskowane napinacze pasków (przód + tył) - zmodyfikowane mocowanie pakietu (paski rzep) - wszystkie śruby z gniazdem sześciokątnym (hex)
- dociążenie przodu (ciężarek 100g w zderzaku)