Idealny model RC
Savage Flux oparty jest na wspaniałym zawieszeniu znanym z modelu Savage X. Silnik Flux Tork 2200Kv jest nisko zamontowany w miejscu silnika nitro, mocny regulator znajduje się w miejscu zbiornika na paliwo, a dwa miejsca do mocowania akumulatorów znajdują się na zewnętrznej stronie. Zasilanie mogą stanowić pakiety NiMH złożone z 6-8 cel, podwójne pakiety LiPo 2S (7.4V) lub mocne 3S (11.1V)!
Pozostałe części zostały przeniesione z modelu Savage X włączając w to wytrzymały, metalowy układ napędowy, mocne serwo SF-5, niezawodne zębatki dyferencjału, legendarne części zawieszenia oraz wieżyczki amortyzatorów. Mniejsza waga Savage Flux HP pozwala na użycie pojedynczych nylonowych amortyzatorów w rozmiarze BIG BORE. Zapewniają one doskonalą kontrole i trakcje na każdej nawierzchni.
Savage Flux HP posiada wiele nowych, wspaniałych cech, o których możesz przeczytać poniżej!
Najwieksza chluba nowego modelu jest system bezszczotkowy Flux. W jego sklad wchodzi silnik Tork 2200 oraz kontroler Blur. Oddzielnie sa to imponujace produkty, a razem tworza duet nie do pokonania!
Flux Tork 2200 posiada najfajniejsza obudowę jaka widzieliśmy. Masywne ożebrowanie sprawia, ze wygląda jak cześć pochodząca prosto z elektrowni! Wałek o grubości 5mm sprawia, ze silnik będzie kompatybilny z opcjonalnymi zębatkami dzięki którym będziesz mógł osiągać jeszcze większe prędkości maksymalne lub jeżeli będziesz tego potrzebował - większe przyspieszenie na torze. Tork 2200 jest przytwierdzony do 3mm aluminiowej płyty zrobionej ze stopu 7075 za pomocą dwóch mocowań o grubości 8mm. Dzięki temu możesz być absolutnie pewny, ze nie poruszy się nawet przy maksymalnych obciążeniach.
Silnik Tork 2200 obsługiwany jest przez regulator Flux Blur. Jest to najmocniejszy regulator do silników bezszczotkowych jaki mogliśmy znaleźć. Może współpracować z dwoma pakietami 3S LiPo (co w sumie daje moc 6S LiPo) i bez problemu radzi sobie z silnikiem Tork 2200. 6mm łączniki typu bullet zabezpieczają kable silnika przed utrata połączenia. Do podłączenia pakietów zastosowaliśmy prawdziwe wtyki Dean zapobiegające utracie mocy i wydajności. doszliśmy do wniosku, ze nie trzeba wymyślać własnych wtyczek skoro najlepsze rozwiązania są już dostępne. Wszechstronność regulatora Flux Blur podkreślona jest również zintegrowanym wiatrakiem, który zapewnia działanie regulatora w idealnej temperaturze.
Co więcej, możesz z łatwością podłączyć go do komputera, tym samym zapewniając sobie całkowita kontrole! Za pomocą naszego zestawu #100573 możesz podłączyć regulator do każdego komputera z systemem Windows. Możesz dokonywać zmian w ustawieniach zasilania, hamowania, krzywe gazu, odcięcie zasilania i wiele więcej. Możesz również tworzyć własne profile do ścigania się, jak największych prędkości maksymalnych, ewolucji, jazdy dla czystej przyjemności, etc.
Dzięki combo Flux Tork 2200 i Blur, dostajesz pożądana przez Ciebie moc, możliwość tuningu oraz zmiany akumulatorów. Musisz doświadczyć tego na własnej skórze, aby w to uwierzyć!
Savage Flux HP pełen jest cech, które sprawiają, ze jest doskonałym wyborem dla każdego, kto chce jeździć masywnym ,łatwym w obsłudze monster truckiem! Sprawdź długa listę części i atrybutów modelu, które dostajesz w standardzie.
Zawieszenie Savage Flux HP jest bardzo podobne do dobrze znanego modelu Savage zasilanego nitro. Szkielet modelu składa się z dwóch 2.5mm aluminiowych ram (system TVP - Twin Vertical Plate).
Bardzo niski środek ciężkości
Flux Tork 2200 umiejscowiony jest bardzo nisko. Dzięki temu środek cięż kości (CG)jest położony tak nisko jak to tylko możliwe. Pakiety akumulatorów znajdują się po zewnętrznej stronie zawieszenia tam gdzie znajduje się wydech oraz zbiornik paliwa w modelu Savage nitro. Nisko położony środek ciężkości zapewnia dodatkowa kontrole oraz ułatwia pokonywanie zakrętów.
Zdjęcie przedstawia model ze zdjętymi mocowaniami pakietów, aby nisko zamocowany silnik był w pełni widoczny.
Podwójna moc akumulatorów
Silniki bezszczotkowe takie jak Flux Tork 2200 są o wiele mocniejsze od silników szczotkowych nawet kiedy zasilane są pojedynczym pakietem. Możesz sobie wyobrazić co dzieje się jeżeli zasilane są dwoma. Savage Flux HP może obsłużyć do 16 cel NiMH (pakiety 2x6 cel, 2x7 cel lub 2x8 cel) oraz 2 pakiety LiPO 2S (7.4V) lub 3S (11.1V). Przegrody na akumulatory posiadają otwory co zapewnia utrzymanie najniższej możliwej temperatury. Zalecamy używanie oryginalnych wtyczek Dean, gwarantujących brak strat.
Flux Tork 2200 to jeden z największych i najmocniejszych silników bezszczotkowych. Został on przez nas wybrany ze względu na swoja ogromna moc oraz woltaż. Silnik może być zasilany 25 voltami. Dzięki temu może dostarczyć dużo mocy, która z łatwością może podnieść podczas jazdy przednie kola do góry. Tork 2200 jest utrzymywany w miejscu przy użyciu 8mm mocowań przymocowanych do płyty ze stopu 7075 o grubości 3mm. Opcjonalne zębatki umożliwiające zmianę ustawień prędkości oraz momentu obrotowego wkrótce wejdą do sprzedaży.
Regulator predkosci Flux Blur
Regulator Flux Blur bez problemów obsługuje pakiety LiPo 6S oraz więcej cel NiMH, niż zmieści się w modelu Savage Flux. Jest on w pełni programowalny (przy użyciu zestawu przyłączeniowego #100573) i łączony przy użyciu grubych 6mm wtyków typu bullet. Zapewnia maksymalna moc silnikowi, a zintegrowany wiatrak utrzymuje go we właściwej temperaturze.
Całkowicie metalowe zębatki
Savage Flux HP wyposażony jest w metalowe zębatki, które przenoszą cala moc silnika na kola bez ryzyka uszkodzeń. Cały układ napędowy oparty jest na łożyskach z gumowymi kołnierzami. Konstrukcja tego typu zapewnia optymalna wydajność, żywotność oraz olbrzymie prędkości maksymalne!
Wytrzymałe zawieszenie XL
Savage Flux HP wyposażony jest we wsporniki, przeznaczone dla większych opon oraz zdolnych unieść wagę modelu Savage XL. Dzięki temu możesz być pewny, ze Twój model poradzi sobie z trudnościami, które nie stanowią przeszkody dla modeli Savage nitro. Potężne części są bardzo odporne na wszelkie możliwe uszkodzenia
Precyzyjne, wytrzymałe zębatki dyferencjałów
Wyposażony w wytrzymałe zębatki #102692 - Machined Bulletproof Diff Bevel Gear 29T / 9T Set. Możesz być pewny, ze dyferencjały Savage Flux HP wystarcza na długi czas. Bez problemu radzą sobie z mocą Flux Tork 2200! Cały układ napędowy może zostać ulepszony za pomocą części opcjonalnych modeli Savage nitro.
Super wytrzymałe i grube walki sprawiają, ze model nie zawiedzie, kiedy będziesz go używał w trudnych warunkach off-road. Duża średnica, większe końcówki oraz czarne anodyzowane części są gwarancja, ze układ napędowy nie odmówi posłuszeństwa nawet przy największych obciążeniach. Będziesz mógł korzystać z pełnej mocy silnika Tork 2200 bez obaw, ze coś ulegnie uszkodzeniu.
Precyzyjne, stalowe zębatki odbioru
Precyzyjne, stalowe zębatki odbioru są doskonałym uzupełnieniem mocy silnika Tork 2200. Zębatka atakująca zamontowana jest na walku o grubości 5mm. Opcjonalne zębatki wkrótce wejdą do sprzedaży. Układ napędowy oparty na metalowych podzespołach gwarantuje, ze zębatki nie ulegną wyszczerbieniu, stopieniu lub pęknięciu! Możesz być pewny, ze model nie tylko będzie osiągał wspaniale rezultaty, ale również nie ulegnie zniszczeniu w najtrudniejszych warunkach.
Cztery duże amortyzatory Big Bore zapewniają odpowiednie resorowanie i pewne prowadzenie nawet na najbardziej wymagających trasach. Są one lekkie i wytrzymałe. Do minimum zredukowane zostało w nich tarcie pomiędzy tłokiem, a cylindrem. Duży rozmiar daje Ci dodatkowa kontrole oraz sprawia, ze jazda off-road przynosi jeszcze więcej radości!
Potężne serwo SF-5 z metalowymi zębatkami
Projektanci HPI postawili na super wytrzymałe, mocne serwo z metalowymi zębatkami. Prawie 9kg siły na centymetr. SF-5 sprawia, ze poruszanie dużymi oponami GT-2 jest łatwe przy każdej prędkości. Nie musisz wymieniać serwa na jakiekolwiek inne! Wbudowany servo-saver dodatkowo zabezpiecza mechanizm przed uszkodzeniami.
Standardowo na wyposażeniu modelu znajduje się kółko (#85245) sprawiające, ze jazda z przednimi kolami w górze jest banalnie łatwa. Chcesz wykonywać zapierające dech w piersiach backflipy bez ramp? Po prostu zdejmij kółko.
Opony na wszystkie nawierzchnie
Bieżnikowanie opon GT-2 pozwala na jazdę po torach on-road i off-road. środkowy bieżnik zapewnia stabilność na brukowanych powierzchniach natomiast boczny bieżnik i zęby umożliwiają jazdę na błocie, żwirze, liściach etc. których nie brakuje na drogach i polach. Możesz w pełni rozkoszować się jazda ponieważ zupełnie nie musisz martwic się o przyczepność.
Karoseria GT-2 z nowym designem
Aby zapewnić jak najlepszy wygląd wybraliśmy super schemat oparty na płomieniach. Ciemnoszare oraz czerwone płomienie nadają modelowi całkowicie nowy wygląd podkreślający moc, która drzemie w kombinacji Flux Tork/Blur.
RTR - WSPANIALE OSIĄGI ZARAZ PO WYJĘCIU Z PUDELKA
HPI zrobiło co tylko możliwe, aby ułatwić początkującym start w świecie modeli off-road. Savage Flux HP jest modelem złożonym i gotowym do jazdy po wyjęciu z pudelka.
Wszystko jest złożone i ustawione przez profesjonalistów - dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie części są idealnie ustawione nawet zanim wyjmiesz model z pudelka. Wiele z najlepszych części opcjonalnych modelu Savage zostało zamontowanych w modelu Savage Flux. Modele RTR HPI zapewniają te same osiągi i jakość jakiej oczekujesz od modeli z najwyższej półki. Złożenie modelu w fabryce jest gwarancja najwyższych standardów i wspaniałych osiągów po wyjęciu modelu z pudelka!
Modele HPI RTR sa w 98% złożone w fabryce - są gotowe do jazdy i wyposażone w niezbędny zestaw zdalnego sterowania. Wystarczy kilka kroków, aby Twój model był gotowy do jazdy. Trzeba włożyć baterie do nadajnika oraz naładować akumulatory, które wybrałeś i zamontować je w samochodzie!
Jasne, graficzne opracowanie instrukcji przedstawia proces składania i rozkładania modelu przy koniecznych konserwacjach i naprawach. Dodatkowo do modelu dołączone jest DVD, które wprowadzi Cie w fascynujący świat modeli HPI. Znajdują się tam również działy przedstawiające uruchamianie, konserwacje, naprawę modelu oraz wiele innych prezentacji. DVD HPI RC Cars 3 jest Twoim osobistym modelarskim doradca.
Kliknij zdjęcie aby je powiększyć
Elektroniczne zabezpieczenie
Kierowcy modeli nitro od dawna wiedza, ze posiadanie elektronicznego zabezpieczenia jest bardzo wazne, w razie nieprzewidzianych sytuacji kiedy mozliwa jest utrata kontroli nad modelem. Przypadku tak duzych i szybkich modeli jak Savage system ten daje nam gwarancje, ze pojazd zatrzyma sie bezpiecznie w razie utraty nad nim kontroli.
Radio 2.4 GHz z systemem zabezpieczającym
Niezawodne i mocne radio HPI TF-20 2.4 GHz steruje Savage Flux HP dając Ci pełną kontrolę w świetnie zaprojektowanym radiu. Koło sterujące dzięki specjalnemu projektowi sprawia, że czujesz się jak kierowca ciężarówki, sterowanie gazem i hamulcem w postaci spustu pozwala niezwykle precyzyjnie kontrolować model. Nadajnik radiowy cechuje technologia DSSS, która eliminuje potrzebę używania kryształów odpowiedzialnych za częstotliwość. TF-20 posiada przęłącznik na tryb wsteczny, łatwy dostęp do ustawień i baterii AA. Odbiornik RF-20 po otrzymaniu komend od nadajnika, przekazuje je do Flux Blur ESC i serwa sterującego. Model tych rozmiarów potrzebuje mocy od silnego serwa, a SF-50 właśnie takim jest. Radio HPI TF-20 daje Ci duży zasięg i niezawodną komunikację z modelem. Jeśli będziecie chcieli ulepszyć elektronikę, przekonacie się, że jest to bardzo proste, ponieważ cała elektronika jest standardowych rozmiarów RC. Savage Flux HP może współpracować z każdym serwem standardowych rozmiarów. Elektroniczne zabezpieczenie Kierowcy modeli nitro od dawna wiedzą, że posiadanie elektronicznego zabezpieczenia jest bardzo ważne, w razie nieprzewidzianych sytuacji kiedy możliwa jest utrata kontroli nad modelem. Przypadku tak dużych i szybkich modeli jak Savage system ten daje nam gwarancję, że pojazd zatrzyma się bezpiecznie w razie utraty nad nim kontroli.