E-Firestorm wyposażono w wodoodporną osłonę aby chronic odbiornik 2.4 GHz i zapewnic bezproblemową pracę.Nowe wodoodporne serwo sterujące SF-10W gwarantuje iż Twojego E-FIRESTORM 10T nie zatrzymają mokre warunki takie jak deszcz, śnieg oraz bloto.
Radio 2.4GHz
Sterowanie E-Firestorm 10 T jest łatwe dzięki systemowi radiowemu HPI 2.4 GHz. Nie musisz sie juz martwić o zmianę kryształów, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości. Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
Wodoodporny rgulator z systemem odcięcia baterii LiPo
Unikalny E-Firestorm 10 T wyposażono w wodoodporny regulator z funkcją odcięcia zasilania baterii co pozwala bawić się jazdą z zachowaniem bezpieczeństwa. Zestaw zawiera bardzo mocną baterię 8.4v NiMH która nie wymaga systemu bezpieczeństwa (odcięcia zasilania) ale jesli zdecydujesz sie uzywac opcjonalnej baterii 2S LiPo regulator wyłaczy silnik i resztę elektroniki jeśli poziom napięcia spadnie poniżej poziomu bezpieczeństwa. Dzieki tej funkcji macie gwarancję iż żadna bateria nie będzie zbyt rozładowana a tym samym wydłuży się ich żywotność.
W 100% gotowy do jazdy!
E-Firestorm 10T 2.4 GHz w zestawie ma szytko czego potrzebujesz aby zacząc jeżdzić! Dostaniesz mocną 8.4v baterię z ładowarką dzieki której model będzie mial maksymalne przyspieszenie a także komplet baterii AA do nadajnika. Wszystko to wcale nie czyni jazdy w Off-Road łatwiejszą!
Twarda budowa
Wytrzymałość jest słowem które najlepiej opisuje E-Firestorm 10 T. Wszędzie gdzie spojrzysz każda część została zaprojektowana aby sprostać rygorom wyścigów off-roadowych. Kluczem do wytrzymalości dla każdego samochodu z napędem 2WD jest przekładnia, która w samochodzie E-Firestorm 10 T jest super wytrzymała, zrobiona w całości z metalowch części aby wytrzymała moc gorących silników elektrycznych. W środku przekładni znajduje sie zamknięty dyfrencjał, kola zębate w całości z metalu. Całość jest chroniona, regulowane dwustronne sprzęgło przeciążeniowe zespolone z wytrzymałego 48 zębowego koła zębatego, twarde metalowe dogbones oraz osie napędowe przenoszące napęd na koła.
Kompletne zwieszenie wyścigowe
E-Firestorm używa designu oraz geometrii zawieszenia z modelu nitro Firestorm10 T aby osiągnąc ekstremalną wytrzymałość oraz dostepność części. Ekstra długie wahacze których pracę tłumią długie amortyzatory natomiast śruby rzymskie do drążków sterowniczych mogą być zamontowane w wielu miejscach dla potrzeb regulowania przyczepności. Wszystkie plastikowe części są modelowane z twardego nylonu ze uwagi na jego twardość oraz absorbcję. Z przodu osie napędowe pracują na najwyższej jakości łożyskach kulowych dla zapewnienia najwyższej wydajności, natomiast zamontowane z tyly stalowe zbieraki, śruby rzymskie oraz osie zapewnią niezawodnośc i odpornść w najcięższym terenie!
Amortyzatory są profesionalnie składane i napełniane tłumiącym olejem silkonowym aby mogły spełniać swoją rolę bezwzgledu na pogodę na torze. Amortyzatory wyposażone w dużą cewkę nad sprężyną i chronione przez dopasowaną,regulowaną osłonę, amortyzatory wytrzymują wielkie wstrząsy i sa łatwe do dostosowania do warunków wyścigów.Stalowe śruby rzymskie o różnych punktach montażu pozwolą Ci dostosować roll center dla zaawansowango tuningu na potrzeby wyścigu. Przednie oraz tylne koła montowane są na 12 mm aluminowych przejściówkach hex adapters, co pozwoli Ci używać dowolnych tylnych kół HPI !!
E-Firestorm 10 T teraz dostepny z calkowicie nową wstepnie malowaną karoserią i designerską mega naklejką ! Karoseria z DSX-2 została wycięta i montuje się bardzo łatwo.
Naklejki inspirowane sportami akcji nadadzą rasowego wyglądu na zawodach !
Zawsze możesz dostosować swój samochód kupując jedną z wielu czystych lub wstępnie pomalowanych karoserii z policarbonu znajdujących się w ofercie HPI. Aby zapoczątkować nowe schematy malowania E-Firestorm 10 T jest wyposażony w zestaw chromowanych kół Split 5.
E-Firestorm 10T (2.4GHz) - SPECYFIKACJA:
- Wodoodporny regulator zapewnia płynną i wydajną pracę silnika
- System odcięcia napięcia dla baterii LiPo
- SF-10W wodoodporne serwo sterujące
- Podwozie wykonano z lekkiego i wytrzymalego kompozytu
- Geometria zawieszenia i jego komponeny zaczerpnięte z Firestorm 10T
- Dobra przyczepnośc na każdym podłożu
- Dotychczasowe części opcjonalne dostepne dla Firestorm zamontowano dla zwiększenia osiągów.
- Pionowa regulacja tylniej i przedniej śruby rzymskiej pozwala łatwo dostosować zawieszenie do warunków i stylu jazdy.
- Regulowana wysokość amortyzatorów (3 wyższe i 2 niższe) pozwala zmaksymalizować osiągi.
- Regulowany rozstaw osi pozwala dostosować długość samochodu do warunków jazdy.
- Mozliość regulacji zbieżoności tylnych kół oraz anti-squat w celu polepszenia przyczepności
- Wysokiej jakości śruby mocujace do uchwytu na baterię zapewnią bezpieczeństwo i ułatwią wymianę baterii. Pasują do większości pakietów baterii LiPo oraz 6-7 NiMh.
- Podwójna tarcza sprzęgła przeciążeniowego chroni układ przeniesienia napędu podczas twardego lądowania.
- Niska proporcja przełożenia 2.6:1 oraz metalowe elementy przekładni sprawiają że jest ona ekstremalnie wytrzymała i może współpracować z bardzo mocnymi silnikami.
- Wytrzymały stop stali wału napędowego to połącznie prostoty i wytrzymałości.
- Czternasto kulkowe lożyska wewnątrz układu przeniesienia napędu zapewnią maksymalną prędkość i wydajność.
- Metalowe drążki regulacji wahaczy zastosowane do każdej śruby rzymskiej i drążka kierowniczego pozwolą Ci na szybkie dostosowanie geometrii zawieszenia do warunkówi stylu jazdy.
- Gwintowane oprawy amortyzatorów umożliwiją łatwą zmianę wysokości zawieszenia.
- W amortyzatorach zastosowano olej silikonowy dla poprawienia osiągów oraz tłumienia w ekstremalnych temperaturach.
- Aluminowe 12 mm przejściówki (hex) założone dla kół przednich i tylnych pozwolą używać wszystkich kół do modeli HPI w skali 1:10. Możliwość używania wielu różnych zestawów opon na potrzeby dostosowania do warunków i stylu.
- Przednie osie napędowe są ekstremalnie wytrzymałe.
- Uchwyty specjalnie zaprojektownych osi nie wymagają stosowania E-clips.
- Położenie serwa sterujacego w punkcie gwarantującym równe rozłożenie środka cieżkości.
- Wysokiej jakości śruby do hex head gwarantują łatwą konserwację.
- Regulowana wysokość mocowania karoserii pozwala na dopasowanie różnych styli karoserii pasujących do podwozia aby nadać indywidualny wygląd.
- Bogaty bieżnik tylnych opon Ground Assault zapewnia maksymlną przyczepność natomiast bieżnik przednich kół ma pomóc utrzymać prawidłowy tor jazdy na każdej nawierzchni.
- Lśniące chromowane koła 5 Split zrobione są z wytrzymałego nylonu.
- Czterdziesto ośmio zębowy wał oraz zębatka odbierająca zapewniają maxymalną wydajnośc i niezawodność a specjalna osłona zabezpiecza przed przedostaniem się piachy, gruzu.
- Wstępnie malowana karoseria DSX-2 z niepowtarzlną grafiką
- Pakiet baterii 8.4v i ładowarka w zestawie
- Baterie AA do nadajnika