Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HPI RACING VORZA FLUX HP 2.4GHz RTR 117km/h 1:8

21-06-2014, 23:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 599.95 zł     
Użytkownik dexter_sklep_pl
numer aukcji: 4266859508
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 36   
Koniec: 21-06-2014 23:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

got

Zapewniamy
serwis oraz
części zamienne!


Promocja 1


Promocja 2

Promocja 3

Promocja 4


Przed zakupem prosimy się skontaktować
w celu sprawdzenia dostępności tego modelu.


Oferujemy Państwu


Bijący rekord Vorza Flux HP

po ostatnich zabiegach



Za wzór posłużył nam wygrywający Mistrzostwa Świata model HB D8 Buggy, Vorza zawdzięcza mu mistrzowski design w połączeniu z technologią HPI Flux HP z Savage Flux HP dostarczy ci ekstra prędkości! Ten zestaw RTR buggy pozwoli wykonywac zepierające dech w piersiach wysokie skoki z hopek dla BMX'ów po czym możesz od razu udac się na tor by wziąć udział w rywalizacji - Vorza zawróci w głowie i zadziwi twoich przyjaciół. Vorza ma wszytsko czego potrzebuja miłośnicy jazdy po podwórzu za domem i ci którzy lubią wycisnąć z modelu wszystko!


Radio 2.4 GHz


Złożony fabrycznie, gotowy do jazdy po wyjęciu z pudełka i wyposażony w system radiowy 2.4 Ghz stanowi świetny wstęp do jazdy modelami Buggie w skali 1:8! Nie musicie się już więcej martwić o zmianę kryształu i jakiekolwiek zakłócenia. O bezpieczeństwo dba system failsafe, który sprawia, że w razie utraty komunikacji pomiędzy radiem, a modelem, model natychmiast się zatrzyma. Kupując model Pulse będziesz pod wrażeniem lotów jakie może wykonywać oraz jego osiągami na torze a wszystko to w jednym pudelku.







Nowa płyta podłogowa RTR Vorza Flux HP ma wiele inowacji ktore sprawija że nadaje sie do poważnych wyścigów i poważnych wyczynów! Ceniona opinia wielokrotnego zwycięzcy, zadziwiająco mocny silnik i kontroler w połączeniu dają ogromną moc i prędkość a to dopiero początek historii Vorza Flux HP
.

Design zawieszenia zaczerpnięty od Mistrza Świata


Wiele części zaczerpnięto bezpośrednio z Mistrza Świata HB D8 buggy, Vorza jest gotowa uderzyc na tor wszędzie i w każdej chwili! Amortyzatory tej samej długości (16mm) HB Big Bore zapewnia płynną jazdę na zakretach i mnóstwo możliwości regulacji podczas gdy solidne wahacze, przegub i zwrotnicabiorą na siebie uderzenia po skokach, lądowanich. Solidne aluminiowe uchwyty zawieszenia bezpiecznie łączą wahacze z płytą za pomca metalowej śrubki i podkładki.

Najwyższu stopień regulacji


Obydwa końce modelu Voraz mają to czego wymagasz od modelu zawodniczego włącznie z designem Inverse Steering Block HB, grube anodowane aluminiowe cięgna sterownicze, opcjonalne otwory na piny przegubu tylniej zwrotnicy, regulowany roll centre, sworzeń zwrotnicy, łączniki śrub rzymskich i uniwerslane laczniki sworzni, stabilizator poprzeczny, stalowe śruby rzymskie i śruby HB "nieodkręcające" do montażu amortyzatorów.

Twardy jak skała napęd


Uosobienie niezawodności HB nitro buggy i truggy na której można polegać-Vorza używa dyferencjalów o spiralnie gwintowanej przekładni ślimakowej która przekazuje moc z wałka na koła. Przekładnia slimakowa jest bardzie wytrzymała i godna zaufania niż standardowa przekładnia i zapewnia ekstra pewnośc siebie a także mniej bólu glowy przy konserwacji.Możesz regulować pracę dyferencjalów poprzez zastosowanie gęstszego lub rzadszego oleju poniewaz wszystkie trzy dyferencjały są uszczelnione dzieki czemu zapewnią ci mnóstwo mozliwości regulacji i wydajne tłumienie.



Moc Vorza Flux HP zapewnia bezszczotkowy system HPI Flux na który składa się silnik Tork 2200 i kontroler Blur, obydwa elementy oddzielnie sa doskonałe w połaczeniu stanowia siłę nie do zatrzymania! Silnik Tork 2200 posiada najbardziej rasowa obudowę jaką widzielismy z masywnym żebrowanym systemem chłodzącym, sprawia że wygląda jak prawdziwa fabryka mocy!

Dzieki zastosowaniu 5mm wału twornika będzie on pasowal do opcjonlanej zębatki atakującej i będziesz mógł zwiekszyc prędkośc maksymalną do szalonych przejazdów lub zmniejszyć przełożenie aby uzyskac lepsze przyśpieszenie na torze. Silnik Tork 2200 jest zamocowany do 3 mm płyty silnika wykonanej ze stopu aluminium 7075 za pomoca dwóch 8 mm żebrownych aluminiowych kleszczy aby nie poruszył się lub nie przesunął od chorej dawki wysokich obrotów jakie może osiągnąć! Silnik Tork 2200 obsługuje kontroler Flux Blur, najmocniejszy jaki moglismy znaleźć.

Z możliwościa obsługi dwóch baterii 3S (w sumie to moc 6S LiPo!) poradzi sobie ze wszyskim co Tork 2200 wyciągnie! 6mm konektory banan zabezpieczają przewody silnika i zapewniają bezstratne połączenie kabli o grubości 12, natomiast by połączyć każdy pakiet baterii założyliśmy końcówki Dean aby uzyskać zerową strate mocy i maksymalną wydajność. Doszliśmy do wniosku że nie ma sensu odkrywac nowego konektora kiedy najlepszy jest już dostępny! Dopełnieniem wszechstronności kontrolera Blur jest zintegrowany wiatrak chłodzący który zapewni kontrolerowi temperatury idealne do wydajnej pracy!

W końcu macie mozliwośc łatwo podłączyć go do komputera i dokonac pełnego programowania! Dzięki estawowi do programowania USB możesz podłączyc Blura do PC pracującego w systemie windows i ustawić wszystkie parametry takie jak dostarczanie mocy, hamowanie, próg odcięcia baterii i wiele innych. Możesz także tworzyć profile do wyścigów, do chorej prędkości, skoków i zabawy.









Funkcje

  • Fabrycznie złożony i pomalowany elektryczny model z napędem 4WD rallycross buggy
  • Odświeżona karoseria z nowym logo HPI
  • Silny i mocny silnik bezszczotkowy HPI Flux Tork 2200
  • Kontroler HPI Blur z wiatrakiem chłodzącym i obsługuje do 6S LiPo!
  • System 2.4 GHz do bezkryształowej i wygodnej obsługi
  • Wysokoobrotowe serwo sterowania z matelowymi zębatkami
  • Podstawe stanowi płyta podłogowa ze ze stopu 6061 aluminium
  • Zaprojektowny pod baterie LiPo pojemnik z paskami mocującymi
  • Nylonowa ochrona przed kamieniami i kurzem chroni płytę
  • Aluminiowy radiator silnika zapewnia niska temperaturę silnika
  • Hartowane stalowe walcowe koło zębate i zębnik dla maksymalnej wytrzymałości
  • Przednie, środkowe i tylnie dyferencjały wypełniane cieczą.
  • Przekładnia różnicowa-ślimakowa największa wytrzymałość i wydajność
  • Zawieszenie bazuje na Mistrzu Świata HB D8 buggy
  • Aluminiowe wieżyczki amortyzatorów z kilkoma otworami montażowymi
  • 16mm amortyzatory Big Bore napelniane olejem maja gwintowane obudowy
  • Długie whacze zapewniają stabilność i kontrolę
  • Stabilizator poprzeczny tylni i przedni poprawiaja trakcje na zakrętach
  • Stalowe śruby rzymskie pozwolą ci regulować przyczepność
  • Regulowana zbieżność pozwoli ci ustawic zawieszenie
  • Uszczelniony wałkowy napęd jest bezobsługowy pod wzgledem eksploatacji i super wytrzymały
  • Opony uniwersalne HB/HPI Proto świetnie sobie radzan akażdej nawierzchni
  • Stylowe czarne chromowane koła V7
  • Wytrzymały czarny nylonowy spoiler zapewnia odpowiednią siłe dociskająca


ZOBACZ NA FILMIE: