Jeżeli szukasz bezszczotkowego silnika o dużej mocy, wszechstronnego nie musisz szukać niczego więcej niż kombinacja silnika HPI Scream Flux oraz kontrolera Flux Rage! Silnik Flux Scream jest stworzony by współpracować z kontrolerem Rage; silnik o mocy 1965 KV został zaprojektowany specjalnie z myślą o modelach Off-Road w skali 1:8 aby dostarczyć solidną dawkę mocy jakiej potrzebujesz w swoim modelu!
Kontroler Flux Rage jest demonem prędkości: przystosowany do pracy z dwoma bateriami 2 celowymi lub też 4 celowymi (14.8 volt) dzięki czemu doświadczysz niewiarygodnej prędkości maksymalnej oraz przyspieszenia potrzebnego przy wykonywaniu ewolucji, pokonywaniu hopek oraz pokonywaniu ciasnych zakrętów!
Przewidzieliśmy tez że chciałbyś sam eksperymentować z ustawieniami kontrolera, umożliwi ci to profesjonalna karta do programowania! Możesz zmienić sile hamowania silnikiem w ESC , prędkość biegu wstecznego , timing silnika a także sam silnik aby przyspieszał płynnie przy różnej przyczepności!
UKŁAD PODWOZIA
Zrobiona z 4mm grubego aluminium 6061 płyta podłogowa Trophy Truggy Flux ma zagięte krawędzie w celu polepszenia sztywności oraz potężna tylnią klamrę aby ulepszyć sztywność linii przód-tył. Podwójne baterie są mocowane bezpiecznie nawet podczas wielkich skoków i kraks. Konstrukcja płyty podłogowej pozwala na łatwą wymianę baterii oraz szybką konserwację
- 4mm 6061 aluminiowa płyta podłogowa ma zagięte krawędzie dla zwiększenia sztywności
- Możliwość używania dwóch baterii LiPo hard-case 2 celowych dzięki regulowanym uchwytom na baterie i opaskom
- Wytrzymały przedni zderzak chroni przed zniszczeniami podczas zderzeń
- Nisko umieszczony środek ciężkości (CG) zapewnia wspaniale osiągi na torze
- Spoiler ma możliwość dokonywania zmian w ustawieniach
ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY
Trophy Truggy Flux wyposażono w dedykowane modelom zawodniczym zawieszenie idealnie nadające się do ścigania po dziurach, hopkach i ostrych zakrętach – w sumie wszystko co chciałbyś zrobić ! Zawieszenie w standardowej wersji ma mnóstwo opcji zaczerpniętych z topowych modeli zawodniczych : extra długie wahacze, aluminiowe zwrotnice, regulowany rozstaw osi oraz 17 mm przejściówki piast hex .
Dla zwiększenia odporności podczas wykonywania wielkich skoków i lądowań Trophy Truggy Flux wyposażono w klamrę sworznia, uchwyty na końcach linek pochylenia kół a plastikowe elementy oklejone taśmą tapicerską. Dzięki stalowym śrubom rzymskim oraz możliwości wyboru mocowania amortyzatorów i pochylenia kół możesz wyregulować swój model aby dopasować go do stylu, toru i warunków jazdy!
- Extra-mocne wahacze elastyczne i twarde stanowią najlepsze połączenie wytrzymałości i przyczepności
- Odlewane aluminiowe zwrotnice dla zwiększenia wytrzymałości
- Extra-długie amortyzatory zapewnią tłumienie jakiego potrzebujesz
- Wyreguluj swój model do wyścigów dzięki mnóstwu możliwych ustawień
- Wytrzymałe stalowe śruby rzymskie masywnymi uchwytami ułatwią regulację zbieżności i pochylenia kół
- Wiele punktów montażowych dla linek pochylenia kół pozwala stosować wiele ustawień roll center.
- Przednie i tylne stabilizatory założono dla poprawienia przyczepności
- 17mm hex’y piast zapobiegają odkręcaniu i a dzięki temu iż są puste w środku pomagają zredukować wagę modelu
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nigdy nie było takie łatwe. Trophy Truggy Flux jest kompletnie złożony i gotowy do jazdy po wyjęciu z pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po wyjęciu z pudelka - dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie inne części sa perfekcyjnie zamontowane i ustawione!
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka.! Nowa karoseria Trophy Truggy Flux ze stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez John'a Millera