Jeżeli szukasz bezszczotkowego silnika o dużej mocy,
wszechstronnego nie musisz szukać niczego więcej niż kombinacja silnika
HPI Scream Flux oraz kontrolera Flux Rage! Silnik Flux Scream jest
stworzony by współpracować z kontrolerem Rage; silnik o mocy 1965 KV
został zaprojektowany specjalnie z myślą o modelach Off-Road w skali
1:8 aby dostarczyć solidną dawkę mocy jakiej potrzebujesz w swoim
modelu!
Kontroler Flux Rage jest demonem prędkości: przystosowany do pracy z
dwoma bateriami 2 celowymi lub też 4 celowymi (14.8 volt) dzięki czemu
doświadczysz niewiarygodnej prędkości maksymalnej oraz przyspieszenia
potrzebnego przy wykonywaniu ewolucji, pokonywaniu hopek oraz
pokonywaniu ciasnych zakrętów!
Przewidzieliśmy tez że chciałbyś sam eksperymentować z ustawieniami
kontrolera, umożliwi ci to profesjonalna karta do programowania! Możesz
zmienić sile hamowania silnikiem w ESC , prędkość biegu wstecznego ,
timing silnika a także sam silnik aby przyspieszał płynnie przy różnej
przyczepności!
UKŁAD PODWOZIA
Zrobiona z 4mm grubego aluminium 6061 płyta podłogowa Trophy
Truggy Flux ma zagięte krawędzie w celu polepszenia sztywności oraz
potężna tylnią klamrę aby ulepszyć sztywność linii przód-tył. Podwójne
baterie są mocowane bezpiecznie nawet podczas wielkich skoków i kraks.
Konstrukcja płyty podłogowej pozwala na łatwą wymianę baterii oraz
szybką konserwację
- 4mm
6061 aluminiowa płyta podłogowa ma zagięte krawędzie dla zwiększenia
sztywności
- Możliwość
używania dwóch baterii LiPo hard-case 2 celowych dzięki regulowanym
uchwytom na baterie i opaskom
- Wytrzymały
przedni zderzak chroni przed zniszczeniami podczas zderzeń
- Nisko
umieszczony środek ciężkości (CG) zapewnia wspaniale osiągi na torze
- Spoiler
ma możliwość dokonywania zmian w ustawieniach
ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY
Trophy Truggy Flux wyposażono w dedykowane modelom
zawodniczym zawieszenie idealnie nadające się do ścigania po dziurach,
hopkach i ostrych zakrętach – w sumie wszystko co chciałbyś zrobić !
Zawieszenie w standardowej wersji ma mnóstwo opcji zaczerpniętych z
topowych modeli zawodniczych : extra długie wahacze, aluminiowe
zwrotnice, regulowany rozstaw osi oraz 17 mm przejściówki piast hex .
Dla zwiększenia odporności podczas wykonywania wielkich skoków i
lądowań Trophy Truggy Flux wyposażono w klamrę sworznia, uchwyty na
końcach linek pochylenia kół a plastikowe elementy oklejone taśmą
tapicerską. Dzięki stalowym śrubom rzymskim oraz możliwości wyboru
mocowania amortyzatorów i pochylenia kół możesz wyregulować swój model
aby dopasować go do stylu, toru i warunków jazdy!
- Extra-mocne
wahacze elastyczne i twarde stanowią najlepsze połączenie wytrzymałości
i przyczepności
- Odlewane
aluminiowe zwrotnice dla zwiększenia wytrzymałości
- Extra-długie
amortyzatory zapewnią tłumienie jakiego potrzebujesz
- Wyreguluj
swój model do wyścigów dzięki mnóstwu możliwych ustawień
- Wytrzymałe
stalowe śruby rzymskie masywnymi uchwytami ułatwią regulację zbieżności
i pochylenia kół
- Wiele
punktów montażowych dla linek pochylenia kół pozwala stosować wiele
ustawień roll center.
- Przednie
i tylne stabilizatory założono dla poprawienia przyczepności
- 17mm
hex’y piast zapobiegają odkręcaniu i a dzięki temu iż są puste w środku
pomagają zredukować wagę modelu
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nigdy nie było takie
łatwe. Trophy Truggy Flux jest kompletnie złożony i gotowy do jazdy po
wyjęciu z pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po wyjęciu
z pudelka - dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie inne
części sa perfekcyjnie zamontowane i ustawione!
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz
spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są
fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając
gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka.! Nowa karoseria Trophy
Truggy Flux ze stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez John'a
Millera