Jeżeli szukasz bezszczotkowego silnika o dużej mocy,
wszechstronnego nie musisz szukać niczego więcej niż kombinacja silnika
HPI Scream Flux oraz kontrolera Flux Rage! Silnik Flux Scream jest
stworzony by współpracować z kontrolerem Rage; silnik o mocy 1965 KV
został zaprojektowany specjalnie z myślą o modelach Off-Road w skali
1:8 aby dostarczyć solidną dawkę mocy jakiej potrzebujesz w swoim
modelu !
Kontroler Flux Rage jest demonem prędkości: przystosowany do pracy z
dwoma bateriami 2 celowymi lub też 4 celowymi (14.8 volt) dzięki czemu
doświadczysz niewiarygodnej prędkości maksymalnej oraz przyspieszenia
potrzebnego przy wykonywaniu ewolucji, pokonywaniu hopek oraz
pokonywaniu ciasnych zakrętów !
Przewidzieliśmy tez że chciałbyś sam eksperymentować z ustawieniami
kontrolera, umożliwi ci to profesjonalna karta do programowania! Możesz
zmienić sile hamowania silnikiem w ESC , prędkość biegu wstecznego ,
timing silnika a także sam silnik aby przyspieszał płynnie przy różnej
przyczepności!
UKŁAD PODWOZIA
Płyta podłogowa w modelu Trophy Buggy Flux obudowana w ten sam sposób
co wersja nitro Trophy Buggy, dlatego jest wyjątkowo wytrzymała .
Aluminiowa konstrukcja zapewnia solidna podstawę łączącą wytrzymałość z
niską wagą, przemyślany design i wygląd komponentów sprawia że model
jest szybki i łatwy w prowadzeniu!
- 4mm
płyta podłogowa ze stopu 6061 aluminium, ma zagięte krawędzie dla
zwiększenia sztywności
- Możliwość
używania dwóch baterii LiPo hard-case 2 celowych dzięki regulowanym
uchwytom na baterie & opaskom
- Leżące
serwo zapewniające nisko położony środek ciężkości oraz wspaniała
przyczepność
- Wytrzymały
przedni zderzak chroni przed zniszczeniami podczas zderzeń
- Zamknięty
pojemnik zabezpiecza akumulatory i odbiornik przed zanieczyszczeniami
- Nisko
umieszczony środek ciężkości (CG) zapewnia wspaniale osiągi na torze
- Spoiler
ma możliwość dokonywania zmian w ustawieniach
ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY
W modelu Trophy Buggy Flux zastosowano zawieszenie używane w
topowych modelach wyścigowych Truggies – stworzone od podstaw by być
wytrzymałym sprawdzonym i mieć możliwość regulacji do każdego typu
terenu nieważne czy jest to tor trialowy BMX czy też tor wyścigowy!
Zawieszenie jest regulowane i wyposażone w śruby rzymskie, otwory
montażowe amortyzatorów i camber links oraz poprzecznego i innych.
Jeżeli chodzi o konserwację elementów zawieszenia wymiana nigdy nie
była tak prosta i szybka! Instaluj lub wymieniaj części od razu na torze!
- Ulepszona
geometria zainspirowana mistrzostwem.
- Grube
wieżyczki amortyzatorów ze stopu aluminium 6061 są mocne i wytrzymale
- Ekstra-wytrzymałe
płaskie ramiona zawieszenia są wzmocnione i elastyczne, stanowią
połączenie wytrzymałości i przyczepności
- Odlewane
z aluminium zwrotnice dla zwiększenia odporności
- Bardzo
długie amortyzatory to wspaniała absorpcja
- Wiele
możliwości montowania pozwalające na doskonale dopasowanie ustawień do
rajdu
- Wytrzymałe
stalowe śruby rzymskie z masywnymi uchwytami do łatwej regulacji
pochylenia kół i zbieżności.
- Kilka
możliwości montażu camber link pozwalają na dopasowanie roll center
- Gruby
tylni stabilizator poprzeczny zapewnia niesamowitą
- 17mm
heksy zapobiegające odkręcaniu sie są puste w celu zmniejszenia wagi
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nidgy nie było
takie łatwe. Trophy Buggy Flux jest kompletnie złożony i gotowy do
jazdy po wyjęciu z pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po
wyjęciu z pudelka - dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz
wszystkie inne części sa perfekcyjnie zamontowane i ustawione.
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz
spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są
fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając
gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka. Nowa karoseria Trophy
Buggy Flux ze stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez Jon'a
Millera z RCS