Jeżeli szukasz bezszczotkowego silnika o dużej mocy, wszechstronnego nie musisz szukać niczego więcej niż kombinacja silnika HPI Scream Flux oraz kontrolera Flux Rage! Silnik Flux Scream jest stworzony by współpracować z kontrolerem Rage; silnik o mocy 1965 KV został zaprojektowany specjalnie z myślą o modelach Off-Road w skali 1:8 aby dostarczyć solidną dawkę mocy jakiej potrzebujesz w swoim modelu !
Kontroler Flux Rage jest demonem prędkości: przystosowany do pracy z dwoma bateriami 2 celowymi lub też 4 celowymi (14.8 volt) dzięki czemu doświadczysz niewiarygodnej prędkości maksymalnej oraz przyspieszenia potrzebnego przy wykonywaniu ewolucji, pokonywaniu hopek oraz pokonywaniu ciasnych zakrętów !
Przewidzieliśmy tez że chciałbyś sam eksperymentować z ustawieniami kontrolera, umożliwi ci to profesjonalna karta do programowania! Możesz zmienić sile hamowania silnikiem w ESC , prędkość biegu wstecznego , timing silnika a także sam silnik aby przyspieszał płynnie przy różnej przyczepności!
UKŁAD PODWOZIA
Płyta podłogowa w modelu Trophy Buggy Flux obudowana w ten sam sposób co wersja nitro Trophy Buggy, dlatego jest wyjątkowo wytrzymała . Aluminiowa konstrukcja zapewnia solidna podstawę łączącą wytrzymałość z niską wagą, przemyślany design i wygląd komponentów sprawia że model jest szybki i łatwy w prowadzeniu!
- 4mm płyta podłogowa ze stopu 6061 aluminium, ma zagięte krawędzie dla zwiększenia sztywności
- Możliwość używania dwóch baterii LiPo hard-case 2 celowych dzięki regulowanym uchwytom na baterie & opaskom
- Leżące serwo zapewniające nisko położony środek ciężkości oraz wspaniała przyczepność
- Wytrzymały przedni zderzak chroni przed zniszczeniami podczas zderzeń
- Zamknięty pojemnik zabezpiecza akumulatory i odbiornik przed zanieczyszczeniami
- Nisko umieszczony środek ciężkości (CG) zapewnia wspaniale osiągi na torze
- Spoiler ma możliwość dokonywania zmian w ustawieniach
ZAWIESZENIE I UKŁAD KIEROWNICZY
W modelu Trophy Buggy Flux zastosowano zawieszenie używane w topowych modelach wyścigowych Truggies – stworzone od podstaw by być wytrzymałym sprawdzonym i mieć możliwość regulacji do każdego typu terenu nieważne czy jest to tor trialowy BMX czy też tor wyścigowy!
Zawieszenie jest regulowane i wyposażone w śruby rzymskie, otwory montażowe amortyzatorów i camber links oraz poprzecznego i innych. Jeżeli chodzi o konserwację elementów zawieszenia wymiana nigdy nie była tak prosta i szybka! Instaluj lub wymieniaj części od razu na torze
!
- Ulepszona geometria zainspirowana mistrzostwem.
- Grube wieżyczki amortyzatorów ze stopu aluminium 6061 są mocne i wytrzymale
- Ekstra-wytrzymałe płaskie ramiona zawieszenia są wzmocnione i elastyczne, stanowią połączenie wytrzymałości i przyczepności
- Odlewane z aluminium zwrotnice dla zwiększenia odporności
- Bardzo długie amortyzatory to wspaniała absorpcja
- Wiele możliwości montowania pozwalające na doskonale dopasowanie ustawień do rajdu
- Wytrzymałe stalowe śruby rzymskie z masywnymi uchwytami do łatwej regulacji pochylenia kół i zbieżności.
- Kilka możliwości montażu camber link pozwalają na dopasowanie roll center
- Gruby tylni stabilizator poprzeczny zapewnia niesamowitą
- 17mm heksy zapobiegające odkręcaniu sie są puste w celu zmniejszenia wagi
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nidgy nie było takie łatwe. Trophy Buggy Flux jest kompletnie złożony i gotowy do jazdy po wyjęciu z pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po wyjęciu z pudelka - dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie inne części sa perfekcyjnie zamontowane i ustawione.
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka. Nowa karoseria Trophy Buggy Flux ze stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez Jon'a Millera z RCS