Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HPI RACING SPRINT 2 SPORT PORSCHE 911 GT3 RSR

21-06-2014, 23:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 914.95 zł     
Użytkownik dexter_sklep_pl
numer aukcji: 4266860007
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 9   
Koniec: 21-06-2014 23:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

got

Zapewniamy
serwis oraz
części zamienne!


Promocja 1


Promocja 2

Promocja 3

Promocja 4


Przed zakupem prosimy się skontaktować
w celu sprawdzenia dostępności tego modelu.


Oferujemy Państwu




Sprint 2 Sport 2012
Falken Tire Porsche 911 GT3  RSR




2012 Falken Tire Porsche 911 GT3 RSR jest łatwym w prowadzeniu i sterowaniu pojazdem RC. Wyposażony w całkowicie unikalne podwozie dla niesamowitej zabawy i mnóstwa akcji. Posiada wszystkie najnowsze funkcje jak transmiter 2.4GHz i pełną ochronę przed wodą.

RTR Sprint 2 Sport został wyposażony w najnowsze nadwozie, 2012 Falken Tire Porsche 911 GT3 RSR na autentycznych oponach Falken! Po wyjeciu z pudełka jest gotowy do jazdy.


2012 Falken Tire Porsche 911 GT3 RSR 
to kompletna maszyna wyścigowa RC,
która ​​wygląda i jeździ jak prawdziwa!



Wodoodporna elektronika

2012 Falken Tire Porsche 911 GT3 RSR jest w pełni wodoodporny i gotowy do jazdy w trudnych warunkach takich jak deszcz i śnieg. Nowy odbiornik 2,4 GHz jest zabezpieczony w wodoodpornej obudowie.

Posiada on wodoodporne serwo i wodoodporny  pakiet, co pozwala cieszyć się działaniem na drodze bez względu na to, jaka jest pogoda!


Napęd dwu-paskowy

Napęd modelu RC Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności.

Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.




W pełni niezależne zawieszenie

Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych.

Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.



Wyścigowy tunning

Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor,

gymkhana czy drift.
 Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!


Właściwości modelu:

  • Oficjalna, licencjonowana karoseria 2012 Falken Tire Porsche 911 GT3 RSR
  • aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
  • Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
  • Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
  • Wodoodporna pokrywa odbiornika
  • Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
  • Oficjalne, licencjonowane opony Falken i felgi extra-wide BBS . Dzięki 6mm offset’om tylnich kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
  • Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
  • Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
  • Śruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
  • Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
  • Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do dryftu sprężynami
  • dwu lub trzy stopniowe piasty
  • Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
  • Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
  • Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200mm
  • Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
  • Precyzyjna dźwignia kątowa







ZOBACZ NA FILMIE: