HPI Racing SPRINT 2 SPORT 2,4GHz 1969 MUSTANG RTR-X BODY
Kod produktu: 109299
Model Rc HPI Racing SPRINT 2 Sport 2,4GHz 1969 MUSTANG RTR-X BODY
1969 Ford Mustang RTR-X sygnowany przez Vaughn Gitten Jr!
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-1.jpg)
Mistrz Świata w drifcie Vaughn Gittin Jr nawiązując współpracę z Need for Speed zbudował tą jedyną w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalną maszynę do ulicznego driftingu . Wykorzystują ponadczasową wizję Forda Mustanga z 1969 roku z 5,0 litrowym silnikiem, inspirowani wpływami projektowymi drift kultury z japonii i europy Mustang został zaprojektowany i zbudowany od podstaw.Podczas gdy Vaughn będzie jedyny za kierownicą tego Mustanga , cały świat będzie cieszyć się z jazdy HPI skali 1:10 RTR. Sprint 2 Sport RTR to łatwy w prowadzeniu i w utrzymaniu model do jazdy po ulicy wyposażony w technologie 2,4 GHz oraz wodoodporną elektornikę! Podwozie jest fabrycznie zmontowane i tuż po wyjęciu z pudełka można szlifować swoje umiejętności! To jest maszyna do wyścigów, który wygląda i jeździ tak jak prawdziwa!
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-6.jpg)
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-4.jpg)
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-7.jpg)
W pełni wodoszczelny model
Nowy RTR Sprint 2 Sport jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy wodoodporny kontroler SC-15WP!
Radio 2,4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 Sport zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-2.jpg)
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-8.jpg)
RTRSprint 2 Drift wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię 1969 Ford Mustang RTR-X muscle car. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler. Dzięki rasowemu schematowi malowania zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI I innych producentów. Zestaw ten jest dostarczany z zestawem kół wyposażonych w opony HPI X-Pattern i T-Drift.
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY.jpg)
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Sport cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Model wyposażyliśmy w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Flux, aby wytrzymał największe obciążenia – to znaczy, że wytrzyma wszystko, co nim robić na torze!
Napęd dwu-paskowy
Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
W pełni niezależne zawieszenie
Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
Wyścigowy tuning zawieszenia
Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Use camber link and shock mount locations, widen the track of the car, change the camber and caster, alter the Ackerman and even adjust droop and ride height! Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!
Tak jak w przypadku wszystkich modeli HPI w zestawie zawarta jest szczegółowa instrukcja pokazująca krok po kroku jak serwisować, obsługiwać i naprawiać Twój model. Instrukcja obejmuje też potrzebne części, pełnowymiarowe rysunki oraz hardware. Płyta DVD HPI RC cars jest Twoim prywatnym doradca w świecie modeli RC.
Od autentycznego wyglądu sportowego auta przez regulowaną geometrię zawieszenia, uszczelniane łożyska, aparatura 2.4 GHz, wodoodporna elektronika, amortyzatory olejowe oto nowy RTR Sprint 2 Flux!
![](http://germanrc.pl/public/assets/HPI/Sprint2SportMustang/HPI-Racing-SPRINT-2-Sport-24GHz-1969-MUSTANG-RTR-X-BODY-5.jpg)
Właściwości modelu
- Oficjalnie licencjonowany 1969 Ford Mustang RTR-X korpus muscle car
- Oficjalnie licencjonowany przez Forda i Vaughn Gitten
- Dwa komplety kół niestandardowych zielonych z jednym komplecie opony gumowe i jeden zestaw opon do driftu
- aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
- Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo UWAGA:niekompatybilne z bateriami LiPo 3S !
- Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
- Wodoodporna pokrywa odbiornika
- Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
- Dwa komplety kół i opon do Driftu jak i do jak najlepszej przyczepności
- Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
- Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
- Sruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
- Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
- Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do driftu sprężynami
- dwu lub trzy stopniowe piasty
- Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
- Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
- Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200 mm
- Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
- Precyzyjna dźwignia kątowa
- Akumulator 2000 mAh 7,4 NiMh
- Ładowarka
- Baterie do nadajnika 4x AA
109300 RTR SPRINT 2 SPORT z 2.4GHz 1:10 Skala, Zamontowany Touring Car 4WD pomalowany 1969 Ford Mustang RTR-X Body | |
DANE TECHNICZNE: Długość: 431mm (17 ") Wysokość: 127mm (5 ") Szerokość: 200mm (7,9 ") Rozstaw osi: 254mm (10 ") | | Co potrzebujesz do uruchomienia:Nic! Wszystko co potrzebne do uruchomienia modelu jest zawarte w zestawie. |