Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HPI RACING SPRINT 2 FLUX PORSCHE 911 GT3 RS 2.4GHz

21-06-2014, 23:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 179.95 zł     
Użytkownik dexter_sklep_pl
numer aukcji: 4266859373
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 11   
Koniec: 21-06-2014 23:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

got

Zapewniamy
serwis oraz
części zamienne!


Promocja 1


Promocja 2

Promocja 3

Promocja 4


Przed zakupem prosimy się skontaktować
w celu sprawdzenia dostępności tego modelu.


Oferujemy Państwu


Najszybszy Sprint 2 Flux,

teraz z aparaturą 2.4GHz i wodoodporną ochroną!



Odświeżony RTR Sprint 2 Flux zapewni ci mnóstwo zabawy, jest łatwy w prowadzeniu i konserwacji dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty podłogowej! Odświeżony RTR Sprint 2 Flux to czysta zabawa, łatwość w prowadzeniu prosta konserwacja oraz fabrycznie złożona płyta podłogowa modelu która dostarczy ci mnóstwo emocji i zabawy!

Wyposażyliśmy nasz model w aparaturę 2.4GHz dającą pełną kontrolę oraz wodoodporną elektronikę abyś mógł jeżdzić wszędzie. RTR Sprint 2 Flux z nową karoserie Porsche 911 GT3 RS zyskuje rasowy wygląd auta sportowego.Sprint 2 Flux to łatwa i szybka droga do świata wyścigów RC i doskonalenia swoich umiejętności.




WODOODPORNY

Nowy RTR Sprint 2 Flux jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo sterowania SF-10W i nowy wodoodporny kontroler Flux Vapor!

APARATURA 2.4GHz


Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.

Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie, jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 Flux zyskasz kontrolę na profesjonalnym poziomie!




Wraz z RTR Sprint 2 Flux dostajesz zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor wraz z wymagającym minimum konserwacji bezszczotkowym silnikiem Flux Vapor 5900 abyś mógł beztrosko jeździć i sciagaćsię z zawrotną prędkością maksymalną jak i przyśpieszeniem! Możesz wybrać jakiej pakietu baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt) baterie pasujące do plyty podłączone są z pomocą wejścia Dean. Ładując baterie możesz jeżdzić całymi godzinami!


FLUX VEKTOR 5900Kv:

  • Wysokoobrotowy/wysokotemperaturowyt obrotowy magnes neodymowy
  • uszczelniane lozyska kulkowe
  • wał 2.3mm 1/8" z hartowanej stali
  • czterobiegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
  • potrójnie izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
  • anodowana na czarno pokrywa silnika
  • łatwa instalacja
  • kompatybilny z bezczujnikowymi kontrolerami

FLUX VAPOR BRUSHLESS ESC FEATURES:

  • Funkcje bezszczotkowego kontrolera Flux Vapor :
  • 6-7 celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S/3S LiPo
  • wodoodporny
  • Obsługuje do 40% wiecej mocy niż kontroler Motiv
  • bardzo niska oporność 0.0007 ohms/faze
  • technologia bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
  • Kompatybilny z bateriami litowymi**Mozliwośc zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia chroni wrazliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozladowaniem.
  • Nacinany poprzecznie aluminowy radiator
  • Łatwe uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
  • Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepieć kontrolowac model na zakrętach.


UKŁAD PODWOZIA




ŚWIETNY WYGLĄD


RTR Sprint 2 Flux wyposażony w realistyczną, wstępnie malowaną karoserię Porsche911 GT3 RS. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler.

Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI czy też innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.





WYDAJNOŚĆ

Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Flux cechuje się świetnymi
właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i
mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów!

Model wyposażyliśmy układ napędowy, który odbiera cała
moc generowaną przez silnik HPI Flux Vektor 5900 !

Podwójny napęd paskowy

Napęd Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i odporności na ścieranie.
W PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE

Zawieszeni, w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
Race Car Tuning

Konstrukcja i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy drift. Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość auta!


Wyposażenie:

  • Oficjalna, licencjonowana karoseria Porsche 911 GT3 RS o rasowym wyglądzie
  • aparatura 2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
  • Silnik bezszczotkowy HPI Flux Vektor 5900
  • Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo UWAGA:niekompatybilne z bateriami LiPo 3S !
  • Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
  • Wodoodporna pokrywa odbiornika
  • Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
  • Oficjalne, licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła . Dzięki 6mm offset’om tylnich kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
  • Opony HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
  • Piankowy zderzak chroni przed uderzeniami
  • Regulowane uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
  • Sruby rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
  • Komplet łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
  • Amortyzatory olejowe z specjalnie dobranymi do driftu sprężynami
  • dwu lub trzy stopniowe piasty
  • Wytrzymała tłoczona z nylonu płyta podłogowa
  • Regulowane przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
  • Opcjonalna nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200 mm
  • Zastosowanie łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
  • Precyzyjna dźwignia kątowa


ZOBACZ NA FILMIE: