Najszybszy Sprint 2 Flux,
teraz z aparaturą 2.4GHz i wodoodporną ochroną!
Odświeżony RTR Sprint 2 Flux zapewni ci mnóstwo zabawy, jest łatwy w
prowadzeniu i konserwacji dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty
podłogowej! Odświeżony RTR Sprint 2 Flux to czysta zabawa, łatwość w
prowadzeniu prosta konserwacja oraz fabrycznie złożona płyta podłogowa
modelu która dostarczy ci mnóstwo emocji i zabawy!
Wyposażyliśmy nasz model w aparaturę 2.4GHz dającą pełną kontrolę oraz
wodoodporną elektronikę abyś mógł jeżdzić wszędzie. RTR Sprint 2 Flux z
nową karoserie Porsche 911 GT3 RS zyskuje rasowy wygląd auta
sportowego.Sprint 2 Flux to łatwa i szybka droga do świata wyścigów RC
i doskonalenia swoich umiejętności.
WODOODPORNY
Nowy
RTR Sprint 2 Flux jest teraz wodoodporny i gotów radzić sobie w
warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Nowy odbiornik 2,4GHz jest
bezpieczny w wodoodpornej osłonie, zabezpieczony przed brudem
gwarantuje bezproblemową eksploatację. Dopełnieniem tego pakietu
ulepszeń jest nowe wodoodporne serwo sterowania SF-10W i nowy
wodoodporny kontroler Flux Vapor!
|
|
APARATURA
2.4GHz
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne radio
2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w pełni
z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie oraz
spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne w
użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych,
bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA Nie
musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ
inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie
przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie,
jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria
moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany
zatrzymać samochód. Kupując RTR Sprint 2 Flux zyskasz kontrolę na
profesjonalnym poziomie!
Wraz z RTR Sprint 2 Flux dostajesz zaawansowany kontroler
HPI Flux Vapor wraz z wymagającym minimum konserwacji bezszczotkowym
silnikiem Flux Vapor 5900 abyś mógł beztrosko jeździć i sciagaćsię z
zawrotną prędkością maksymalną jak i przyśpieszeniem! Możesz wybrać
jakiej pakietu baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt
lub LiPo 7.4-11.1 volt) baterie pasujące do plyty podłączone są z
pomocą wejścia Dean. Ładując baterie możesz jeżdzić całymi godzinami!
FLUX VEKTOR 5900Kv:
- Wysokoobrotowy/wysokotemperaturowyt
obrotowy magnes neodymowy
- uszczelniane
lozyska kulkowe
- wał
2.3mm 1/8" z hartowanej stali
- czterobiegunowy
wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
- potrójnie
izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
- anodowana
na czarno pokrywa silnika
- łatwa
instalacja
- kompatybilny
z bezczujnikowymi kontrolerami
FLUX VAPOR BRUSHLESS ESC FEATURES:
- Funkcje
bezszczotkowego kontrolera Flux Vapor :
- 6-7
celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S/3S LiPo
- wodoodporny
- Obsługuje
do 40% wiecej mocy niż kontroler Motiv
- bardzo
niska oporność 0.0007 ohms/faze
- technologia
bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
- Kompatybilny
z bateriami litowymi**Mozliwośc zaprogramowania odcięcia w razie
niskiego napięcia chroni wrazliwe pakiety litowe przed nadmiernym
rozladowaniem.
- Nacinany
poprzecznie aluminowy radiator
- Łatwe
uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
- Dzięki
hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepieć kontrolowac model na
zakrętach.
UKŁAD PODWOZIA
ŚWIETNY WYGLĄD
RTR Sprint 2 Flux wyposażony w realistyczną, wstępnie
malowaną karoserię Porsche911 GT3 RS. Karoseria posiada fabryczną
kalkomanie i jest docięta by ułatwić montaż i konserwację dla
zwiększenia przyczepności zamontowaliśmy spoiler.
Dzięki temu zyskasz wygląd zwycięzcy a w każdej chwili możesz
zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI
czy też innych producentów! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Sport zapewnią
zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
WYDAJNOŚĆ
Płyta podłogowa RTR Sprint 2 Flux cechuje się świetnymi
właściwościami jezdnymi, wytrzymałością jak i
mnóstwem możliwości regulacji na potrzeby wyścigów!
Model wyposażyliśmy układ napędowy, który odbiera cała
moc generowaną przez silnik HPI Flux Vektor 5900 !
Podwójny
napęd paskowy
Napęd
Sprint 2 opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz
uszczelnionych łożysk kulkowych dla zapewnienia wytrzymałości i
wydajności. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło
zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe moc jest przekazywana do
przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych
pasów napędowych zrobionych z uretanu dla zachowania wytrzymałości i
odporności na ścieranie.
|
|
W
PEŁNI NIEZALEŻNE ZAWIESZENIE
Zawieszeni,
w które wyposażono Sprint 2 pozwala na całkowitą elastyczność i
charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi dzięki
zastosowaniu niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi
wahaczami, tak samo jak w nowoczesnych pełno-wymiarowych samochodach
sportowych. Prawdziwe wyścigowe amortyzatory olejowe zapewnią efektywne
tłumienie oraz fantastyczną przyczepność i kontrolę.
|
|
Race
Car Tuning
Konstrukcja
i design nowego Sprint 2 umożliwia indywidualną regulację przyczepności
aby dostosować ją do stylu jazdy lub rodzaju konkurencji w jakiej
bierzesz udział niezależnie czy jest to asfaltowy tor, gymkhana czy
drift. Dzięki śrubom rzymskim oraz kilku otworom montażowym
amortyzatorów możesz regulować zbieżność i rozstaw kół a także
regulować pochylenie kół oraz wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (
podsterowność /nadsterowność) kąt zataczania Ackermana oraz wysokość
auta!
|
|
Wyposażenie:
- Oficjalna,
licencjonowana karoseria Porsche 911 GT3 RS o rasowym wyglądzie
- aparatura
2.4 GHz do łatwej i bezkonfliktowej zabawy
- Silnik
bezszczotkowy HPI Flux Vektor 5900
- Wodoodporny
kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo UWAGA:niekompatybilne z
bateriami LiPo 3S !
- Wodoodporne
serwo sterująceSF-10W
- Wodoodporna
pokrywa odbiornika
- Anodowane
na pomarańczowo elementy płyty podłogowej
- Oficjalne,
licencjonowane koła Rays/Volk TE37 koła . Dzięki 6mm offset’om tylnich
kół I błotnikom model wygląda jak pełno wymiarowy
- Opony
HPI X-Pattern rubber zapewniają świetną przyczepność oraz rasowy wygląd
- Piankowy
zderzak chroni przed uderzeniami
- Regulowane
uchwyty do karoserii pozwalają na montaż innych karoserii
- Sruby
rzymskie pozwalają regulować zawieszenie
- Komplet
łożysk kulkowych dla wydajnej pracy układu napędowego
- Amortyzatory
olejowe z specjalnie dobranymi do driftu sprężynami
- dwu
lub trzy stopniowe piasty
- Wytrzymała
tłoczona z nylonu płyta podłogowa
- Regulowane
przednie i tylne wieżyczki amortyzatorów
- Opcjonalna
nisko profilowa przednia wieżyczka amortyzatorów pozwoli na
zamontowanie zarówno karoserii 190 mm jak i 200 mm
- Zastosowanie
łatwych w demontażu śrub pozwoli na szybki tuning na zawodach
- Precyzyjna
dźwignia kątowa
|