Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HPI RACING E-FIRESTORM 10T FLUX 2.4GHz DSX-2 RTR

21-06-2014, 23:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 199.95 zł     
Użytkownik dexter_sklep_pl
numer aukcji: 4266860121
Miejscowość Leszno
Wyświetleń: 9   
Koniec: 21-06-2014 23:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

got

Zapewniamy
serwis oraz
części zamienne!


Promocja 1


Promocja 2

Promocja 3

Promocja 4


Przed zakupem prosimy się skontaktować
w celu sprawdzenia dostępności tego modelu.


Oferujemy Państwu



Najszybszy Sprint 2 Flux,

teraz z aparaturą
 
2.4GHz i wodoodporną ochroną!



Gotowy do użytkowania teraz jeszcze lepszy niż kiedykolwiek E-Firestorm Flux to pierwszy samochód HPI w skali 1/10, wyposażony w bezszczotkowy silnik 2WD.

Użyliśmy ulepszonej platformy i dodaliśmy 2.4 GHz system radiowy, mocniejszy ESC/silnik w połączeniu z możliwością pracy na zasilaczu 3S LiPo, wodoodporna elektronika, nowe chromowane koła Split 5 oraz dwa nowe sposoby malowania.

Ulepszony E-Firestorm Flux dostarczy Ci mnóstwo zabawy nawet w deszczowa pogodę i pozwoli rozwinąc prędkość max. ponad 80 km/h (50 mil/h), posiada niezależne zawieszenie.






Wodoodporny


E-Firestrom Flux posiada wodoodporną osłonę aby chronic 2.4 GHz odbiornik i zapewnic bezproblemowe działanie. Nowe wodoodporne serwo sterujące SF-10W oraz wodoodporny controler prędkości Flux Vapor gwarantuja iż twojego E-Firestorm nie zatrzymają mokre warunki takie jak deszcz, śnieg oraz bloto.

Więcej Mocy


Samochód E-Firestorm Flux wraz z wytrzymałą platformą E-Firestorm otwiera nowy rozdział wraz z oszałamijacymi osiągami technologi silnikow bezszczotkowych. Unowocześniony system bezszczotkowy Flux obejmuje: silnik bezszczotkowy Flux Vektor 4800 Kv który jest kontrolowany przez Flux Vapor eletkroniczny wodoodporny kontroler prędkości. Nowe połączenie silnika oraz ESC pozwala używać zasilacza 3S Li-Po i rozwijac oszałamiającą prędkość ponad 50 mil (80 km). Poznaj ektremalną moc oraz wydajność którą oferuje technologia bezszczotkowa.
System radiowy 2.4 GHz


Sterowanie E-Firestorm Flux jest łatwe dzięki systemowi radiowemu HPI 2.4 GHz. Nie musisz sie juz martwić o zmianę kryształów, radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości. Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
Twarda budowa


Wytrzymałość jest słowem które najlepiej opisuje E-Firestorm Flux. Wszędzie gdzie spojrzysz każda część była zaprojektowana aby sprostać rygorom wyścigów off-roadowych. Kluczem do wytrzymalości dla każdego samochodu z napędem 2WD jest przekładnia, która w samochodzie E-Firestorm Flux jest super wytrzymała, zrobiona w całości z metalowch części aby wytrzymała siłę gorących silników elektrycznych.

W środku przekładni znajduje sie natłoczony dyfrencjał, kola zębate w całości z metalu. Całość jest chroniona, regulowane dwustronne sprzęgło przeciążeniowe zespolone z wytrzymałego 48 zębowego koła zębatego, twarde metalowe dogbones oraz osie napędowe przenoszące napęd na koła.


Wygląda świetnie!


E-Firestorm Flux teraz dostepny w dwóch kompozycjach kolorów: pomarańczowo/srebrny oraz żółto różowy. Karoseria z DSX-2 została nieznacznie przycięta i montuje się bardzo łatwo. Skomplikowane naklejki sportów akcji inspirują do tworzenia co raz to nowch wzorów.

Zawsze możesz dostosować swój samochód kupując jedną z czystych lub wstępnie pomalowanych karoserii z policarbonu znajdujących się w ofercie HPI. Aby zapoczątkować nowe schematy malowania E-Firestorm Flux jest wyposażony w zestaw chomowanych kół Split 5.



E-Firestorm używa designu oraz geometrii zawieszenia z modelu nitro Firestorm10 T aby osiągnąc ekstremalną wytrzymałość oraz dostepność części. Ekstra długie wahacze których pracę tłumią długie amortyzatory natomiast śruby rzymskie do drążków sterowniczych mogą być zamontowane w wielu miejscach dla potrzeb regulowania przyczepności.

Wszystkie plastikowe części są modelowane z twardego nylonu ze uwagi na jego twardość oraz absorbcję. Z przodu osie napędowe pracują na najwyższej jakości łożyskach kulowych dla zapewnienia najwyższej wydajności.



Amortyzatory są profesionalnie składane i napełniane tłumiącym olejem silkonowym aby mogły spełniać swoją rolę bezwzgledu na pogodę na torze. Amortyzatory wyposażone w dużą cewkę nad sprężyną i chronione przez dopasowaną,regulowaną osłonę, amortyzatory wytrzymują wielkie wstrząsy i sa łatwe do dostowania do warunków wyścigów.

Metalowe drążki regulacji wahaczy przednich ułatwiają szybkie dostosowanie. Różne punkty montażu pozwolą Ci dostosować roll center dla zaawansowango tuningu na potrzebe wyścigu. Przednie oraz tylne koła zrobiono z 12 mm aluminium typu "step" przejściówka hex adapters, co pozwoli Ci używać dowolnych tylnych kół HPI które masz w kolekcji jako przednie albo tylnie !




Flux Vapor bezszczotkowy ESC
(Elektryczny Regulator Predkości)
właściwości:

  • 6-7 cel NimH/NiCd lub 2S/3S LiPo
  • wodoodporny
  • może przyjąć 40% wiecej mocy niż MotivESC
  • bardzo niska oporność (0.0007 ohms/phase)
  • technologia bezczujnikowa eliminuje konieczność zakładnia dodatkowego okablowania i zmniejsza złożoność
  • kompatybilne z Lithium ** Możliwość zaprogramowania wyłączenia pozwala chronić baterie litowe przed rozładowaniem
  • Wysokie parametry prac aluminiowego radiatora zapewnią odprowadzanie ciepłego powietrza
  • Bezproblemowy zapłon i praca z silnikami bez czujników (Patent w oczekiwaniu)
  • Liniowy moment hamowania pozwala na lepsza kontrolę przy wchodzeniu w zakręty
* 25 C temperatura, 5 mph minimalny przepływ powietrza przez chłodzenie, ** ESC musi byc zaprogramowany na odcięcie baterii, kiedy używamy bateri litowych

ZOBACZ NA FILMIE: