Przejdź do ataku odświeżonym,
wodoodpornym Bullet’em ST Flux!
Przedstawiamy odświeżony model HPI Bullet ST Flux,
fabrycznie złożony idealny model off-road’owy dla entuzjastów ciężkiego
terenu! Teraz z nowym wodoodpornym odbiornikiem, przegrodą na baterie i
wodoodpornym serwem Bullet ST Flux poradzi sobie ze wszystkim! Ten
model Bullet’a w skali 1:10 to monster truck wyposażony w potężny napęd
4 WD i system bezszczotkowy HPI z wodoodporna elektroniką i systemem
odcięcia baterii LiPo dzięki czemu może jeździć w każdym terenie i
przeskoczy każda przeszkodę!
Teraz wyposażony w wszechstronną i wygodna aparaturę 2,4GHz jest łatwy
do kontrolowania. Bullet ST Flux z rodziny pojazdów HPI bazujących na
wytrzymałym wałkowym napędzie 4WD, dwóch amortyzatorach na każde koło a
także dwupłytową aluminiową wytrzymałą płytę podłogową. Off-road’owe
modele Bullet są dostępne zarówno w cichej wersji bezszczotkowej Flux a
także z jednostką Nitro Star 3.0 dostępne są również różne odmiany
modelu off road. W skrócie możesz poczuć smak off road z niebywałymi
osiągami HPI Bullet!
Bullet Flux wyposażyliśmy w wodoodporną elektronikę,
pojemnik na baterie i odbiornik, uszczelniony wodoodporny włącznik,
wodoodporne serwo sterujące i w końcu wodoodporny kontroler który
pozwoli ci jeździć twoim Bulletem w ekstremalnych warunkach które
unieruchomiłyby inny pojazd!
Chcesz zmierzyć się z błotem? A może przejechać przez strumień? Ma
spaść deszcz? Nowemu Bullet’owi ST Flux to nie przeszkadza! Uwaga: ten
model HPI został zaprojektowany tak by zapewnić ochronę przed wodą tak
by móc nim jeździć w wilgotnych warunkach pogodowych (deszcz, śnieg,
kałuże). Nie zanurzać. Przeczytaj instrukcje.
|
|
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne
radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w
pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie
oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne
w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych,
bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Aparatura jest bardzo lekka z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA.
Nie musisz się już martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale
jeździ inny kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie
przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie,
jeśli występuje zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria
moc, elektroniczny system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany
zatrzymać samochód. Kupując Bullet ST Flux RTR zyskasz kontrolę na
profesjonalnym poziomie!
|
|
BEZSZCZOTKOWY SYSTEM FLUX
System HPI Flux zainstalowany w odświeżonym modelu to
potężna dawka mocy zwarta w kompaktowym i schludnym pakiecie.
Niesamowita moc płynąca z silnika Flux Shot dostarcza do lekkiego
modelu Bullet Flux “chorą” dawkę mocy w porównaniu do ciężaru
wyciskając maksimum przyspieszenia i zapewniając oślepiającą prędkość
maksymalną! Silnik Flux Shot uosabia zmodernizowane bezszczotkowe
funkcje wewnętrzne oraz wykończenie radiatora anodowanego na czarno,
natomiast odświeżony wodoodporny kontroler Flux Reloaded posiada złącza
do silnika, złącza Dean do baterii a nawet chłodzący wiatrak na górze z
prawej tak by wszystkie podzespoły były odpowiednio schłodzone!
Przycisk włączający i przycisk ustawień są wodoodporne a łączniki
elektryczne są otoczone wodoodpornym tworzywem dzięki czemu możesz
śmiało przedzierać sie przez błoto i kałuże! Bullet obsługuje do 7 cel
w bateriach NiMH lub 3S w bateriach LiPo dzięki którym model może
rozwinąć zwariowaną prędkość maksymalną i oszałamiające przyspieszenie!
Chcesz robić whellie na zawołanie ? Śmiało spróbuj przecież wiesz ze
chcesz! W końcu kontroler Flux Reload V2 może być w pełni wyregulowany
z pomocą 2w1 Profesjonalnej karcie
programowania! Ustaw swój kontroler na przód/hamulec/ wsteczny lub na
przód/hamulec do wyścigów lub przód/wsteczny do crowlingu! Wyreguluj
precyzyjnie, dynamikę startu, siłę hamowania, siłę hamowania silnika za
pomocą jednego przycisku!
UKŁAD PODWOZIA
PŁYTA PODŁOGOWA
Wykonana ze stopu aluminium 6061 aby uzyskac odpowiednią
wytrzymałość jednocześnie utrzymując niską wagę, plyta podłogowa
Bullet'a Flux jest odporna, wygląda świetnie i jest idealną podstawą
innych podzespołów które czynią Bullet'a tak twardym!
NAPĘD
Napęd zastosowany w modelach Bullet to wałkowy full time 4WD
dokładnie ten sam który stosuje sie w buggies w skali 1:8 jak Mistrz
Świata D8. Napęd Wałkowy to najlepsza opcja dla modelu który ma sobie
poradzić bez względu na to co stanie na jego drodze, dlatego
niezależnie od tego czy chcesz się przedrzeć przez błoto, wodę, kurz,
trawę, śnieg czy żwir Bullet jest tym czego szukasz! Wytrzymale
plastikowe 54 zębowe koła przekazują moc z silnika na przednią i tylną
oś za pomocą podwójnego sprzegła uslizgowego.
Ochrone układu napędowego zapewnia podwójne sprzęgło uślizgowe
uznaliśmy takie rozwiązanie jako standard w Bullet aby spelnił
wszytskie wasz oczekiwnia. Centralny walek przegubowy (dogbone)napędza
przednią i tylną przekładnie róznicową które uzywają 4 wewnętrznych
zębatek dla zwiększenia wytrzymalości i żywotności w porównaniu do
standardowych 2 zębowych dyferencjałów.
Kielichy osiek dyferencjału i sama oś wykonana jest z wytrzymałej stali
a 14 mm piasty wyglądają stylowo na kolach z gumowymi oponami z grubym
bieznikiem. Siłę hamwania zapewnia przez silnik bezszczotkowy HPI Flux
który hamuje tak samo wydjanie jak stalowe tarcze w wersji Bullet
nitro! Po prostu popchni spust aparatury do przodu i zahamuj kiedy
tylko chcesz! Żeby zwiekszyc wydajność wszystkie elementy kładu
napędowego od zębatki odbierającej do osi, pracują na uszczelnionych
gumą łożyskach kulkowych.
Zawieszenie i
układ kierowniczy
Bullet ST Flux wyposażono w wytrzymale zawieszenie
zaczerpnięte z większych modeli wyścigowych wzbogacone o kilka szczegół
które czynią je jeszcze bardziej wytrzymałym. Długie ramiona wahaczy
oraz dwa amortyzatory na koło zapewniaja wydajne tlumienie a plyta
uslizgowa i wytrzymale zderzaki zabezpieczają model przed każdą kolizją.
Wyjątkowo długie ramiona wahaczy zapewniają stabilność
a grube piny zawieszenia zapewnia ci dodatkową ochornę przed
uszkodzeniem. Dwa amortyzatory na każdym wahaczu są zamontowane przy
pomocy śrub na obydwu końcach amortyzatora dla zwiększenia
wytrzymałości w każdych warunkach. Wahacze są solidnej konstrukcji dla
zapewnienia ekstremalnej wytrzymałości.
Wiele otworów montażowych umożliwiają wyregulowanie przyczepności bez
względu na co masz zamiar nim robić! Dla profesionalnego tuningu śruby
rzymskie pozwolą dokonac szybkich zmian nawet cięgna sterujace maja
śruby rzymskie dzieki czemu możesz ustawic zbieżnośc przednich kół
jeśli chcesz. |
|
Amortyzatory sa fabrycznie dostosowane jak wszystkie
pozostałe podzespoły w Bullet ST Flux, są tez prcyzyjnie napełniene
olejem dzięki czemu zapewniają ponadprzeciętną przyczepność na
zakrętach oraz amortyzację podczas wykonywania wielkich skoków.
Dużech sprężyny śrubowe idelanie pasują do długich wahaczy! Opcjonlane
otwory montażowe pozwolą ci obniżyć i jednoczesnie usztywnić
zawieszenie modelu bez konieczności używania części opcjonalnych co
będzie użyteczne przy on road.
|
|
Piasty, przednie i tylne zwrotnice zrobiono z twardego
tworzywa nylonowego aby wytrzymały każdą próbę. Przednie piasty mają
osłonę "rock guard" które chronią oś przegubową i łącze przegubu przed
skałami i kamieniami.
|
|
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nidgy nie było takie
łatwe. Bullet jest kompletnie złożony i gotowy do jazdy po wyjęciu z
pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po wyjęciu z pudelka
- dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie inne części sa
perfekcyjnie zamontowane i ustawione.
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz
spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są
fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając
gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka. Nowa karoseria ze
stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez Jon'a Millera z RCS.
|