Wystartuj nowym wodoodpornym Bullet’em!
Przedstawiamy
odświeżony model HPI Bullet MT 3.0, fabrycznie złożony model idealny
dla entuzjastów ciężkiego off-roadu! Nowa wodoodporna przegroda
baterii, wodoodporne serwo oraz zabezpieczony przed deszczem filtr
powietrza, Bullet'em MT 3.0 można jeździć dosłownie wszędzie! Ten model
monster trucka w skali 1:10 wyposażono w napęd 4WD oraz potężny silnik
HPI Nitro Star G3.0 o mocy 2.2 koni mechanicznych, aby mógł przedrzeć
się przez najdzikszy teren oraz przeskakiwać przeszkody!
Teraz
wyposażony w wszechstronna i wygodną aparaturę HPI 2.4GHz gwarantuje ci
pełną kontrolę nad Bullete’em! Bullet MT 3.0 z rodziny modeli HPI
których podstawą jest wytrzymały napęd 4WD, 2 amortyzatory na każdym
kole, orazdwu pokładowe aluminiowe podwozie. Modele Bullet są dostępne
zarówno z silnikiem Nitro Star 3.0 jak i z cichym bezszczotkowym
silnikiem elektrycznym Flux, oraz w różnych wersjach off-road.
Samochody Bullet MT 3.0 teraz wyposażyliśmy w
wodoodporną przegrodę na odbiornik i baterie, szczelny przełącznik, 2
wodoodporne serwa 4,5 kg oraz odporny na działanie wody filtr powietrza
który pozwala ci jeździć twoim Bullet’em w ekstremalnych warunkach
które unieruchomiłby każdy inny silnik nitro Chcesz zmierzyć się z
błotem ? Przejechać przez strumyk! Czy też ma lekko padać ? Nowy Bullet
3.0 zniesie to wszystko!
Uwaga: Ten pojazd HPI ma na celu zapewnienie ochrony przed wody, więc
można nim jeździć na mokrej nawierzchni (np. deszcz, śnieg, kałuże).
Nie można go zanurzać. Silniki Nitro są chronione przed wpadającą wodą
ale wymagają szczególnej ostrożności podczas jazdy na mokrej
nawierzchni. Zobacz w instrukcji obsługi.
|
|
Wszystkie aktualne modele HPI są wyposażone w wygodne
radio 2.4GHz zapewniające pełna kontrolę i umożliwiające korzystanie w
pełni z walorów modelu. Radio posiada koło odpowiedzialne za skręcanie
oraz spust, którym hamujemy i przyspieszamy modelem, 3 kanały, wygodne
w użytkowaniu, składana antena, możliwość regulacji punktów końcowych,
bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Aparatura jest bardzo lekka zasilana tylko 4 bateriami AA. Nie musisz
sie juz martwić o zmianę kryształów czy na którym kanale jeździ inny
kierowca dzięki technologii 2.4GHz, radio automatycznie przeciwdziała
konfliktom częstotliwości i zmienia kanał za Ciebie jeśli występuje
zakłócenie! Jeśli samochód straci sygnał lub bateria moc, elektroniczny
system pozwoli w sposób bezpieczny i kontrolowany zatrzymać samochód.
|
|
SILNIK
NITRO START G3.0
Silnik Nitro Star G3.0 dostarcza potrzebna dawkę mocy do
Bulleta 3.0- jest głośny, silny i wytrzymały zapewni ci niesamowite
przyspieszenie jak i prędkość maksymalną! Silnik odpalany dzięki
szarpance jest chroniony przed wpadającą wodą za pomocą specjalnej
osłony oraz dwustopniowego filtru powietrza a nowy dwu-iglowy gaźnik
suwakowy pozwoli ci dostosować ustawienia do pogody i rodzaju paliwa.
Pojemność skokowa: 3.01cc Średnica cylindra: 16.8mm Skok : 13.6mm Moc:
2.2hp @ 31,000 RPM Maksimum RPM: 32,000 RPM Gaźnik: F2-6.5 (kompozyt
6.5mm)
-Rozmiar 18
-gaźnik suwakowy
-Komponenty ABC: aluminiowy tłok z chromowanego mosiądzu
-2 częściowe sprzęgło
-75cc pojemnik na paliwo
-Aluminiowy radiator
-podwójny filtr powietrza zabezpieczony przed deszczem
UKŁAD PODWOZIA
PŁYTA PODŁOGOWA
Zrobiona ze stopu aluminium 6061 dla zmniejszenia wagi i
utrzymania wytrzymałości, płyta podłogowa Bullet 3.0 jest wytrzymała,
wygląda świetnie i gwarantuje wytrzymałość.
NAPĘD
Napęd
w Bullet 3.0 to stały napęd 4WD przekazywany przez wał napędowy taki
sam jak zastosowany w modelach Buggie 1:8 jak zwycięzca Mistrzostw
Świata D8 buggy. Wal napędowy jest najlepsza opcja dla modelu, od
którego wymaga się aby spisywał doskonale w każdych warunkach bez
względu na teren i nawierzchnie więc nieważne czy przedzierasz się
przez błoto, wodę kurz , trawę, śnieg lub żwir ! Wytrzymała zębatka
napędzająca z 54 zębami, przekazuje Moc z silnika na przednie i tylne
kola przez regulowane sprzęgło uślizgowe. Sprzęgło zapewni ci ochronę
na najwyższym poziomie.
Centralne wały napędowe napędzają przednie i tylne przez zebatki
stozkowe dyferencjałów które używaja 4 biegów wewnętrznych dla
zwiększenia wytrzymałości. Dyferencjały przekazują moc na metalowe osie
kół zaopatrzonych w 14 mm hex’y i stylowe koła wyposażone w opony z off
roadowym bieżnikiem
Pojedyncze wentylowane tarcze hamulcowe zastosowano by zapewnić siłę
hamowania. Klocki hamulcowe z podbiciem stosowanym w pełnowymiarowych
autach zapewnia szybkie i kontrolowane hamowanie! Hamulce są w pełni
regulowane możesz zmieniać ich ustawienia w zależności od nawierzchni
ale możesz też jeździć używając ustawień fabrycznych. Dla zwiększenia
wydajności wszystkie elementy układu napędowego obracają się na
uszczelnianych łożyskach kulkowych wysokiej jakości. Z tymi łożyskami
zwiększysz żywotność silnika.
ZAWIESZENIE
I UKŁAD STEROWANIA
W modelu Bullet MT 3.0 zastosowano zawieszenie używane w
większych modelach wyścigowych, z kilkoma ulepszeniami dla większej
wytrzymałości. Długie wahacze wyposażono w podwójne amortyzatory ,
natomiast wytrzymałe zderzaki z przodu i z tyłu oraz osłona chronią
wszystkie elementy podczas kolizji.
Długie wahacze zapewnia stabilność a grube piny
zawieszenia są wytrzymałe podczas kolizji. Zarówno amortyzatory jak i
wahacze sa przymocowane z dwóch stron amortyzatora by zwiększyć
wytrzymałość w ekstremalnych warunkach.
Zastosowane wahacze o solidnej konstrukcji i wyjątkowej wytrzymałości
które możesz zamontować w otworach wieżyczki tak by dopasować
zawieszenie do stylu jazdy i nawierzchni.. Śruby rzymskie daj możliwość
szybkiej regulacji, linki sterowania tez używają śrub rzymskich tak
więc możesz zimnic zbieżność przednich kół! |
|
Amortyzatory podobnie jak wszystkie inne części w
Bullet MT 3.0 są fabrycznie złożone, wyregulowane i napełnione olejem
by zapewnić dobra trakcje jak i amortyzacje podczas lądowań.
Amortyzatory wyposażone w duża sprężynę pasują idealnie do długich
wahaczy!
Opcjonalne otwory montażowe pod amortyzatory pozwolą obniżyć i
usztywnić zawieszenie bez konieczności używania części opcjonalnych
jeśli planujesz jeździć w On-Roadzie.
|
|
Piasty, zwrotnice, i tylne słupki, wykonane są z wytrzymałego nylonu na
trwałe jakiejkolwiek uszkodzenia.
|
|
WYDAJNOŚĆ PROSTO Z PUDEŁKA
HPI sprawia, ze wejście do świata RC Off road nidgy nie było takie
łatwe. Bullet jest kompletnie złożony i gotowy do jazdy po wyjęciu z
pudelka. Wszystko jest złożone i ustawione prosto po wyjęciu z pudelka
- dyferencjały, amortyzatory, zawieszenie oraz wszystkie inne części sa
perfekcyjnie zamontowane i ustawione.
Modele HPI Ready-to-Run zapewniają osiągi i jakość, których możesz
spodziewać sie po modelach z najwyższej półki jednak z ta zaletą iż są
fabrycznie złożone zgodnie z najwyższymi standardami HPI dając
gwarancje najlepszych osiągów prosto z pudelka. Nowa karoseria ze
stylowym schematem kolorów zaprojektowanym przez Jon'a Millera z RCS.
|