Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HP CarePack 1 rok - w miejscu instalacji (HZ632PE)

13-06-2015, 12:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 379 zł     
Użytkownik centrumdruku
numer aukcji: 5355357848
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 13-06-2015 12:30:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Centrum_druku

Jesteś zainteresowany
dodatkowym
rabatem?
Przemysław Haberka
specjalista ds. handlowych - koordynator allegro

12[zasłonięte]631-38 [zasłonięte]@cd2.pl

Rozmowa z
konsultantem:


DRUKARKI
Atramentowe
Laserowe
Mobilne

DRUKARKI SPEC.
Druk. Etykiet
Plotery
Igłowe

SKANERY
Płaskie
Z podajnikiem

MATERIAŁY EKSP.
Proszki
Tonery
Tusze
Pokaż Wszystkie
Pokaż Wszystkie
Pokaż Wszystkie
Pokaż Wszystkie


Centrum Druku



poleca:

Gwarancja HP CarePack - 3 lata w miejscu instalacji (U5X53E)
+





Opis słowny przedmiotu


Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie.

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następUmowa serwisowa HP Care Pack dla produktów objętych gwarancją może być wykupiona przez Klienta tylko w okresie 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia i obowiązuje do momentu upływu podanego okresu liczonego od daty zakupu urządzenia.
Umowa serwisowa HP Care Pack dla produktów po okresie gwarancji (postwarranty) obowiązuje przez podany okres od daty jej zakupu.

Warunkiem koniecznym dostarczania usług jest zarejestrowanie pakietu HP Care Pack, dla danego urządzenia.

Wszystkie pakiety serwisowe należy zarejestrować najpóźniej w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Zobowiązanie HP do świadczenia usług w ramach umowy serwisowej HP Care Pack powstaje od następnego dnia po zarejestrowaniu pakietu serwisowego w Serwisie HP Polska.
W przypadku pakietu HP Care Pack z czasem naprawy 6 godzin zoobowiązanie to powstaje wyłącznie po upływie 30 dni od daty rejestracji pakietu. Do tego momentu realizowana jest usługa z czasem reakcji w ciągu 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym zgodnym z określonym w wykupionej usłudze.

Zgłoszenia serwisowe są w pierwszej fazie kierowane do centrum serwisu technicznego HP. Klient następnie będzie zobowiązany do uruchomienia programów samotestujących urządzenia oraz skorygowania wykazanych błędów według wskazówek udzielonych telefonicznie. Czynności serwisowe będą wykonywane w miejscu eksploatacji tylko w przypadku, gdy problem nie może być rozwiązany zdalnie.

Pakiety standardowe do nowych urządzeń
- okres obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego urządzenia
- zakup w ciągu 180 dni od daty zakupu nowego urządzenia
- przedłużenie opieki Serwisu HP i podniesienie poziomu wykonywanych usług
- bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie eksploatacji i konfiguracji urządzenia

Pakiety pogwarancyjne
- okres obowiązywania pogwarancyjnego pakietu serwisowego rozpoczyna się po zakończeniu standardowej gwarancji udzielonej przez producenta lub
po upłynięciu terminu obowiązywania wcześniej zakupionego pakietu (tak długo, jak produkt jest obsługiwany przez Serwis HP).
- zakup pakietu - trzy miesiące przed upłynięciem terminu obowiązywania gwarancji lub innego pakietu lub w dowolnym momencie po upływie standardowej gwarancji lub innego pakietu serwisowego
bieg terminu
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu HP Care Pack przed upływem standardowej gwarancji lub pakietu, termin jego
obowiązywania liczony jest od daty zakończenia obowiązywania poprzedniego okresu gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu.
- w przypadku zakupu i rejestracji pogwarancyjnego pakietu po upływie gwarancji lub obowiązywania poprzedniego pakietu termin jego obowiązywania liczony jest od daty zakupu nowego pakietu

Serwis z czasem naprawy 6 godzin od zgłoszenia
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
do tego momentu obowiązuje serwis z czasem reakcji do 4 godzin od zgłoszenia w przedziale czasowym określonym w wykupionym przez Klienta
pakiecie
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego
Serwis z czasem naprawy w ciągu następnego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowegonego dnia roboczego od zgłoszenia
- usługa ta jest dostępna tylko i wyłącznie w Polsce.
- usługa realizowana jest w dni robocze pon. - pt. w godz 8.00-17.00
- zobowiązanie czasu naprawy jest wiążące po wykonaniu przeglądu weryfikacyjnego w okresie 30 dni od zarejestrowania pakietu,
- przygotowanie serwisu do świadczenia usługi i przegląd sprzętu przeprowadzony w ciągu 30 dni przez pracownika serwisu
gwarancja naprawy obowiązuje w strefie 50km od najbliższego biura serwisowego




Parametry techniczne
Parametry Podstawowe
typ pakietu
elektroniczny
czas trwania gwarancji
3 lata
miejsce naprawy
w miejscu instalacji w następny dzień roboczy
zgodzny z urządzeniami
Laserjet Enterprise 500 MFP M525dn (CF116A); M525f (CF117A); flow M525c (CF118A)

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Wszystkie aukcje

galerie sprzedazy

Kilka słów o nas


Dostępność Towaru
Towar czeka na Twoje zamówienie w naszym magazynie o powierzchni 2500m2 dostawa towaru w czasie poniżej 24h!



Oczywiście możesz nas odwiedzić i odebrać towar osobiście.
Zapraszamy - przekonaj się sam - jeszcze nigdy nie widziałeś tylu drukarek i ploterów w jednym miejscu.


Salon Sprzedaży
Zapraszamy do naszego salonu w Krakowie, ul.Czarnowiejska 43.
Ekspozycja obejmuje ponad 120 rodzajów urządzeń drukujących.
Polecamy fachową prezentację oraz testy wybranych drukarek.





Płatność

Dlaczego warto kupić u Nas?

Bezpieczeństwo Zakupów

Zwrot Towaru
Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji zakupionych produktów znajdziesz na
http://www.centrumdruku.com.pl/zwroty_reklamacje.cd

Dodatkowa Informacja
Nasze wewnętrzne procedury, wdrożony system jakości ISO
oraz 15 letnie doświadczenie gwarantuje najwyższą jakość obsługi.
Kupuj bez obaw u najlepszych specjalistów z zakresu druku komputerowego

Opinie naszych klientów



Jesteś zainteresowany
dodatkowym
rabatem?
Przemysław Haberka
specjalista ds. handlowych - koordynator allegro

12[zasłonięte]631-38 [zasłonięte]@cd2.pl

Rozmowa z
konsultantem: