14 lat na runku - Doświadczenie - Tradycja - Jakość
TUSZ
HP 300XL
CZARNY
PRODUCENT
GWARANTOWANA JAKOŚĆ
24 ml
TUSZE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI, DZIĘKI UŻYCIU DEDYKOWANYCH PIGMENTÓW ZAPEWNIAJĄ WYDRUKI W CZERNI NIE ODBIEGAJĄCE OD ORYGINAŁÓW.
NASZE TUSZE PRODUKUJEMY TYLKO Z ORYGINALNYCH POJEMNIKÓW.
PIGMENTY UŻYTE DO REGENERACJI ZA POMOCĄ SPECJALNEJ MASZYNY PRÓŻNIOWEJ POSIADAJĄ TAKIE SAME PARAMETRY LEPKOŚCI I GĘSTOŚCI CO ORYGINALNE, DZIĘKI CZEMU TUSZ IDEALNIE ROZKŁADA PIGMENT NAWET W BARDZO SZYBKICH DRUKARKACH.
TUSZE SĄ REGENEROWANE W MASZYNIE PRÓŻNIOWEJ DZIĘKI CZEMU MOŻNA UZYSKAĆ POJEMNOŚĆ DO 22 ml. ORAZ SĄ RESETOWANE ABY UNIKNĄĆ PROBLEMÓW Z INSTALACJĄ KASET.
TUSZE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ DO MOMENTU WYCZERPANIA LUB 6 MIESIĄCY.
KOMPATYBILNOŚĆ:
Hp Deskjet D1660 HP Deskjet D1668 HP Deskjet D2560 HP Deskjet D2566 HP Deskjet D2660 HP Deskjet D5560 HP Deskjet D5563 HP Deskjet F4210 HP Deskjet F4280 HP Deskjet F4580
HP Photosmart C4680
HP D1668, HP D2560, HP D2566, HP D2660, HP D5560, HP D5563, HP F4210, HP F4280, HP F4580, HP C4680
... JEŻELI NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ SWOJEGO NUMERU DRUKARKI
NAPISZ DO NAS A MY DOBIERZEMY GO DLA CIEBIE !!!
KUPUJ TYLKO SPRAWDZONE TUSZE DO DRUKARKI ABY ZAPEWNIĆ PRAWIDŁOWĄ PRACE TWOJEGO URZĄDZENIA.
KAŻDY SPRZEDAWANY I PRODUKOWANY PRZEZ NAS TUSZ
OBJĘTY JEST GWARANCJĄ, W RAZIE JAKICH KOLWIEK
PROBLEMÓW WYMIENIAMY TUSZ NA NOWY,
PAŃSTWA SUGESTIE POZWALAJĄ STALE
PODNOSIĆ JAKOŚĆ NASZYCH PRODUKTÓW.
DZIEKUJEMY ZA OBDARZENIE NAS ZAUFANIEM !!!
Wszystkie tusze testujemy na maszynie CBR
JAKO FIRMA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO.
ZAPRASZAMY DO NASZEJ
HURTOWNI W BIELSKU-BIAŁEJ
PO ODBIÓR OSOBISTY PO ZAKUPIE
KONTAKT: od 8:00 - 16:00
TEL: 33[zasłonięte]497-08
607-[zasłonięte]-663
E-MAIL: [zasłonięte]@poczta.onet.pl
nr.konta: 30 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]1421110 [zasłonięte] 399271
Ważne!!! Proszę przy odbiorze sprawdzić w obecności kuriera czy sprzęt nie nosi śladów uszkodzenia, jeżeli będą jakieś to koniecznie proszę spisać z kurieremPROTOKÓŁ SZKODY – jest on niezbędny do uznania reklamacji z tytułu uszkodzenia sprzętu podczas transportu! Reklamacje dotyczące fizycznego uszkodzenia sprzętu które nie zostaną spisane w protokole szkody przy odbiorze przesyłki nie będą uwzględniane!!!
- Po wyczerpaniu tuszu każdy pojemnik można ponownie uzupełnić!!
- Tusz jest odpowiednio zabezpieczony podczas transportu, plastikowym klipem, woreczkiem strunowym i kopertą.
- Udzielamy 6 miesięcznej gwarancji na każdy tusz lub do wyczerpania środka barwiącego.
- Każdy tusz jest odpowiednio zabezpieczony przed wyschnięciem.
Hewlett Packard to zastrzeżona marka producenta.Nazwa oraz zdjęcia zostały użyte wyłączniew celach informacyjnych.
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 334[zasłonięte]820
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl lub telefonicznie: 334[zasłonięte]820 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
|