Loco Peterek Paweł
InkJet & Laser Solution
TUSZ ZAMIENNY
HP 21 XL
ZAMIENNIK CZARNY XL
GWARANTOWANA JAKOŚĆ
LUB ZWROT PIENIĘDZY !!!
Przedstawiamy Państwu tusze hp 21 xxl black regenerowane
za pomocą profesjonalnych maszyn próżniowych dzięki czemu nasze
produkty zyskały aprobatę setek klientów allegro.
Zawsze chętnie odpowiemy na każde pytania - zapraszamy do
kontaktu telefonicznego z nasza firmą od 8:00 - 16:00.
locoprint.pl
Aby uzyskać najwyższej jakości produkt prowadzimy staranną selekcję
materiału do produkcji tuszy zamiennych marki " Loco " .
Każdy tusz musi zostać sprawdzony elektronicznie na specjalnej maszynie
a następnie zregenerowany w środowisku próżni maszyny InkJet,
aby uniknąć zapowietrzenie dysz.
Do produkcji wykorzystujemy tylko zużyte oryginalne pojemniki Hp.
Nie oferujemy tuszy najtańszych ale produkt który spełnia oczekiwania
klienta który powierza nam swoje zaufanie i pieniądze.
Dzięki Państwa sugestiom staramy się stale podnosić jakość naszych produktów.
TUSZE SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ DO MOMENTU WYCZERPANIA LUB 6 MIESIĄCY.
kompatybilność:
hp deskjet: d1455,[zasłonięte],1468,1470,[zasłonięte],1560,1568,[zasłonięte],2320,2330,2345,
2360,2400,
2430,
2445
2460,3910,
3915,3918
3920,3930v,
3930,[zasłonięte],3940v,
f2100,[zasłonięte],2120,2128,[zasłonięte],2180,2188,[zasłonięte],2240,2250,[zasłonięte],2276,
2280,2288,
2290
f300,
310,325,
335,340,350,370,
375,379,380,390,
f4100,[zasłonięte],4140,4172,[zasłonięte],4185,
psc: 1400,[zasłonięte],1402,1406,[zasłonięte],1410,1410v,1410xi,1417
JAKO FIRMA WYSTAWIAMY FAKTURY VAT.
PODANA CENA JEST CENĄ BRUTTO.
KONTAKT:
TEL: 33[zasłonięte]497-08
607-[zasłonięte]-663
E-MAIL: [zasłonięte]@poczta.onet.pl
nr.konta: 30 1240 [zasłonięte] 4[zasłonięte]1421110 [zasłonięte] 399271
Ważne!!! Proszę przy odbiorze sprawdzić w obecności kuriera czy sprzęt nie nosi śladów uszkodzenia, jeżeli będą jakieś to koniecznie proszę spisać z kurieremPROTOKÓŁ SZKODY – jest on niezbędny do uznania reklamacji z tytułu uszkodzenia sprzętu podczas transportu! Reklamacje dotyczące fizycznego uszkodzenia sprzętu które nie zostaną spisane w protokole szkody przy odbiorze przesyłki nie będą uwzględniane!!!
Hewlett Packard to zastrzeżona marka producenta.Marka Locoprint.pl jest marką zastrzeżonąNazwa oraz zdjęcia zostały użyte wyłączniew celach informacyjnych.
ODBIÓR OSOBISTY : 25,00
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 334[zasłonięte]820
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl lub telefonicznie: 334[zasłonięte]820 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
|