Wkład napełniony - Zamiennik cartridge HP 21 - czarny
cartridge z tuszem czarnym
Zapraszamy do zakupu kartridży
1. Zależy nam na dobrej opinii.
2. Cena jest promocyjna, jak za taki tusz.
3. Jesteśmy legalnie działającą firmą - wystawiamy faktury VAT
4. Każdy kartridż objęty jest gwarancją aż do wyczerpania tuszu lub 6 miesięcy.
5. Jakość wydruku nie odbiega od kartridży oryginalnych
Co robimy z cartridge:
1. Test kartridża.
2. Czyszczenie ultradźwiękami w profesjonalnej wannie.
3. Maszynowe napełnienie tuszem wybranych kartridży.
4. Wyrównanie ciśnienia w naczyniu próżniowym
5. Testowy wydruk, na którym będzie numer cartridge, data i pieczęć firmowa jako gwarancja.
6. Pakowanie, przygotowanie do sprzedaży.
7. W razie wystąpienia reklamacji pokrywamy koszt przesyłki w obie strony.
8. Cartridge jest zabezpieczony przed wyschnięciem specjalną tasmą do zabezpieczenia cartridge.
Serdecznie zapraszamy do zakupów!
Masz pytania:
tel: 0517 [zasłonięte]407
e-mail: [zasłonięte]@wp.pl
Cartridge można ponownie napełniać !!!
Cartridge jest przeznaczony między innymi do drukarek HP:
hp deskjet: F370, F375, F380, D1360, D1460, D1470, D1560, D2330, D2360, D2460, 3920, 3940, F2180, F2280, F4100, F4140, F4172, F4180, F4190
PSC 1400, 1405, 1410, 1415
HP Officejet: 4355, 4315, J3680, J5520
Po zakupie proszę e-mailem podać model drukarki do jakiej kupiono cartridge.
Patrz regulamin !!!
Naszymi klientami są też duże hipermarkety, które sprzedają oryginalne cartridge, same w biurach stosują zamienniki, więc nie bądź klientem tych którzy sami oszczędzają.
Gwarancja na cartridge, jest udzielana na 6 miesięcy lub do wyczerpania tuszu, w zależności co nastąpi wcześniej.
Znaki towarowe, Znaki producentów, Znaki zastrzeżone i inne, zostały użyte na aukcji tylko w celach identyfikacji nie zaś w celach marketingowych
Zamieszczone zdjęcie jest umieszczone w celach identyfikacji nie przedstawia zaś sprzedawanego produktu, gdyż cartridge jest zamiennikiem i jest w pudełku wyprodukowanym przez naszą firmę. Zdjęcia i znaki nie są zamieszczane w celach marketingowych lecz identyfikacyjnych