Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO WIN AS A FINAL-YEAR STUDENT Phil Race

10-02-2015, 19:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 160.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4984064468
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 1   
Koniec: 10-02-2015 18:35:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38346, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32529, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35071, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52051, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86470, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38346, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>32529, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35071, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52051, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>86470

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How to Win as a Final-Year Student: Essays, Exams and Employment

HOW TO WIN AS A FINAL-YEAR STUDENT Phil Race

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Phil Race
Language: English
Publisher: Open University Press
Publication Date: 4 July 2005
Dimensions: 15.2 x 1.4 x 22.7 cm
Format: Paperback
Pages: 190
Condition: NEW
Product_ID: ACC5BA5119

 

 

Final year undergraduates face a particular set of challenges. What they do in their final year is critical to their futures. They must cope with revision for final exams as well as completing coursework and sometimes working on extended dissertations or projects. At the same time they need to be taking strategic decisions about their future careers. Many will be handling job applications and interviews. Others will be going through selection processes for entry into higher degrees. With greater numbers of students entering higher education, representing a broader cross-section of the population than ever before, the challenges of the final year cause most students some measure of stress, and prove unmanageable for a significant number. Because of larger class sizes in most institutions, the amount of real help and support from academic staff to final year students is diminishing. Many final year students will have read one of the many useful general study-skills texts which are available. However these books do not provide the depth of assistance, or the range of coverage which final year students need.How to Win as a Final-Year Student is the first book to deal with the specific challenges faced by final year students. It is strongly recommended that students be advised to read it at the beginning of their final year. Topics covered by this book include: * How to think strategically about what you're doing * How to plan your time in order to work successfully on several things at once * Tackling big dissertations and projects * Revision - learning from past mistakes * Managing stress * Exam techniques for final exams, including preparing for a viva * Thinking about research and higher degrees * Writing a CV * Making job applications * Preparing for interviews and tests

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGING INNOVATION Joe Tidd, John Bessant

 TOUGH INTERVIEW QUESTIONS AND HOW TO ANSWER THEM

 PROJECT MANAGEMENT FOR INFORMATION SYSTEMS Cadle

 A SEMANTIC WEB PRIMER Antoniou, Groth

 ELECTRONIC COMMERCE 2012 (GLOBAL EDITION) Turban

 INNOVATION MANAGEMENT Keith Goffin, Rick Mitchell