Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO SURVIVE AND PROSPER AS AN ARTIST Michels

11-03-2015, 13:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 138.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5075104932
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015, 13:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]50884, 978[zasłonięte][zasłonięte]10886, 978[zasłonięte][zasłonięte]44385, 978[zasłonięte][zasłonięte]42243, 978[zasłonięte][zasłonięte]55176, 978-[zasłonięte][zasłonięte]50884, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10886, 978-[zasłonięte][zasłonięte]44385, 978-[zasłonięte][zasłonięte]42243, 978-[zasłonięte][zasłonięte]55176
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

How to Survive and Prosper as an Artist

PRODUCT DETAILS:
Author: Caroll Michels
Language: English
Publisher: Holt McDougal
Publication Date: 1 Jun 2010
Dimensions: 13.7 x 2.6 x 20.4 cm
Format: Paperback
Pages: 381
Condition: NEW
Product_ID: ADA5ADD482

The classic handbook for launching and sustaining a career that ''explodes the romantic notion of the starving artist,'' (''The New York Times'') with a brand-new chapter on Internet art marketingNow in its sixth edition, ''How to Survive and Prosper as an Artist'' is the definitive guide to taking control of your career and making a good living in the art world. Drawing on nearly three decades of experience, Caroll Michels offers a wealth of insider's information on getting into a gallery, being your own PR agent, and negotiating prices, as well as innovative marketing, exhibition, and sales opportunities for various artistic disciplines. She has also added a new section on digital printmaking and marketing in this emerging field.Most notably, this sixth edition contains an entirely new chapter: ''Art Marketing on the Internet.'' Michels offers criteria for selecting an ideal Web designer for your online portfolio and for organizing your Web presence, and shares proven methods for attracting curators, dealers, and private clients to your site. She also addresses vital legal concerns in the age of e-commerce, including copyrighting and registering your art, and finally, the appendix of resources, consistently updated online at Michels's site the Artist Help Network (www.artisthelpnetwork.com), is fully revised.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


ART/WORK: EVERYTHING YOU NEED TO KNOW Bhandari

ART INC Jonathan Fields, Lisa Congdon

A GUIDE TO BUSINESS FOR ARTISTS AND DESIGNERS

THE ARTIST'S GUIDE TO SELLING WORK Ruston

ARTIST'S GUIDE TO SELLING WORK Annabelle Ruston

THE ARTIST'S GUIDE Jackie Battenfield