Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO MEASURE SOCIAL MEDIA Nichole Kelly

22-05-2014, 10:47
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 111.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175137882
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 10:14:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97498, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52447, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51191, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75553, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72070, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97498, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>52447, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51191, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75553, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>72070

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How to Measure Social Media: A Step-by-step Guide to Developing and Assessing Social Media ROI

HOW TO MEASURE SOCIAL MEDIA Nichole Kelly

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nichole Kelly
Language: English
Publisher: QUE
Publication Date: 10 Oct 2012
Dimensions: 1.8 x 15 x 22.3 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: A7D[zasłonięte]97498

 

 

Your 100% Actionable, Proven Framework for Delivering Rock-Solid Social Media Business Metrics—Painlessly

Think social marketing is worth it? Prove it. If your boss hasn’t demanded that yet, he will. Then what? Hand him some jive about “return on conversation”? Think that’ll fly? You’ll be gone so fast you won’t know what hit you. You know damn well what your boss cares about: Sales Volume. Costs. Revenue. This book will help you measure all that: credibly, accurately, and in drill-down detail.

Bet you can’t wait to see his face when you walk in with metrics that stand up to his most brutal questions. We’re not just talking about getting “buy-in” or begging for your proverbial “seat at the table.” We are talking about numbers that make careers. This book will prove your indispensability to even the most clueless executive in your company.

Here’s the best part: It’s not hard. You won’t need to become a math nerd. The tools are cheap (or free), and you’re probably sitting on most of the data. This book will give you everything else, including simple step-by-step techniques for creating measurable strategies and getting the data to prove they deliver. You’ll also get super helpful hands-on exercise worksheets where you can jot down your answers and notes. Nichole Kelly has been refining this stuff for 14 years. She’s helped hundreds of marketers prove their value to bosses and boardrooms. Now it’s your turn.

If you’re a marketer or agency pro, this is a game you have to play. Win it.

Reliable answers to questions like:
  • How much revenue did our activities on social media platforms generate this month?
  • Are social media prospects more likely to convert to customers?
  • Which status update delivered the highest conversion rate?
  • How long do we retain new social media customers?
  • Do they spend more or less than customers from other channels?
  • Do they make repeat purchases more often than other customers?
  • And much more…


 

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 500 SOCIAL MEDIA MARKETING TIPS Andrew Macarthy

 YOUTILITY Jay Baer

 WEB ANALYTICS 2.0 Avinash Kaushik

 MEASURE WHAT MATTERS Katie Delahaye Paine

 SOCIAL MEDIA ROI Olivier Blanchard

 WEBS OF INFLUENCE: PSYCHOLOGY OF ONLINE PERSUASION