Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO GET INTO ADVERTISING Andrea Neidle

23-05-2014, 4:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 243.60 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4178170051
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-05-2014, 4:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]82502, 978[zasłonięte][zasłonięte]64576, 978[zasłonięte][zasłonięte]23607, 978[zasłonięte][zasłonięte]15290, 978[zasłonięte][zasłonięte]93047, 978-[zasłonięte][zasłonięte]82502, 978-[zasłonięte][zasłonięte]64576, 978-[zasłonięte][zasłonięte]23607, 978-[zasłonięte][zasłonięte]15290, 978-[zasłonięte][zasłonięte]93047
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

How to Get into Advertising

PRODUCT DETAILS:
Author: Andrea Neidle
Language: English
Publisher: Cengage Learning EMEA
Publication Date: 25 April 2002
Dimensions: 16.3 x 23.3 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: ADB[zasłonięte]64576

This book serves as an invaluable guide for all those wishing to break into the world of advertising, media and marketing communications. The wealth of hints and tips that range from the conventional to the non-conventional make this book insightful and invaluable. The author uses over twenty years experience in this industry to help anyone wishing to pursue a career in this field start off on the right foot.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


HEY, WHIPPLE, SQUEEZE THIS Sullivan, Bennett

OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

PERFECT PITCH Jon Steel

HEGARTY ON ADVERTISING John Hegarty

THE ADVERTISING CONCEPT BOOK Pete Barry