Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO GET A JOB IN PR Sarah Stimson

10-04-2015, 7:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 105 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5166677510
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 10-04-2015 07:22:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29442, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36839, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51500, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75959, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81750, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29442, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36839, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>51500, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75959, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>81750

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How to get a job in PR

HOW TO GET A JOB IN PR Sarah Stimson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Sarah Stimson
Language: English
Publisher: CreateSpace Independent Publishing Platform
Publication Date: 25 Nov 2013
Dimensions: 1.3 x 13.8 x 21.3 cm
Format: Paperback
Pages: 216
Condition: NEW
Product_ID: 149B944289

 

 

A career in the PR and corporate communications industry is an increasingly desirable choice for many, and competition for every job is fierce. If the sector appeals to you, then you need to stay one step ahead of your peers. How are you going to get that all-important foot in the door? Will you find it easier to find a job if you have a degree in PR? What practical skills will you need to progress? This comprehensive guide to finding and keeping the job you want will answer these questions and much, much more; packed with invaluable information and insider observations, it includes: A thorough overview of different PR sectors and disciplines An excellent step-by-step guide to creating an effective PR CV Helpful job application tips Indispensable advice on how best to represent yourself in an interview Top advice from leading industry figures A recommended reading list and directory of useful contacts How To Get A Job In PR is the essential communications industry primer, which no aspiring PR should do without. 10% of this book's royalties will be donated to the Taylor Bennett Foundation http: //www.taylorbennettfoundation.org/ ''There has never been a more exciting time to work in public relations. This book is a must read guide to finding your first job. Sarah has helped countless people start out and develop their careers and now wants to help you.'' Stephen Waddington, European Digital & Social Media Director at Ketchum & CIPR President 2014 PR is on the up. While other industries shrank during the recession, PR grew, and grew strongly. Competition for that entry-level job is accordingly fierce -so if you want to break into PR, immerse yourself in this book. It's an investment you'll never regret.'' Francis Ingham, Director General, PRCA

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 SHARE THIS TOO

 THE PR MASTERCLASS Alex Singleton

 BRAND ANARCHY: MANAGING CORPORATE REPUTATION Earl

 PLANNING AND MANAGING PUBLIC RELATIONS CAMPAIGNS

 BRILLIANT PR Cathy Bussey