Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO CHANGE MINDS Rob Jolles

22-05-2014, 8:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 115.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174680010
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 07:56:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99482, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28577, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94228, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99282, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49418, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99482, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28577, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94228, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>99282, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49418

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How to Change Minds: The Art of Influence without Manipulation

HOW TO CHANGE MINDS Rob Jolles

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Rob Jolles
Language: English
Publisher: Berrett-Koehler
Publication Date: 1 July 2013
Dimensions: 2 x 14 x 21.6 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 16A994D297

 

 

Sooner or later we all find ourselves in situations where we need to change people’s minds to help them see where their best interests lie. It comes up in countless personal and professional situations. As a salesman, manager, corporate trainer, and for 30 years a professional speaker, bestselling author Rob Jolles knows first hand how to translate the lessons in influence traditionally taught to those in sales for non-salespeople.
Jolles lays out a simple, flexible, repeatable process that begins with establishing genuine trust and connection by asking the right questions, not by telling people what you think they need. You're not trying to force someone to come to a conclusion that only benefits you—that is manipulation. Your task is to explore and expose through dialogue the pain caused by the problem the other person is facing, and the consequences that could result from not dealing with the problem, and to work with them so that they see what you're suggesting will benefit them and those they care about. That is influence.
The book is filled with sometimes funny, sometimes moving stories of the principles behind Jolle’s approach in action. These stories emphasize the hard line between influence and manipulation. Sometimes we have to take a stand, reach down deep, and help people change their minds. But rather than feeling badly, we need to believe in something bigger. We need to believe there is a clear, ethical line between influence and manipulation, and to stay on the right side of that line.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 PERSUASION SKILLS BLACK BOOK Rintu Basu

 ENCHANTMENT Peter Paddon

 WHAT EVERY BODY IS SAYING Joe Navarro

 INFLUENCE: THE PSYCHOLOGY OF PERSUASION Cialdini

 THE TIPPING POINT Malcolm Gladwell

 ASSERTIVENESS: HOW TO BE STRONG IN EVERY SITUATION