Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER Adrian Shaughnessy

29-06-2015, 4:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 137.55 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405715534
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 28   
Koniec: 29-06-2015 04:49:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06261, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73184, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20159, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34981, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66970, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06261, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73184, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>20159, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34981, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66970

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How to be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

HOW TO BE A GRAPHIC DESIGNER Adrian Shaughnessy

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Adrian Shaughnessy
Language: English
Publisher: Laurence King
Publication Date: 30 Aug 2010
Dimensions: 22.8 x 18.8 x 2 cm
Format: Paperback
Pages: 176
Condition: NEW
Product_ID: 1D56[zasłonięte]096

 

 

Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Design consultant and writer Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just such a handbook. Aimed at the independent-minded, it addresses the concerns of young designers who want to earn a living by doing expressive and meaningful work and avoid becoming a hired drone working on soulless projects. It offers straight-talking advice on how to establish your design career and suggestions - that you won't have been taught at college - for running a successful business. This revised, extended edition includes all-new chapters covering professional skills, the creative process, and global trends, including green issues, ethics and the rise of digital culture. The book contains all-new imagery, and the previous interviews have been replaced with new ones, each focusing on a specific issue of importance to graphic designers.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MAKING AND BREAKING THE GRID Timothy Samara

 THE A - Z OF VISUAL IDEAS John Ingledew

 100 IDEAS THAT CHANGED GRAPHIC DESIGN Heller

 A SMILE IN THE MIND Beryl McAlhone, David Stuart

 STUDIO CULTURE Adrian Shaughnessy, Tony Brook

 WORK FOR MONEY, DESIGN FOR LOVE David Airey