Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW SCHOOLS DO POLICY Stephen Ball, Meg Maguire

23-06-2014, 17:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 197.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4271812124
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 17:53:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56762, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88914, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27483, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00284, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59002, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56762, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>88914, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27483, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>00284, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>59002

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How Schools Do Policy: Policy Enactments in Secondary Schools

HOW SCHOOLS DO POLICY Stephen Ball, Meg Maguire

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Stephen J Ball, Meg Maguire, Annette Braun
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 14 Dec 2011
Dimensions: 15.6 x 1.3 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 184
Condition: NEW
Product_ID: A415[zasłonięte]274

 

 

Over the last 20 years, international attempts to raise educational standards and improve opportunities for all children have accelerated and proliferated. This has generated a state of constant change and an unrelenting flood of initiatives, changes and reforms that need to be 'implemented' by schools. In response to this, a great deal of attention has been given to evaluating 'how well' policies are realised in practice - implemented! Less attention has been paid to understanding how schools actually deal with these multiple, and sometimes contradictory, policy demands; creatively working to interpret policy texts and translate these into practices, in real material conditions and varying resources - how they are enacted! Based on a long-term qualitative study of four 'ordinary' secondary schools, and working on the interface of theory with data, this book explores how schools enact, rather than implement, policy. It focuses on: contexts of 'policy work' in schools; teachers as policy subjects; teachers as policy actors; policy texts, artefacts and events; standards, behaviour and learning policies.This book offers an original and very grounded analysis of how schools and teachers do policy. It will be of interest to undergraduate and postgraduate students of education, education policy and social policy, as well as school leaders, in the UK and beyond.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 THE EDUCATION DEBATE Stephen Ball

 NETWORKS, NEW GOVERNANCE AND EDUCATION Ball

 GLOBAL EDUCATION INC. Stephen Ball

 CAN EDUCATION CHANGE SOCIETY? Michael Apple

 FOUCAULT, POWER, AND EDUCATION Stephen Ball

 FINNISH LESSONS Pasi Sahlberg