Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOW DISRUPTION BROUGHT ORDER Jean-Marie Dru

17-02-2014, 20:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 155.40 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3897281498
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 17-02-2014 20:29:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06006, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12612, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97751, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27366, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17123, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06006, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12612, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97751, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27366, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17123

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

How Disruption Brought Order: The Story of a Winning Strategy in the World of Advertising

HOW DISRUPTION BROUGHT ORDER Jean-Marie Dru

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jean-Marie Dru
Language: English
Publisher: Palgrave Macmillan
Publication Date: 12 Nov 2007
Dimensions: 16.3 x 2.2 x 24.2 cm
Format: Hardcover
Pages: 256
Condition: NEW
Product_ID: ABCA6AA697

 

 

In his previous bestselling books, global advertising icon Jean-Marie Dru explored the visionary, innovative techniques that have become a hallmark of TBWA Worldwide campaigns. Now he gives a first-hand account of how the bold methods of disruption launched TBWA to the forefront of international advertising. Here he shares personal insights and anecdotes about his life in advertising as well as lessons learned, revealing how client campaigns for Nissan, Adidas and the Apple iPhone became such unqualified successes. Both a fascinating business memoir and a practical guide to harnessing the power of disruption, this book offers a look at the cutting edge of modern advertising.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DISRUPTION Jean-Marie Dru

 EATING THE BIG FISH Adam Morgan

 HEGARTY ON ADVERTISING John Hegarty