Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOTEL GIANT 2

30-05-2012, 17:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2325836677
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 10   
Koniec: 04-06-2012 15:57:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Polska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM <-kliknij żeby wysłać maila
GG: 22[zasłonięte]638 <-kliknij żeby porozmawiać
 


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

HOTEL GIANT 2


stan zestawu dobry , nie ma problemów z działaniem

 

wymagania sprzętowe:Pentium 4 1.5 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB

 

Hotel Giant 2 jest kontynuacją docenionej przez fanów gatunku strategii ekonomicznej wydanej w 2002 roku. Podobnie jak pierwszą część, grę opracowało studio Enlight Software mające na swoim koncie kilka podobnych produkcji, między innymi Zoo Empire oraz drugą odsłonę Capitalismu.

Rozgrywka przedstawia się właściwie tak samo jak w jedynce, otrzymaliśmy po prostu więcej opcji i możliwości oraz oczywiście znacznie lepszą oprawę audio-wizualną. Ponownie więc przejmujemy obowiązki hotelowego managera, a naszym głównym celem jest dążenie do stworzenia jak najbardziej luksusowego miejsca pobytu w całym mieście. Osiągnąć to możemy tylko poprzez odpowiednie zarządzanie budżetem, ciągłe podnoszenie jakości świadczonych przez nasz ośrodek usług, rekrutację nowych pracowników i organizację szkoleń dla całego personelu. Jednak do podejmowania słusznych decyzji nie wystarcza samo śledzenie wykresów i tabel przepełnionych statystykami - musimy także obserwować naszych gości (nawet pod postacią jednego z nich), aby jak najlepiej przewidzieć ich oczekiwania i w miarę możliwości im sprostać.