Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOTEL FRONT OFFICE: OPERATIONS AND MANAGEMENT

22-05-2014, 19:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145.95 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4177166851
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 22-05-2014 19:34:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28000, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56991, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60342, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31948, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45471, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28000, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56991, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60342, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>31948, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45471

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Hotel Front Office: Operations and Management

HOTEL FRONT OFFICE: OPERATIONS AND MANAGEMENT

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Tewari
Language: English
Publisher: OUP India
Publication Date: 27 Aug 2009
Dimensions: 2.1 x 17.8 x 23.5 cm
Format: Paperback
Pages: 464
Condition: NEW
Product_ID: A19[zasłonięte]919X

 

 

Hotel Front Office is a comprehensive textbook specially designed to meet the needs of undergraduate degree/diploma students of hotel management and hospitality courses. It explores the core concepts of front office operations and management and uses numerous examples, photographs, flowcharts, formats, and illustrations to explain them. Divided into three parts, the first part on The Hospitality Industry gives an introduction to the hospitality industry and then acquaints the readers with the classification and organization of hotels. The second part on Front Office Operations explains front office organization, internal and external communication and room tariff. The guest cycle, which includes the stages of pre-arrival (reservation), arrival (registration), stay (guest services), and departure (check out and settlements), is explained in detail. This section also includes chapters on front office accounting, night auditing, safety and security of guests, and computer applications in front office. The final section on Front Office Management imparts an understanding of the key managerial concepts like yield management and forecasting to help generate optimum revenue; evaluation of hotel performance; and preparation of budgets. Contemporary issues like human resource management, environment management, and total quality management are also explored in this section. Students of hospitality studies will find this book useful for its coverage of the key concepts of front office operations and management explained through industry-related examples, flowcharts, tables, formats, and photographs. With its practice-oriented approach, the book would also be useful to front office professionals.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 170 HOTEL MANAGEMENT TRAINING TUTORIALS Tanji

 FRONT OFFICE OPERATIONS Colin Dix, Chris Baird

 FRONT OFFICE: PROCEDURES, SOCIAL SKILLS AND ...