Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HOSPITALITY MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE

11-02-2015, 2:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 262.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985273162
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 02:07:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09679, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26305, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65886, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34427, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84069, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>09679, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>26305, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65886, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34427, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>84069

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Hospitality Marketing: Principles and Practice

HOSPITALITY MARKETING: PRINCIPLES AND PRACTICE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: David Bowie MBA MCIM MHCIMA, Francis Buttle
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 22 Mar 2011
Dimensions: 18.9 x 2.3 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 448
Condition: NEW
Product_ID: AADA967914

 

 

This introductory textbook shows you how to apply the principles of marketing within the hospitality industry. Written specifically for students taking marketing modules within a hospitality course it contains examples and case studies that show how ideas and concepts can be successfully applied to a real-life work situation. It emphasises topical issues such as sustainable marketing, corporate social responsibility and relationship marketing. It also describes the impact that the internet has had on both marketing and hospitality, using a variety of tools including a wide range of internet learning activities. It offers new UK and international case studies that prepare you for work in a global industry. It includes activities for each chapter that will assess your understanding and marketing knowledge. It presents a new inside cover feature that links real-life marketing campaigns to the book's case studies.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 ESSENTIAL FINANCIAL TECHNIQUES FOR ... Burgess

 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT FOR THE TOURISM Tom Baum

 PLANNING RESEARCH IN HOSPITALITY & TOURISM

 THE BUSINESS OF TOURISM Holloway, Humphreys

 MANAGEMENT AND ORGANISATIONAL BEHAVIOUR Mullins

 FIVE STAR SERVICE Michael Heppell