Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hoshin Kanri. Strategiczne podejście...

11-10-2014, 22:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 85.70 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 4599362024
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-10-2014 22:16:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Stroma 18a
01-100 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie".

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Hoshin Kanri. Strategiczne podejście do nieustannego doskonalenia

Hutchins David


David Huchins, opierając się na autorytecie największych japońskich guru, w książce Hoshin Kanri wskazuje drogę do sukcesu w konkurencyjnej rzeczywistości rynkowej. Koncentruje się na tym, od czego wszystko się zaczyna - na stałym ulepszaniu przedsiębiorstwa od środka. Udziela odpowiedzi m.in. na następujące pytania:- Czym jest kompleksowe zarządzanie jakością Hoshin Kanri i jak je wdrożyć?- Jak zorganizować w firmie koła jakości?- Jak połączyć modele Six Sigma i Lean Manufacturing, aby utworzyć optymalne rozwiązanie?- Co wynika z faktu, że pokonana w II wojnie światowej Japonia stała się potęgą gospodarczą?Opowieść autora toczy się od określenia strategii zwycięzcy, poprzez wskazówki dotyczące przemyślanej taktyki, po opis codziennych wyzwań w pracy. Książka zawiera nie tylko praktyczne rady, lecz także studia przypadku największych światowych firm.



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64313
  • liczba stron: 456
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
  • Data wydania: 2[zasłonięte]014-01