Ze wszystkich miast pojawiających się w wizjach Massachusetts stworzonych przez H. P. Lovecrafta, chyba żadne nie jest tak zabójcze, jak mała rybacka wioska Innsmouth. Podupadłe i umierające Innsmouth, pożerane jest od środka przez starożytny pakt, który zawarto w celu ratowania miasteczka. Przeszukując gnijące doki i cuchnące plaże, badacze szybko przekonają się, że wszyscy zwrócili się przeciwko nim. Ostatecznie, możliwe że jedynym sposobem na ocalenie Innsmouth jest zniszczenie wioski oraz straszliwych stworzeń, które nawiedzają wody w pobliżu Diabelskiej Rafy.
Widmo nad Innsmouth wprowadza do gry Horror w Arkham kilka nowych elementów, takich jak Osobiste Historie, unikalne dla każdego badacza, czy karty Wyglądu Innsmouth. Mieszkańcy są wrogo nastawieni do badaczy, dlatego mogą oni skończyć w celi jako pożywienie dla Shoggotha, jeśli będą szukać dowodów, które pozwolą agentom Federalnym wkroczyć do miasteczka. Jednakże pozostawienie Innsmouth samemu sobie to kiepski pomysł, gdyż Istoty z Głębin gromadzą się i rosną w siłę, próbując sprowadzić Przedwiecznego. Widmo nad Innsmouth zawiera również 16 nowych badaczy, ośmiu nowych Przedwiecznych, dwóch Heroldów, karty Epickiej Bitwy dla nowych Przedwiecznych, ponad 30 nowych żetonów potworów, mnóstwo nowych spotkań i dodatkową planszę przedstawiającą miasteczko Innsmouth. W sumie, to rozszerzenie dodaje do gry podstawowej ponad 300 nowych kart.
Zawartość pudełka:
-
1 Instrukcja
-
1 plansza
-
16 kart postaci Badaczy
-
16 znaczników Badaczy
-
16 plastikowych podstawek pod znaczniki Badaczy
-
96 kart Osobistych Historii
-
8 arkuszy Przedwiecznych
-
2 arkusze Heroldów
-
36 kart Obszarów Arkham
-
42 karty Obszarów Innsmouth
-
36 kart Mitów
-
16 kart Bram
-
24 karty Wątku Przedwiecznych
-
10 kart Wyglądu Innsmouth
-
12 małych kart Pyłu
-
32 żetony Potworów
-
2 znaczniki Obszarów Wodnych
-
6 żetonów Buntu Istot z Głębin
-
1 żeton Zhara
-
8 żetonów Oblicza Ghatanothoa