Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HONDA XR 600R SUPERMOTO

08-06-2014, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 000 zł     
Użytkownik mariuszo81
numer aukcji: 4273331830
Miejscowość Dzierżoniów
Wyświetleń: 646   
Koniec: 08-06-2014 11:09:22

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994
Przebieg (km): 15000
Pojemność silnika: 501 - 750ccm
Moc silnika (KM): 45
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.
Sprzedam Honda XR600 przerobioną na supermoto.
Moto w moich rękach 5 sezon.
Przegląd i ubezpieczenie do końca maja 2015.
Zakupiony jako wersja Enduro we wrześniu 2009, odbudowany od zera i przerobiony na supermoto.
Prace objęły remont dołu silnika wraz z korbowodem, malowanie proszkowe ramy, wymiana łożysk amortyzatora,
ogólnie rozebranie motocykla do ostatniej śrubki i złożenie z wymianą części które tego wymagały.

Jesienią 2011 roku zrobiłem remont góry silnika-tłok, głowica, zawory, sprężyny, uszczelniacze, ostry wałek.
Zima 2012 roku założyłem nowe koła, zawieszenie z KTMa supermoto, które kompleksowo wyremontowałem, gaźnik, hamulec łożyska główki, linki itd.
Mam relacje fotograficzne z każdego etapu przebudowy.Do wglądu przy oględzinach. Fucktury na części też się znajdą.

Kilka fotek z przebudowy:

Zdjęcia przedmiotu

kliknij, aby powiększyć






Obecnie moto jest w takim setupie:


Silnik:
-chłodnica oleju
-kuty tłok WISECO
-zawory PROX
-ostry wałek HOTCAMS stage 1
-pełen układ wydechowy YOSHIMURA YRD
-gaźnik keihin FCR-MX z dolotem od SUDCO

Zawieszenie tył:
-spręzyna progresywna Eibach (twardsza)
-element zawieszenia obniżający motocykl o 5cm

Zawieszenie przód:

-WP43 USD z KTM LC4 Supermoto

Hamulec przód:
-kuty, obrabiany numerycznie zacisk SPIEGLER S4C/40
-pompa ABM 19mm
-pływająca tarcza BREMBO 320mm

-przewód LML w oplocie

Koła:
-obręcze BEHR 3,5" i 4,5" (przerobione na bezdętkowe)
-piasty HUSQVARNA
-opony BRIDGESTONE BT16

Napęd:
-zębatki JT PBR
-łańcuch bez oringowy JT

Kokpit:
-licznik ACEWELL
-wskaźnik temperatury oleju
-kierownica MAGURA (gruba)
-hanbary ZETA
-dźwignia sprzęgła + deko OUTLAW
-odpowietrznik baku ZETA

-rolgaz na łożysku kulkowym :)


Moto jest przygotowane do sezonu-wymieniony olej z filtrem i sprawdzone zawory.
Łańcuch jest umyty i nasmarowany.

Opony i łańcuch wystarczą do końca tego sezonu, ja na obecnym zestawie i oponach zrobiłem w zeszłym sezonie 3500km.
W tym sezonie motockl nie jeżdżony :(

Jeżeli chodzi o serwis to olej i zawory co 2[zasłonięte]000-25km.
Filtr powietrza jak się ubrudzi to się myje i nasącza specjalnym olejem, którego butelkę daję gratis.

Co do samego nie katowania itd, to szczerze-nie umiem latać na gumie i robić stopali, więc moto miało lekko. Mieszkam u podnóża gór więc kroiłem nim winkle aż miło.
Wycieczki rzędu 300-400km z postojami tylko na tankowanie nie są dramatem dla uszu i miejsca gdzie kończą się plecy.
Zasięg na jednym baku (10L) do rezerwy czyli 8L paliwa to 150-160km
Odpalanie "z kopa" też nie stanowi problemu, na zimno pali za 1-3 razem, na ciepło pali zawsze od pierwszego kopa.

Jako ciekawostkę dodam że na tym moto "zorganizowałem" rok po roku 3 spotkania "supermoto sudety" (wystarczy wpisac w yutube).

To chyba wszystko, trochę cieżko jest opisać w kilku zdaniach projekt któremu oddało się kilka lat.


Mam jeszcze kompletny ubiór na sprzedaż:
-kombinezon skórzany probiker rozm 54
-buty FORMA SUPERMOTO COMP. rozm 45 (raczej 44-44,5)
-kask SHIFT AGENT rozm L + gogle THOR ENEMY
-kask NOX (crossowy z szybą) rozm L




Pozdrawiam i zapraszam na oględziny na żywo.

Mariusz
696[zasłonięte]164 proszę dzwonić po 15