Witam. Sprzedam Honda XR600 przerobioną na supermoto. Moto w moich rękach 5 sezon. Przegląd i ubezpieczenie do końca maja 2015. Zakupiony jako wersja Enduro we wrześniu 2009, odbudowany od zera i przerobiony na supermoto. Prace objęły remont dołu silnika wraz z korbowodem, malowanie proszkowe ramy, wymiana łożysk amortyzatora, ogólnie rozebranie motocykla do ostatniej śrubki i złożenie z wymianą części które tego wymagały. Jesienią 2011 roku zrobiłem remont góry silnika-tłok, głowica, zawory, sprężyny, uszczelniacze, ostry wałek. Zima 2012 roku założyłem nowe koła, zawieszenie z KTMa supermoto, które kompleksowo wyremontowałem, gaźnik, hamulec łożyska główki, linki itd. Mam relacje fotograficzne z każdego etapu przebudowy.Do wglądu przy oględzinach. Fucktury na części też się znajdą.
Kilka fotek z przebudowy:
Obecnie moto jest w takim setupie: Silnik: -chłodnica oleju -kuty tłok WISECO -zawory PROX -ostry wałek HOTCAMS stage 1 -pełen układ wydechowy YOSHIMURA YRD -gaźnik keihin FCR-MX z dolotem od SUDCO
Zawieszenie tył: -spręzyna progresywna Eibach (twardsza) -element zawieszenia obniżający motocykl o 5cm
Zawieszenie przód:
-WP43 USD z KTM LC4 Supermoto Hamulec przód: -kuty, obrabiany numerycznie zacisk SPIEGLER S4C/40 -pompa ABM 19mm -pływająca tarcza BREMBO 320mm
-przewód LML w oplocie Koła: -obręcze BEHR 3,5" i 4,5" (przerobione na bezdętkowe) -piasty HUSQVARNA -opony BRIDGESTONE BT16 Napęd: -zębatki JT PBR -łańcuch bez oringowy JT Kokpit: -licznik ACEWELL -wskaźnik temperatury oleju -kierownica MAGURA (gruba) -hanbary ZETA -dźwignia sprzęgła + deko OUTLAW -odpowietrznik baku ZETA
-rolgaz na łożysku kulkowym :)
Moto jest przygotowane do sezonu-wymieniony olej z filtrem i sprawdzone zawory. Łańcuch jest umyty i nasmarowany. Opony i łańcuch wystarczą do końca tego sezonu, ja na obecnym zestawie i oponach zrobiłem w zeszłym sezonie 3500km. W tym sezonie motockl nie jeżdżony :( Jeżeli chodzi o serwis to olej i zawory co 2[zasłonięte] 000-25km. Filtr powietrza jak się ubrudzi to się myje i nasącza specjalnym olejem, którego butelkę daję gratis. Co do samego nie katowania itd, to szczerze-nie umiem latać na gumie i robić stopali, więc moto miało lekko. Mieszkam u podnóża gór więc kroiłem nim winkle aż miło. Wycieczki rzędu 300-400km z postojami tylko na tankowanie nie są dramatem dla uszu i miejsca gdzie kończą się plecy. Zasięg na jednym baku (10L) do rezerwy czyli 8L paliwa to 150-160km Odpalanie "z kopa" też nie stanowi problemu, na zimno pali za 1-3 razem, na ciepło pali zawsze od pierwszego kopa.
Jako ciekawostkę dodam że na tym moto "zorganizowałem" rok po roku 3 spotkania "supermoto sudety" (wystarczy wpisac w yutube). To chyba wszystko, trochę cieżko jest opisać w kilku zdaniach projekt któremu oddało się kilka lat. Mam jeszcze kompletny ubiór na sprzedaż: -kombinezon skórzany probiker rozm 54 -buty FORMA SUPERMOTO COMP. rozm 45 (raczej 44-44,5) -kask SHIFT AGENT rozm L + gogle THOR ENEMY -kask NOX (crossowy z szybą) rozm L Pozdrawiam i zapraszam na oględziny na żywo. Mariusz 696[zasłonięte] 164 proszę dzwonić po 15