Cena kup teraz: 10 000 zł
Użytkownik
mariuszo81
numer aukcji: 4273331830
Miejscowość Dzierżoniów
Wyświetleń: 646
Koniec: 08-06-2014, 11:09
Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1994 Przebieg (km): 15000 Pojemność silnika: 501 - 750ccm Moc silnika (KM): 45 Rodzaj paliwa: benzyna Rodzaj napędu: łańcuch Stan: Używany Uszkodzony: Nie Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce
Witam.
Sprzedam Honda XR600 przerobioną na supermoto.
Moto w moich rękach 5 sezon.
Przegląd i ubezpieczenie do końca maja 2015.
Zakupiony jako wersja Enduro we wrześniu 2009, odbudowany od zera i przerobiony na supermoto.
Prace objęły remont dołu silnika wraz z korbowodem, malowanie proszkowe ramy, wymiana łożysk amortyzatora,
ogólnie rozebranie motocykla do ostatniej śrubki i złożenie z wymianą części które tego wymagały.
Jesienią 2011 roku zrobiłem remont góry silnika-tłok, głowica, zawory, sprężyny, uszczelniacze, ostry wałek.
Zima 2012 roku założyłem nowe koła, zawieszenie z KTMa supermoto, które kompleksowo wyremontowałem, gaźnik, hamulec łożyska główki, linki itd.
Mam relacje fotograficzne z każdego etapu przebudowy.Do wglądu przy oględzinach. Fucktury na części też się znajdą.
Kilka fotek z przebudowy:
Obecnie moto jest w takim setupie:
Silnik:
-chłodnica oleju
-kuty tłok WISECO
-zawory PROX
-ostry wałek HOTCAMS stage 1
-pełen układ wydechowy YOSHIMURA YRD
-gaźnik keihin FCR-MX z dolotem od SUDCO
Zawieszenie tył:
-spręzyna progresywna Eibach (twardsza)
-element zawieszenia obniżający motocykl o 5cm
Zawieszenie przód:
-WP43 USD z KTM LC4 Supermoto
Hamulec przód:
-kuty, obrabiany numerycznie zacisk SPIEGLER S4C/40
-pompa ABM 19mm
-pływająca tarcza BREMBO 320mm
-przewód LML w oplocie
Koła:
-obręcze BEHR 3,5" i 4,5" (przerobione na bezdętkowe)
-piasty HUSQVARNA
-opony BRIDGESTONE BT16
Napęd:
-zębatki JT PBR
-łańcuch bez oringowy JT
Kokpit:
-licznik ACEWELL
-wskaźnik temperatury oleju
-kierownica MAGURA (gruba)
-hanbary ZETA
-dźwignia sprzęgła + deko OUTLAW
-odpowietrznik baku ZETA
-rolgaz na łożysku kulkowym :)
Moto jest przygotowane do sezonu-wymieniony olej z filtrem i sprawdzone zawory.
Łańcuch jest umyty i nasmarowany.
Opony i łańcuch wystarczą do końca tego sezonu, ja na obecnym zestawie i oponach zrobiłem w zeszłym sezonie 3500km.
W tym sezonie motockl nie jeżdżony :(
Jeżeli chodzi o serwis to olej i zawory co 2[zasłonięte] 000-25km.
Filtr powietrza jak się ubrudzi to się myje i nasącza specjalnym olejem, którego butelkę daję gratis.
Co do samego nie katowania itd, to szczerze-nie umiem latać na gumie i robić stopali, więc moto miało lekko. Mieszkam u podnóża gór więc kroiłem nim winkle aż miło.
Wycieczki rzędu 300-400km z postojami tylko na tankowanie nie są dramatem dla uszu i miejsca gdzie kończą się plecy.
Zasięg na jednym baku (10L) do rezerwy czyli 8L paliwa to 150-160km
Odpalanie "z kopa" też nie stanowi problemu, na zimno pali za 1-3 razem, na ciepło pali zawsze od pierwszego kopa.
Jako ciekawostkę dodam że na tym moto "zorganizowałem" rok po roku 3 spotkania "supermoto sudety" (wystarczy wpisac w yutube).
To chyba wszystko, trochę cieżko jest opisać w kilku zdaniach projekt któremu oddało się kilka lat.
Mam jeszcze kompletny ubiór na sprzedaż:
-kombinezon skórzany probiker rozm 54
-buty FORMA SUPERMOTO COMP. rozm 45 (raczej 44-44,5)
-kask SHIFT AGENT rozm L + gogle THOR ENEMY
-kask NOX (crossowy z szybą) rozm L
Pozdrawiam i zapraszam na oględziny na żywo.
Mariusz
696[zasłonięte] 164 proszę dzwonić po 15