Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda XR400R Zestaw (nie DRZ XL KT TTR WR KXF CRF)

29-02-2012, 2:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 900 zł     
Użytkownik yakubo
numer aukcji: 2088566487
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 1691   
Koniec: 12-02-2012 22:11:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania Honda XR400R.

Posiadam ją od maja 2008 roku. Osobiście sprowadziłem ją z Wielkiej Brytanii (Manchester), tam była po raz pierwszy zarejestrowana w 2003 roku. Po sprowadzeniu zrobiony szlif cylindra (pierwszy) oraz wymiana tłoka na pierwszy nadwymiar (Wossner). Honda służyła mi do rekreacji, wypadów za miasto (szutry, łąki). Czasami teren jednak niewyczynowo. Przebieg nie jest mi znany bo sprowadziłem ją z zerwaną linką prędkościomierza i nigdy jej nie wymieniłem. W zasadzie to ją zdjąłem. Sam robiłem ok 300km rocznie do 1tys (chyba w jednym roku).

W komplecie sporo części zamiennych (w bdb stanie, nie są to części po wymianach). Dostałem je od sprzedawcy. Nigdy nie musiałem ich użyć. Wymieniłem przednie lagi dlatego, że te obecnie założone bardziej mi się podobały. Były wypolerowane i mają karbonowe naklejki ochronne (bajer). Tylny wahacz zamienny jest praktycznie nowy. Naklejki ma nietknięte. Zestaw na zdjęciu. Książka typu "sam naprawiam" w języku angielskim z instrukcją zrobienia wszystkiego w tym motocyklu.

Z pamięci co wymieniałem (wszystkie z tych rzeczy są obecnie w stanie BDB):

  • łożyska kół,
  • łożyska główki ramy,
  • napęd (zębatki i łańcuch),
  • opony,
  • przewinąłem alternator.

Z akcesoriów Honda ma:

  • aluminiową osłonę silnika (marka Gadget),
  • handbary Polisport,
  • osłony ramy Acerbis,
  • tylne światło LED (z homologacją, funkcją STOP, nie przygasa),
  • sportowy filtr powietrza (materiałowy w metalowej siatce).

Kierunkowskazy sprawne (chyba 2 sklejone taśmą), tablica rejestracyjna mimo przeróbki podświetlana. Oryginalny ogon jest w pakiecie części zamiennych (widać go na zdjęciu).

Co można sprawdzić - gdy jest zimny olej lekko ślizga się sprzęgło przy gwałtownym zwolnieniu, po rozgrzaniu nie. Może to kwestia oleju, jednak zalany jest mobil półsyntetyk czerwony do mokrych sprzęgieł.

Przegląd do kwietnia 2012, OC do maja 2012.

Więcej nie pamiętam. W razie pytań proszę pisać.

Jakub