Oferuję oryginalny motor
HONDA TRANSALP XL650 z całym mnóstwem dodatków
umożliwiających komfortową turystykę szosową lub enduro.
Pierwsza rejestracja nastąpiła w 05/2003.
Honda Transalp jest po kompletnym przeglądzie w oficjalnym autoryzowanym serwisie Hondy w Warszawie.
Ostatnie serwisy:
* Wymiana kół zębatych oraz łancucha - 62.000 km,
* Wymiana klocków hamulcowych - 65.000km,
* Wymiana łożysk przedniej piasty - 66.000km,
* Kompletny przegląd - 67.500 km (wartość ponad 900 pln), w tym:
- Wymiana oleju silnikowego,
- Wymiana i regulacja pierścieni silnika,
- Regulacja zaworów silnika,
- Regulacja zapłonu silnika,
- Regulacja łańcucha rozrządu,
- Wymiana świec zapłonowych.
Transalp jest w bardzo dobrym, używanym stanie.
1. Szczegóły motoru Honda Transalp:
* Jestem trzecim użytkownikiem, w tym drugim w Polsce. Transalp został sprowadzony w 2011r. z Włoch przez znajomego i po roku (VII’2012) odkupiony przeze mnie.
* Transalp ma przebieg ok. 71.200 km; jest czasem używany, więc przebieg może nieznacznie wzrosnąć; zrobiłem na motorze ok. 20.000 km i motor spisał się bez zarzutu (żadnych awarii).
* Rejestracja: 07/2015;
* Ubezpieczenie: 04/2016;
* Silnik: 2-cylindrowy, pojemność: 647cm³, 53KM (39 kW);
* zabezpieczenie zaplonu - HISS (Honda Ignition Security System);
* Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna;
* Przednia amortyzacja/ widelec o skoko 220mm;
* Tylni wahacz o skoku 172mm z regulowanym odbiciem;
* Przednie hamulce: 2 x 256mm tarcze, zaciski marki Nissin 2-komorowe;
* Tylne hamulce: 1 x 240mm tarcza, zacisk marki Nissin 1-komorowy;
* Przednia opona: rozmiar 90/90-21 z oponą PIRELLI SCORPION TRAIL;
* Tylnia opona: rozmiar 120/90-17 z oponą PIRELLI SCORPION TRAIL;
* Waga (bez paliwa): 191 kg;
* Pojemność zbiornika paliwa: 19 litrów;
* Prędkość maksymalna: 169 km/godz;
* Przeciętne zużycie paliwa: 5-6 litrów/100 km;
* Skórzane siodło Honda (bez rys czy dziur);
* Centralna oraz boczna/lewa stopka;
* Uchwyty/gripy: ogrzewane manetki Oxford Hot Grips;
* Kierownica: marki Renthal, wzmacniana;
* Gniazko zapalniczki, idealne pod nawigację;
* Ochraniacze dłoni standardowe zostały wymienione na Touartech’y.
2. Dodatki / wyposażenie:
2.1 Dwie dodatkowe opony Enduro (klockowe) w stanie praktycznie jak nowe (były używane chyba 1x przez mojego znajomego; ja niestety nie korzystałem):
- CONTINENTAL TWINDURO 90/90-21 M/C 545 (przód),
- CONTINENTAL TWINDURO 120/90-17 M/C 645 (tył);
2.2 Dwie zapasowe dętki do opon Enduro, również w stanie jak nowe:
- BRIDGESTONE 80-100 C-21 (przód),
- BRIDGESTONE 120/90D Z-17 (tył),
2.3 Przednie oraz tylnie orurowanie/ „gmole” (prawe /lewe),
2.4 System kufrów - GIVI 35 – HONDA Genuine Equipment, prawy oraz lewy, z zamkami oraz dwoma kluczykami,
2.5 kufer górny/główny - GIVI Monokey System z dodatkowym schowkiem,
2.6 Oryginalne ochraniacze na dłonie Honda (zapas),
2.7 Dźwignia zmiany biegów (dodatkowa, zapas po wymianie na nową).
Dodatkowe zdjęcia mogę przesłać na maila.
Sprzedaż przez osobę prywatną, nie handlarza, bez gwarancji. Powód sprzedaży - kupiłem rok temu BMW 650GS z 2006 i zrobiłem na nim zaledwie 200 km, ponieważ cały czas używałem Transalpa. Czas na przesiadkę na GSa.
W przypadku nabycia przez aukcję nabywca ma prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni.
Motor można obejrzeć w Warszawie lub Wrocławiu (po wcześniejszym umówieniu).
W przypadku pytań podaję numer kontaktowy: 501-[zasłonięte]-616.
Czekam na oferty.