Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE
SPRZEDANY!
Witam wszystkich przyszłych podróżników!
Na sprzedaż wystawiam znaną ze swej uniwersalności i niezawodności Hondę XL600V Transalp PD06, nr vin PD065[zasłonięte]580,rok 1992 czyli 100%-centowa Japonia. O modelu napisano już wiele, więc kilka słów o moim egzemplarzu – oryginalnym, pewnym, doinwestowanym, użytkowanym zgodnie z przeznaczeniem.
Sprowadzony do kraju 4 lata temu, nie licząc kilkumiesięcznego epizodu, jestem pierwszym właściciel. Stan motocykla jest perfekcyjny, tak jak wszystkich innych maszyn w moim garażu. Użytkowany do dalekiej turystyki, serwisowany w najlepszym gorzowskim serwisie motocyklowym MOTO-WORK – gdzie uważany jest za najładniejsza sztukę tego modelu. Jestem upierdliwym idealistą jeśli chodzi o mechanikę – zawsze ma być dobrze, albo wcale. Motocykl znany w klubie TCP Transalp Klub Polska, od kilku lat bywalec zlotów, mój nick grzesiek_ts. Uważam, że trudno znaleźć egzemplarz w takim stanie. Co najważniejsze: oryginalny przebieg 66 tys. , po sprowadzeniu miał 37 tys., (oryginalna zębatka z ’92 wytrzymała 61 tys km!) ,serwisowany od 1992 r. (pełna książka serwisowa) prowadzona do dnia dzisiejszego (na każdy ruch w motorze mam pieczątkę) czyli wszelkie regulacje, wymiany i synchronizacje prowadzone zgodnie z terminowymi zaleceniami producenta. W ciągu 4 lat doinwestowany kwotą ok 5,5 tys zł. Ma wszystko to, co niezbędne w motocyklu o takim przeznaczeniu.
Skąd zmiana? Po zapadnięciu decyzji moja Pani (podróżujemy razem) nie odzywała się do mnie przez kilka dni ;) Otóż w garażu stoi już od kilku tygodni następca Transalpa, większy brat z Europy, silny niczym bokser ;) (wiadomo o czym mowa). Już się z nowym nabytkiem ułożyłem, mam cichą nadzieję że nie zawiedzie nigdy – tak jak to robił dotychczas Trampek.
Wady? Lekko przerysowana z pęknięciem prawa owiewka w okolicach kierunkowskazu.
Wyposażenie/dodatki:
- gmole oryginał
- stopka centralna oryginał
- stelaż pod kufry oryginał
- oryginalny zestaw kluczy
- kufry 3 x 44L KAPPA (bardzo trwałe i wytrzymałe)
- mocowania bagaży na każdym z kufrów
- skrzynki amunicyjne jako dodatkowe miejsce na bagaż, które swoim wyglądem wzbudzają zainteresowanie na każdym postoju (gruntowane, malowane)
- szyba turystyczna wysoka MGG
- deflektor szyby, najlżejszy na rynku
- podgrzewane manetki OXFORD
- gniazdo hermetyczne 12V
- nowe, świeżutkie osły lag
- automatyczna olejarka MOTOOILER (sterownik wraz ze sterowaniem manetek estetycznie na jednym panelu)
- hamulce przód stalowy oplot HEL
- napęd jeden raz naciągnięty, najlepszy dedykowany łańcuch DID 525 VMX wzmacniany złoty, zębatka tył SUNSTAR, przód oryginał HONDA (nie oryginalne hałasują i często tworzą luzy na wałku)
- rok temu po powrocie z Grecji w nagrodę za bezawaryjność dałem do piaskowania i malowania proszkowego na czarny mat wszystkie metalowe elementy:stopka centralna, boczna, gmole, stelaż, dźwignie hamulca i zmiany biegów, osłona tłumika.
- dorzucam to, co zabierałem ze sobą na każdy wyjazd: nowe zapasowe klamki hamulca i sprzęgła, nowe dętki przód i tył MICHELIN wzmacniane. Mam jeszcze od ostatniej wymiany pół litra oleju – wg. serwisu najlepszy czyli CASTROL 10W40 RACING, 2 używane opony (zostały mi od innego motocykla, ale wymiary pasują), pokrowiec rozm L OXFORD co oddycha i chroni.
- ostatni serwis (koszt 2100zł)robiony przy 61.693km, olej, filtry, świece, napęd, klocki tył, płyn ham. , montaż olejarki, nowe osły lag, pełna regulacja, opony MICHELIN SIRAC (połowa życia)
- ubezpieczenie wraz z zielona kartą do 6 maj 2013, przegląd do 28 kwiecień 2013, 2 komplety kluczy do motocykla i kufrów.
Dziś wsiadać i jechać w świat!
Odbiór osobisty po oględzinach.
Proszę pisać [zasłonięte]@wp.pl lub dzwonić tel. 603-[zasłonięte]-103, od 8 do 20, motocykl do obejrzenia pod Gorzowem Wlkp., głównie w weekendy (wtedy zjeżdżam do domu).
Pozdrawiam.
Grzegorz.