Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda XL600V Transalp 89' 16 lat w rodzinie

04-06-2012, 22:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 900 zł     
Użytkownik bobo909
numer aukcji: 2319780915
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1133   
Koniec: 17-05-2012 00:55:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie!

Z okazji tego, że zakupiłem Hondę Varadero 1000 postanowiłem rozstać się z moim długoletnim kompanem, czyli Hondą Transalp 600V z 1989 roku.

Historia motocykla
Motocykl został odkupiony od niemieckiej ubezpieczalni w połowie lat 90tych (95-96r.) przez mojego ojca. Przy zakupie przebieg motocykla wynosił około 25-27tyś. km. Przez cały ten okres motocykl był zdławiony do 27KM. Lata mijały, Transalp więcej stał niż jeździł. W 2007r. odkupiłem go od ojca z przebiegiem 39000km i zacząłem użytkować zgodnie z przeznaczeniem, czyli jeździć na nim :smile: Przez 5 sezonów przejechałem bezawaryjnie ponad 20000km zwiedzając całą Polskę, a czasami nawet i więcej :]

Stan techniczny
Motocykl jak na swoje lata trzyma się bardzo dobrze. Mechanicznie nie mam mu zupełnie nic do zarzucenia. Silnika pracuję bardzo ładnie i praktycznie nie bierze oleju, zawieszenie nie ma luzów, a wzmocniony hamulec przedni jest całkiem skuteczny. Opony starczą jeszcze na długo, a zestaw napędowy jest w połowie naciągu. Wizualnie niestety jest już trochę gorzej. Gdzieniegdzie na owiewkach znajdują się otarcia. Nie naprawiałem tego, ponieważ za wszelką cenę chciałem zachować oryginalne malowanie.

Historia wypadkowa
Z tego co mi wiadomo motocykl nigdy nie uczestniczył w żadnej kolizji/wypadku. Przez ostatnie 16 lat motocykl leżał na glebie około 4-5 razy, z czego większość przy prawie zerowej prędkości. Osobie zainteresowanej mogę opowiedzieć ze szczegółami ;)

Części/akcesoria
1[zasłonięte]996-20 (25/27-39tyś. km)
-pompa wody,
-klocki hamulcowe,
-akumulator,
-odblokowanie.

2[zasłonięte]007-20 (39-61tyś. km)
-przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL,
-tarcza hamulcowa od Hondy NTV,
-adapter zacisku,
-klocki hamulcowe EBC,
-szczeki hamulcowe EBC,
-świece zapłonowe NGK 2x,
-filtr powietrza 2x,
-akumulator (Yuasa, JMT) 2x,
-tarcze sprzęgła Vesrach,
-sprężyny sprzęgła wzmocnione EBC,
-uszczelka pod pokrywę sprzęgła Honda,
-uszczelnienie wałka wyciskającego sprzęgło Honda,
-łańcuch DID złoty,
-zębatki Sunstar,
-opony 2x,
-dętki,
-membrana kranika,
-gmole,
-kufer centralny GIVI e45,
-kufry boczne Hepco&Becker,
-lusterka (jedno zostało ułamane na parkingu przec cofające auto),
-plastik osłaniający chłodnicę (nie było od początku),
-łożysko główki ramy (wzmocnione),
-uszczelniacze zawieszenia,
-harmonijki na lagi,
-linka sprzęgła (dorabiana na wzór).

Link do zdjęć
http://tnij.org/trampi

Link do filmu
http://youtu.be/r77X8lzexIE

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość sprzedaży motocykla bez kufrów. Wtedy cena 6200zł.

 

Dla członków Transalp Klub Polska istnieje możliwość wynegocjowania lepszej ceny, oraz otrzymania fabrycznie nowego regulatora napięcia Shindengen o wartości około 350zł w cenie motocykla.

 

Motocykl na początku kwietnia otrzymał nowy olej Motul.


Na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie pod numerem: 791-[zasłonięte]-336

 

pozdrawiam