Witam serdecznie!
Z okazji tego, że zakupiłem Hondę Varadero 1000 postanowiłem rozstać się z moim długoletnim kompanem, czyli Hondą Transalp 600V z 1989 roku.
Historia motocykla Motocykl został odkupiony od niemieckiej ubezpieczalni w połowie lat 90tych (95-96r.) przez mojego ojca. Przy zakupie przebieg motocykla wynosił około 25-27tyś. km. Przez cały ten okres motocykl był zdławiony do 27KM. Lata mijały, Transalp więcej stał niż jeździł. W 2007r. odkupiłem go od ojca z przebiegiem 39000km i zacząłem użytkować zgodnie z przeznaczeniem, czyli jeździć na nim Przez 5 sezonów przejechałem bezawaryjnie ponad 20000km zwiedzając całą Polskę, a czasami nawet i więcej :]
Stan techniczny Motocykl jak na swoje lata trzyma się bardzo dobrze. Mechanicznie nie mam mu zupełnie nic do zarzucenia. Silnika pracuję bardzo ładnie i praktycznie nie bierze oleju, zawieszenie nie ma luzów, a wzmocniony hamulec przedni jest całkiem skuteczny. Opony starczą jeszcze na długo, a zestaw napędowy jest w połowie naciągu. Wizualnie niestety jest już trochę gorzej. Gdzieniegdzie na owiewkach znajdują się otarcia. Nie naprawiałem tego, ponieważ za wszelką cenę chciałem zachować oryginalne malowanie.
Historia wypadkowa Z tego co mi wiadomo motocykl nigdy nie uczestniczył w żadnej kolizji/wypadku. Przez ostatnie 16 lat motocykl leżał na glebie około 4-5 razy, z czego większość przy prawie zerowej prędkości. Osobie zainteresowanej mogę opowiedzieć ze szczegółami ![wink ;)](http://forum.transalpclub.pl/images/smilies/03wink.gif)
Części/akcesoria 1[zasłonięte]996-20 (25/27-39tyś. km) -pompa wody, -klocki hamulcowe, -akumulator, -odblokowanie.
2[zasłonięte]007-20 (39-61tyś. km) -przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL, -tarcza hamulcowa od Hondy NTV, -adapter zacisku, -klocki hamulcowe EBC, -szczeki hamulcowe EBC, -świece zapłonowe NGK 2x, -filtr powietrza 2x, -akumulator (Yuasa, JMT) 2x, -tarcze sprzęgła Vesrach, -sprężyny sprzęgła wzmocnione EBC, -uszczelka pod pokrywę sprzęgła Honda, -uszczelnienie wałka wyciskającego sprzęgło Honda, -łańcuch DID złoty, -zębatki Sunstar, -opony 2x, -dętki, -membrana kranika, -gmole, -kufer centralny GIVI e45, -kufry boczne Hepco&Becker, -lusterka (jedno zostało ułamane na parkingu przec cofające auto), -plastik osłaniający chłodnicę (nie było od początku), -łożysko główki ramy (wzmocnione), -uszczelniacze zawieszenia, -harmonijki na lagi, -linka sprzęgła (dorabiana na wzór).
Link do zdjęć http://tnij.org/trampi
Link do filmu http://youtu.be/r77X8lzexIE
Informacje dodatkowe
Istnieje możliwość sprzedaży motocykla bez kufrów. Wtedy cena 6200zł.
Dla członków Transalp Klub Polska istnieje możliwość wynegocjowania lepszej ceny, oraz otrzymania fabrycznie nowego regulatora napięcia Shindengen o wartości około 350zł w cenie motocykla.
Motocykl na początku kwietnia otrzymał nowy olej Motul.
Na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie pod numerem: 791-[zasłonięte]-336
pozdrawiam
|