Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda xbr 500 (nie cb er 600)

05-08-2014, 11:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 500 zł     
Użytkownik _-witek-_
numer aukcji: 4458534340
Miejscowość Szczytna
Wyświetleń: 502   
Koniec: 05-08-2014 11:41:36

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1986
Przebieg (km): 90500
Pojemność silnika: 251 - 500ccm
Moc silnika (KM): 27
Rodzaj paliwa: benzyna
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: Elektryczny starter
Informacje dodatkowe: Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.

 

Do sprzedania mam przepiękny motocykl Honda XBR 500, rocznik 1986 (to już 28 lat), sprowadzony do kraju w 2006 roku z Niemiec. Jest to wersja fabrycznie dławiona na 27 KM (normalnie 44 KM) co i tak daje 8,6s do 100km/h. Spalanie w granicach 4,9l/100km. Daje niesamowite wrażenie z jazdy z powodu 2 czynników: masa "na mokro" to ok. 170kg w tym 20l paliwa i ten dźwięk pochodzący z jednocylindrowego silnika o pojemności 500cm^3 generowany przez 2 wydechy którym przez przypadek można kogoś nieźle wystraszyć :).

 

Co do samego motocykla to od razu mówię, że nie jest to nowy motocykl. W niektórych miejscach są jakieś drobne ryski, gdzieś coś jest brudne itp., stan motocykla można zobaczyć na zdjęciach ale i tak nic nie oddaje wrażenia na żywo, no i ten dźwięk.

 

Stan techniczny oceniam na bardzo dobry, na początku sezonu (czyli jakieś 2 tys. km temu) silnik przeszedł serwis: czyszczenie gaźnika, ustawienie luzów zaworowych, wymiana świecy, smarowanie linek, wymiana napędu na D.I.D. 525 VX, wymiana zębatek, wymiana oleju - Castrol 4T 10W-40, wymiana klocków tył, czyszczenie układu odpowietrzania - poprawił się dźwięk na jeszcze lepszy. wymiana filtrów paliwa i powietrza. zmiana opony przód. Opony starczą jeszcze tył na ten sezon przód 2 sezony. Do motocykla dodaję ponad 3l oleju silnikowego. Niedawno zmieniłem olej wraz z filtrem i nie przejechałem ani kilometra, niech jest nowy i czeka na szczęśliwego nabywce.

 

O motocykl bardzo dbałem, smarowanie łańcucha co 200-300km, regularna kontrola poziomu oleju, co było do zrobienia było robione, sam przejechałem na nim ok 10 tys. km.

 

Teraz należałoby powiedzieć co jest do zrobienia: wymienić kierunkowskaz przedni prawy (w fabrycznym pękł uchwyt mocujący, oryginały ciężko dostać a nie chcę wsadzać małych "tjuningowanych", toż to klasyk!), wymienić osłony liczników (są pogięte raczej od temperatury, sam nie wiem tak kupiłem) no i nie działa podświetlanie prędkościomierza (żarówka do wymiany, sam tego nie robiłem bo w nocy fajnie się jeździ na czuja). Generalnie nie mam nic do ukrycia dzwonić pytać odpowiem na każde pytanie. Nr telefonu do mnie to 796 [zasłonięte] 596 jeśli nie dobieram znaczy jestem w pracy ale na pewno oddzwonię/odpiszę.

 

Motocykl sam w sobie jest nie lada gratką dla miłośników klasyków, przyjedź zobacz przejedź się i przekonaj się sam/sama :).

 

Nie jestem żadnym handlowcem tylko pasjonatem motocykli, jeśli chcesz niezawodnego sprzętu za którym prawie każdy będzie się oglądał to zapraszam. Lokalizacja to woj. dolnośląskie, 20km od Kłodzka, 100km od Wrocławia. Tylko odbiór osobisty.

 

Jazda testowa po wyłożeniu pieniędzy na stół, zastrzegam sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem.

 

Filmiki:

moto

przejazd 1

przejazd 2

 

ZAZNACZAM: motocykl jest technicznie sprawny w 100%, wizualnie nie jest to stan wystawowy ale jest to motocykl, który ma 28 lat. Możliwość przesłania większej ilości zdjęć (ramy, silnika, tłumików, mocowania widelca w główce ramy etc).