Honda VTX 1800 R
Bardzo bogata wersja kultowego amerykańskiego cruisera.
1 rejestracja w USA - 01.01.2003
1 rejestracja w Polsce - 30.10.2008
Cena brutto 23.900 zł Sprowadzony na zamówienie przez firmę LIDOR w roku 2008 z USA.
Obsługa serwisową prowadziła Motorownia przy ul. Kruthofera w Poznaniu.
Nie zajmuję się handlem motocyklami, więc opis będzie odbiegał od tych spotykanych na aukcjach.Skupię się
na własnych odczuciach i doświadczeniach.
WYGLĄD:
VTX 1800 R - to ogromne monstrum wyposażone zostało wyłącznie w oryginalne amerykańskie akcesoria firmy KURYAKYN, National Cycle itp.
Nie ma sensu szczegółowy wykaz wyposażenia dodatkowego. Załączone zdjęcia najlepiej oddają jego bogactwo
i niebanalny urok. Wszystko zostało dobrane ze smakiem i bez zbędnych „ozdobników”.
Mnie najbardziej podoba się w wersji „solo”, bez kufrów, sakw, bagażnika itd…tylko z małym chromem na tylnym błotniku. Dla celów turystycznych montujemy to wszystko, aby żona miała się w co spakować.
DLA KOGO:
Jest to motocykl dla konesera ciężkich i majestatycznych maszyn, ceniących sobie wygodę, komfort podróżowania, indywidualizm i czasem zazdrosne spojrzenia kolegów.
Polecam dla właścicieli firm, którzy chcą np. skorzystać z kredytu lub leasingu. Koszty związane z użytkowaniem
w znaczący sposób wpływają na zmniejszenie podatku, a radość z jazdy – bezcenna!
Potężna moc i masa pojazdu preferują użytkowników doświadczonych i znających motocyklowe rzemiosło.
Nie polecam dla rozpoczynających przygodę z motocyklem.
UŻYTKOWANIE:
Wspaniale się prowadzi, utrzymuje stabilność i daje pewność siebie w każdej sytuacji na drodze. Olbrzymi zapas mocy ratuje kierowcę w sytuacjach krytycznych, szczególnie przy wyprzedzaniu.
Hamulce w systemie DUAL CBS potrafią łagodnie zatrzymać pędzące pół tony. Pasażer jedzie komfortowo i nie odczuwa zmęczenia w długiej trasie. Żona potwierdza!
Spalanie na poziomie 7,5 litra, wzrasta przy jeździe powyżej 130 km/h, a przy 200 km osiąga nawet 10 litrów/100 km. Entuzjaści nocnej jazdy i tzw. bajerów mogą użyć niepowtarzalnego systemu podświetlenia diodowego,
w 7 kolorach i wielu trybach pracy.
DANE TECHNICZNE: Dla znawcy przedmiotu opisy i dane techniczne są zbędne, ale może ktoś będzie ciekaw: Pojemność silnika - 1795 cm3
Moc - 97 KM przy 5000 obr/min
Moment - 156 Nm przy 3000 obr/min
Budowa widlasty / Liczba cylindrów - 2
Średnica cylindra - 101,0 mm Skok tłoka - 112,0 mm
Stopień sprężania - 9,0 Rozrząd/liczba zaworów - ohc/3
Norma emisji spalin - Euro 2
Oczyszczanie spalin - katalizator regulowany + system dopalania spalin
Zasilanie - wtrysk Biegi - 5
Napęd - kardan
Podwozie - Rama stalowa, kołyskowa podwójna
Skok zawieszenia przód/tył - 130/100 mm Kąt główki ramy 58st
Wyprzedzenie 146 mm Rozstaw osi - 1715 mm
Hamulec przód/tył Dual CBS - 2-tarczowy (296 mm)/1-tarczowy (316 mm)
Opony przód - 130/70-18
Opony tył - 180/70-16
Wymiary, Masy
Wysokość siedzenia - 693 mm
Długość max - 2456 mm
Szerokość max - 932 mm
Wysokość max - 1128 mm
Poj. zbiornika paliwa/rezerwa - 17,0/3,5 l
Masa z paliwem - 341 kg
Masa całkowita - 538 kg
PODSUMOWANIE:
Dla zainteresowanych będę miał jeszcze ciekawą propozycję sprzedaży oryginalnych kurtek Honda VTX w 2 rozmiarach
Poniżej zdjęcia VTX, jeśli ktoś chce zobaczyć więcej, prześlę na maila, ale chyba najlepiej zobaczyć go w naturze. Wtedy przekażę jeszcze kilka praktycznych uwag dotyczących eksploatacji.
Honda garażowana jest w Ciechocinku.
Osoby zainteresowane motocyklem proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny
601[zasłonięte]855 – Leszek lub 502[zasłonięte]801 – Adam
Życzę przemyślanych i udanych decyzji.
|