Witam serdecznie. Na wstępie napiszę, że nie jestem osobą zajmującą się na co dzień sprzedażą motocykli. Jestem motocyklistą z zamiłowania, a owy sprzęt jest moim prywatnym motocyklem.
I tak mam do zaoferowania motocykl
Honda VTX 1800 R.
Motocykl został nagradzany na zlotach i konkursach w różnych kategoriach. Jeżdżę nim prywatnie oraz rekreacyjnie i nie został szykowany pod sprzedaż. Na zdjęciach jest pokazany jako wersja solo jak i z siedzeniem pasażera. Dodatkowo posiadam do niego dużą, wysoką szybę jak i skórzany kufer centralny. Szybę zakładałem tylko w długie trasy. Oto lista dodatków, które przez okres użytkowania zostały do niego założone:
- gmole
- spacerówki
- podesty
- sissybary
- halogeny
- ozdoba tylnego błotnika na wersję solo
- 3 skórzane kufry
- manetki
- lusterka kuryakyn
- głośne wydechy Kaliński
- osłona silnika i skrzyni biegów
- motocykl był rozebrany i cały lakierowany w kolorze black chery (mieniący się w słońcu). Posiadam wszelką dokumentację fotograficzną, że motocykl był lakierowany bo taki był kaprys właściciela, a nie po jakimś dzwonie)
W zimę jeszcze tego roku motocykl był przygotowywany w pełni do sezonu. I tak pół roku temu było robione:
- oczywiście olej z filtrem (zawsze co 6 tys. km i oprócz tego bez względu na ilość przejechanych kilometrów zawsze na wiosnę)
- olej w kardanie (bez względu na ilość km - raz w sezonie)
- wymiana płynu hamulcowego, w sprzęgle i płynu chłodniczego (zawsze na wiosnę i zawsze cały komplet)
- nowe klocki hamulcowe z przodu i z tyłu
- filtr powietrza
- wymiana przekaźnika rozrusznika
- regulacja luzów zaworowych (zawsze co sezon)
- nowy akumulator Yuasa ( jeszcze półtora roku gwarancji)
- wymiana sprężyn dekompresatora
- nowe opony przód i tył ( Metzeler Marathon ME 880) - opony zakładałem nowe nieużywane, zamawiane z topgumy.pl - nadal na gwarancji
Takie części jak gmole, manetki, kierownica, osłony, bagażnik z oparciem, lampa, halogeny i wiele innych części były chromowane. O sprzęt dbam jak o oczko w głowie. Motocykl nie jeździł nigdy w deszczu, nie stał żadną noc pod chmurką - a jeżeli na wakacjach musiał, był przykrywany pokrowcem. Na co dzień stoi w ocieplanym garażu i jest to najważniejszy mój pojazd. Nigdy mnie nie zawiódł, pewnie dla tego, że bardzo o niego dbam. Nie uznaję żadnych półśrodków - w motocyklu musi być wszystko na tip top - nie ma zmiłuj. Ostatnimi czasy - w kwietniu zauważyłem, że na piątym biegu, przy odkręceniu manetki, lekko się ślizgało sprzęgło - na niższych biegach jeszcze tego nie odczuwałem - pierwsze objawy ślizgu sprzęgła. W związku z powyższym nie bawiąc się w częściową wymianę elementów sprzęgła, wymieniłem całość (tarcze, przekładki i sprężyny). Wszystkie wymiany, naprawy mam odnotowane w swoim dzienniczku i potwierdzone fakturami. Sprzęt jak mało który jest zadbany i dbany. Na przygotowanie do sezonu (razem z oponami i wyżej wymienionymi częściami zapłaciłem ponad 5 tys zł) Na efekty wizualne (lakier, wydechy i inne rzeczy wymienione wyżej kosztowały ponad 9 tys. zł). Jednoślad jest z roku 2002, jednak model 2003 - części od modelu 2003. Motocykl jest maksymalnie doinwestowany - taka mam manię, że mój motocykl musi wyglądać indywidualnie i taki też jest. Prezentuje się znakomicie a jeździ jeszcze przyjemniej. Moc jak cruisera przystało niesamowita i wystarczająca. Wydechy głośne, ale tak mi się podoba. Poniżej przedstawiam filmik na youtube z prezentacji mojego motocykla. W razie pytań proszę dzwonić. Cena do negocjacji - rozważę każdą propozycję - z pewnością się dogadamy.
Pozdrawiam.
tel. 664-[zasłonięte]-602
https://www.youtube.com/watch?v=jqo7P-3NUj8