HONDA VTX 1800C 2004r.STAN KOLEKCJONERSKI przebieg13.000km
MOTOR STYLIZOWANY NA AMERYKAŃSKIEGO CUSTOMA KOŁO TYLNE 260mm
HONDA WYGLĄDA JAKBY WCZORAJ OPUŚCIŁA FABRYKĘ
WSZYSTKIE CHROMY,LAKIER BEZ RYSKI,ODPRYSKU!!!!!
TEL: 504 [zasłonięte] 445
Ma niepowtarzalny wygląd,właściwośći jezdne i osiągi bez porównania z fabrycznym egzemplarzem gdyż na
pokładzie mamy POWERCOMMANDER 5,wydech Supertrapp,filtr K&N i nowe zawieszenie.Prowadzenie
motocykla to bajka gdyż zawieszenie mamy znacząco obniżone środek ciężkośći niżej przód lekko utwardzony
zawieszenie świetnie wybiera nierównośći,trzyma się zakrętów a jazda na tak szerokiej oponie wiele się nie
rózni nie czujemy tego na tej maszynie nawet przy prędkośćiach ponad 200km/h moto idzie jak po sznurku tak
jak chce tego kierowca bez efektu wężykowania itp.Dobrany wydech SUPERTRAPP schodząc z obrotów brzmi jak nurkujące F-16 potężny niski bas a nie jak pierdziawka z Vince&Hines czy Cobra..
- Lakier 3warstwowy metalik,perła-CZERWIEŃ MEKSYKAŃSKA (DODGE VIPER)w słońcu wygląda niesamowicie tej głębi koloru nie odda żadne zdjęcie!świetnie kontrastuje z pasami w czarnym macie i reszcie podwozia.W czarnym macie mamy również specjalnie zaprojektowane sportowe siedzenie skórzane przeszyte czerwoną nicią,obniżające środek ciężkośći i podwyższające niebywale komfort jazdy,bezpieczeństwo gdyż przy mocnejszym odkręceniu manetki nie lata się do tyłu bo odpowiedni profil sedzenia(tył)trzyma nam całe ciało co przy takiej bestii jest bardzo uzasadnione.Zawieszenie i Siedzenie nadają niepowtarzalną linię tego motocykla ,fabryczne wielkie kanapy jak z krążownika i równie spasłe akcesoryjne corbin czy mustang kompletnie nie pasują do tego moto.Natomiast silnik przeszedł profesjonalny TUNING a motor na miesiąc zniknął w najlepszym do tego miejscu w polsce RATKA MOTOCYKLE w mikołowie( http://www.ratka.com.pl/serwis,d7.html ) gdzie są przygotowywane motory na międzynarodowe wyścigi,panowie dysponują ogromną wiedzą,hamownią, akcesoriami.Zamontowali najnowaszą wersje POWERCOMMANDER 5(który to ma znacznie większy zakres ustawień w mapach wtryskowych,kąt wyprzedzenia zapłonu itd...)oraz moduł sterujący 2 zaprogramowanymi mapami za pomocą przełącznika,który zamontowany został pod siedzeniem obok stacyjki.
Mamy dwa tryby do wyboru "P"-pełna moc,"E"ekonomiczny
obydwa ustawione na hamowni!
("E"to -25%mocy mniej i rewelacyjne spalanie 4,5litra na trasie przy stałej prędkości 130km/h!).
Z dopasowywanych wydechów najładniejszy wykres pokazał rewelacyjny SUPERTRAPP głośny,krótki przelotowy wydech o najlepszym momencie obrotowym(niedaleko kolektorów w wydechu od tyłu jest dospawane specjalne gniazdo na sonde pomiarową także kolejne modyfikacje jeśli by ktoś chciał robić będą dużo tańsze)Największą ciekawostką jest powrót do fabrycznego filtra powietrza gdyż wszystkie otwarte filtry stożki(a taki był zamontowany)i tym podobne psują grubo osiągi cała prawda wychodzi niestety tylko na hamowni.W hondzie filtr powietrza jest podciśnieniowy i ma być zamknięty i tu się japonii nie ulepszy na dowód tego dołanczam piękny chrom stożek gratis:)
W obudowe filtra Sławek RATKA użył sportowy przelotowy filtr K&N.
W efekcie uzyskano 110 hp na tylnym kole a najwięcej zysku mamy na momencie obrotowym 172 NM!
Producenci w szczególnośći japońscy podają moc silnika a nie moc na tylnym kole w rezultacie 96hp ktore podaje Honda hamownia weryfikuje poniżej 90 i analogicznie moment obrotowy znacznie poniżej 160nm.
Zmiany nastąpiły również na przełożeniach każdy bieg został indywidualnie ustawiony mamy zakres obrotów o +-500 obrotów więcej do odcinki VZR1800 już nie będzie w przodzie.Kierownica firmy BARON to najszersza i najgrubsza dostępna w sprzedaży wraz z oryginalnymi riserami oraz podświetlanym obrotomierzem BARON,osłoną licznika i tym co ma na sobie to koszt grubo powyżej 5000zł a to tylko część wyposażenia dodatkowego:)Na całe wyposażenie dodatkowe mam fakturę zakupu 2014r.Do motocykla dodaję customowe harleyowskie siedzenie pasażera montowane na specjalnych ssawkach świetny patent nie psuje wyglądu i błotnika i jest praktyczny.Oprócz tego mam większą kanape pasażera montowaną na śrubę ale pierwsza opcja lepsza.Na dalsze trasy we dwoje dodaję sakwe rolkę na kierownice.Opona przód DUNLOP jak nowa kupiona pod koniec zeszłego sezonu jeszcze są na niej ząbki,tył METZELER kupiona początkiem roku nówka!
Felgi poddane procesowi szkiełkowania - efekt chromu
tego nie da żadna polerka i nigdy nam nie zaśniedzieją!
Rok temu wymieniłem olej w kardanie(spokój na kilka lat)obecnie olej silnikowy i filtr,klocki w b.d stanie!
Ubezpieczenie OC i przegląd aktualne przez rok -kwiecień,czerwiec 2016.
2 komplety kluczyków imobiliser+alarm+blokady.Olej i filtry wymieniałem początkiem msc-a także olej żółty na bagnecie.
To jak ten motocykl jezdzi i wygląda to inwestycja rzędu 2ch fabrycznych vtx-ów,wtajemniczeni wiedzą ile taka zabawa kosztuje.To maszyna dla prawdziwego indywidualisty!cena jest bardzo okazyjna i nie podlega negocjacji i będzie obowiązywać tylko przez okres gdzie będzie mój nowy cel H-D custom 2.2 dostępny jeszcze w sprzedaży jesli się sprzeda to cena minimalna wskakuje na 40.000zł lub nie będzie jej wcale.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
- POWERCOMMANDER 5
- MODUŁ STEROWANIA MAPAMI PC
- PRZEŁĄCZNIK MAP
- ZAWIESZENIE
- ALARM
- WYDECH SUPERTRAPP
- FILTR SPORTOWY K&N
- OSŁONA CHROMOWA CHŁODNICY
- OSŁONA CHROMOWA LICZNIKA
- OSŁONY CHROM ZBIORNICZKÓW WYRÓWNAWCZYCH
- OSŁONY CHROM PRZYCISKÓW KIEROWNICY
- OSŁONY CHROM PÓŁKI GÓRNEJ
- ZESTAW NAKŁADEK NA ŚRUBY PÓŁKI G.
- KIEROWNICA BARON
- RISERY BARON
- OBROTOMIERZ BARON
- LUSTERKA KURYAKYN
- KLAMKI"ZOMBIE"KURYAKYN
- MANETKI CHROM Z KIERUNKAMI
- OSŁONY CHROM ŚRUB OŚKI KURYAKYN
- ADAPTERY PODNÓŻKÓW KURYAKYN
- PODNÓŻKI"STILETTO" KURYAKYN
- SIEDZENIE SPORTOWE CUSTOM
- SIEDZENIE PASAŻERA CUSTOM HARLEY
- FELGI PRZÓD I TYŁ EFEKT CHROMU
- SAKWA ROLKA
- MOCOWANIE CHROM TABLICA BOCZNA PODŚWIETLANA LEDAMI + ŚWIATŁO STOPU
- KIERUNKI TYŁ Z FUNKCJĄ ŚWIATEŁ STOPU
- BLOKADA TARCZY HAMULCOWEJ,KIEROWNICY
TuFotki.pl