Osoba zainteresowana powinna wiedzieć co to za motocykl :) 140 KM przy charakterystyce V-ki daje więcej wrażeń niż 190 w rzędówce. Nie będę też wspominał o wyjątkowym brzmieniu płynącym z dwóch wydechów oraz tym że jest to wyjątkowo rzadko spotykany motocykl.
VTR w moim posiadaniu jest od roku przejechane 18 000 km bez żadnych większych usterek, wcześniej przez 3 lata użytkowana przez znajomego. Motocykl nigdy nie miał konkretnego dzwona! Możliwość sprawdzenia wszystkiego we własnym zakresie lub serwisie. VTR ze względu na swój wiek posiada nieznaczne zarysowania które widoczne są dopiero z bliska jednak nie mają wpływu na całokształt :)
Ostatnio wymienione zostały opony, napęd, klocki (przód, tył), płyny - serwis (3000PLN) był robiony przed sezonem czyli 800 km temu, jednak motocykl jest ciągle użytkowany:)
Dodatki:
*amortyzator skrętu Wilbers 2000 PLN
*układ wydechowy Micron 3000 PLN
*tarcze hamulcowe Wave 2000 PLN
*przewody w stalowym oplocie 700 PLN
*wyświetlacz biegów 300 PLN
*uchwyt pasażera Angrip 400 PLN
*uchwyt na kamerę Camgrip 200 PLN
*opcjonalnie prostunter ( przyrząd do nauki jazdy na jednym kole) 800 PLN
*szyba F.FABRI 450 PLN
*akcesoryjny alarm 250 PLN
*kierunkowskazy diodowe
*rolki wahacza
Podsumowując: dodatki oraz ostatni serwis to koszt 13 000 PLN.
Więcej szczegółów: 792[zasłonięte]788
Więcej zdjęć na: www.motoequipment.eu
Do obejrzenia w Warszawie!
|