Dzień Dobry,
Sprzedam VTR1000 SP1 z 2003r. (produkcja 2002, w papierach (I rej.) 2003r)
Motocykl w moich rękach od 3 lat. Zakupiony od pasjonaty. I za taką osobę również uważam siebie. Motocykl był po szlifie na lewą stronę i z taką świadomością go nabywałem. Moja jedna przygoda to zgaśnięcie motocykla (ruszanie z 2-jki) podczas zawracania i upadek. Po tym zdarzeniu motocykl poddałem kosmetycznym zabiegom o tym będzie poniżej. Aktualnie oryginalny przebieg to 60.000km. Dlaczego? - Używam... Tak, tak ma ryski, odpryski i zadrapania czyli ślady użytkowania... Motocyklem zjeździłem pół europy - nigdy w życiu jakiejkolwiek awarii. Stan wizualny oceniam na połowę rzeczywistości przebiegu i nie problemem jest taki przebieg wyświetlić na zegarze -więc teoretykom odradzam dalszej lektury, jeśli takie cyfry dla Ciebie to za dużo.
Sprawa nr 2 ,którą pragnę poruszyć na wstępie aby nie marnować mojego i Twojego czasu drogi czytelniku:
-Jeśli kluczowym kryterium dla Ciebie jest cena również odradzam dalszej lektury. Cena tego egzemplarza jest świadoma, zasadna i adekwatna do stanu motocykla. Na wiosnę będzie tylko wyższa ;) ... Oczywiście motocykl garażowany w ciepełku domowego ogniska.
Jeżeli natomiast motocykl Cię zainteresuje zapraszam na oględziny w celu potwierdzenia jego stanu. Po oględzinach jestem skłonny negocjować. Proszę nie liczyć ,że zakupisz VTRa SP1 za 10.000 i za kolejne 3.000zł doprowadzić go do stanu TIP-TOP. Ten motocykl zakupiłem w 2010r za 14.000zł Oglądając wcześniej z pogłębiającą się irytacją wszystkie inne modele aktualnie sprzedawane przez 5 miesięcy - od tamtego czasu włożyłem w niego kolejne 7.000zł w dodatki i elementy wymagające pielęgnacji.
Na wstępie... VTR to nie motocykl na rozpoczęcie swojej przygody z jednośladami. Brzmi pysznie?-sorry, nie podważam zdolności i chęci ale piszę poważnie. Owszem 136KM i 110nM? Po spuszczenia klamki sprzęgła parametry mamy na dzień dobry ,zaś przy 10.000obr mamy tzn.odcinkę ,a nie dopiero zmianę fazy rozrządu i rozkręcanie się maszyny do 170KM.
Sprzęt gwarantuje niezapomniane wrażenia, ale motocykl wymaga wprawy i świadomości częstej utraty przyczepności tylnego koła przy nawet niewielkich obrotach. Pozatym sprzęt wydaje się ociężały i mało sterowny ;), chociaż przy jeździe bokami kieruje się nader łatwo ;). Odradzam jednocześnie jako motocykl na miasto. Gdy już Cię odpowiednio zniechęciłem, chciałem zripostować: - najlepiej prowadzący się 'japoniec' jakim
kiedykolwiek jeździłem. Osobiście otrzymałem dużo więcej frajdy z tej maszyny niż 170KM litrowych rzędówek.
Motocykl seryjnie wyposażony w zawieszenie SHOWA ,a prowadzenie w złożeniu to już jego legenda.
Na aktualnym zestawie napędowym (DID) motocykl zrobił ok.5000km.(wymieniany wiosną 2013 roku) Założone nowe klocki tył (sintermetalowe CL).
Na chwilę obecną należy zrobić serwis olejowy. Opona tył drogowa pirelli DIABLO ok.50%. Przód to semi-slick Metzelera K2 RACETEC stan również ok.50-60%.
Do tego powyższy model akcesoryjnie doprawiony o smaczki takie jak:
- otwarte tytanowe wydechy Scorpion (bardzo głośne, (nie)stety nie posiadam wyciszaczy, przeglądu nie przechodzi)
- łamane i regulowane klamki ASV
- wygodna żelowa kanapa obszyta perforowaną antypoślizgową skórą (zrobiona na wiosnę 2013)
- torowe regulowane sety ARP (założone 2013) -dokładam również oryginalne
- 18 stopniowy amortyzator skrętu (założony 2013)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie
- składana blacha
- pokrętła regulacji wstępnego napięcia sprężyn przednich RIZOMA
- stopowe crashpady PWL Racing
- odważniki manetek RIZOMA
- nisko oporowe filtry powietrza (nie pamiętam jakiego producenta)
- nowy wysoko prądowy akumulator do V2
Motocykl w 100% sprawny, piękny i bezawaryjny. Jeśli ktoś pragnąłby doprowadzić go do stanu perfekt to należy:
- wymienić prawy reflektor (nieudolnie pospawane pęknięcie obudowy za czasów poprzedniego właściciela,
oraz pęknięty klosz - przez 3 lata nie mogłem dostać używki w ładnym stanie)
- czacha pęka w jednym miejscu (była spawana - nie osiągalne sztuki nie spawane i nie połamane :( ) (widoczne na zdjęciu)
- dolna część rury wydechowa po szlifie (w takim stanie trafiła do Polski- kosmetyka (wydech nie tknięty))
- lewa chłodnica ma pourywane mocowania (problem z dostaniem używki w dobrym stanie) aktualnie założona nie sprawia żadnych problemów, szczelna i solidnie zamocowana. - wymiana naklejek na bokach.
Motocykl jednoosobowy nie posiadam do niego kanapy pasażerki oraz setów ;)
Dla zainteresowanych podaję link do serwera z dokładnymi zdjęciami:
http://beta.ktd.waw.pl/honda.zip
Niczego nie chcę zatajać jestem takim samym użytkownikiem motocykli jak Ty drogi kolego, droga koleżanko, jeśli o czymś zapomniałem z góry przepraszam. Zdjęcia są wysokiej jakości i mam nadzieję ,że obiektywnie przedstawiają stan motocykla. W Motocyklu malowałem boczne owiewki i czachę. Nadkola, zbiornik i ogon są w oryginale. Naklejki ,które zakupiłem zastosowane na bocznych owiewkach okazały się kijowej jakości i są wg mnie do poprawy. W razie pytań dodatkowych chętnie odpowiem, jestem do dyspozycji pod nr.502-[zasłonięte]-071 Konrad (proszę dzwonić po 18:00), lub mailem [zasłonięte]@ktd.waw.pl
Sprzedaję z powodu zakupienia jeszczę większego wariata... Oczywiście V2...a raczej L2...
pozdrawiam Konrad