|
|
Moto Fun HONDA Kraków
ul. Góra Libertowska 24 30-444 Kraków
GODZINY PRACY:
poniedziałek-piątek 10.00-18.00
sobota 10.00-14.00
NUMER KONTA:
60 1750 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0480000 [zasłonięte] 055144
KONTAKT:
tel. 12 [zasłonięte] 05
[zasłonięte]@motofun.pl
POJAZDY, AKCESORIA, ODZIEŻ
[zasłonięte]@motofun.pl
CZĘŚCI
[zasłonięte]@motofun.pl
|
|
GDZIE KUPUJESZ MOTOCYKL
Firma Moto Fun istnieje od 1998. Jesteśmy autoryzowanym dealerem motocykli Honda. Prowadzimy sprzedaż oraz serwis motocykli, quadów i skuterów. Salon oferuje szeroką gamę odzieży, akcesoriów oraz kasków. Zapraszamy także do serwisu, nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem.
CO ZYSKUJESZ
Każdy klient, który kupił u nas motocykl, nowy lub używany otrzyma rabat na odzież, akcesoria i materiały eksploatacyjne 10%. Informujemy o pełnej historii pojazdu oraz udzielamy 3 miesięcznej rękojmi na pojazdy używane.
FINANSOWANIE/TRANSPORT
Na miejscu uzyskasz kredyt, leasing i ubezpieczenie na bardzo korzystnych warunkach pakietowych. W zależności od wartości transakcji koszt transportu w kraju wynosi od 0 do 360pln.
OPIS MOTOCYKLA HONDA VT750S
- motocykl używany z oryginalnym przebiegiem
- bez wypadkowy
- rok produkcji 2010
- przebieg 3341 km
- kolor ciemy grafit
- stan techniczny doskonały
- dodatki: (poniżej)
CENA
21900,- brutto, faktura 23% VAT
DOKUMENTY/GWARANCJA
Faktura Vat 23%, rękojmia 3 miesiące, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- sakwy boczne Honda oryginał,
- bagażnik Honda oryginał, wraz ze stelażem
- gmol ochronny oraz spacerówki,
DANE TECHNICZNE:
| Dane techniczne |
| Silnik |
| Typ Chłodzony cieczą 4-suwowy, 6-zaworowy SOHC, 52° V-2 |
| Pojemność skokowa 745 cm³ |
| Średnica x skok tłoka 79 x 76 mm |
| Stopień sprężania 9.6:1 |
| Moc maksymalna 44 KM przy 5500 obr./min. |
| Moment obrotowy 62 Nm przy 3250 obr./min. |
| Układ paliwowy |
| Dawkowanie paliwa elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
| Średnica gardzieli przepustnicy 34 mm |
| Zbiornik paliwa 10,7 litra |
| Zużycie paliwa wg WMTC** 4,1 l/100km |
| Instalacja elektryczna |
| Pojemność akumulatora 12V/11.2AH |
| Rozrusznik elektryczny |
| Układ napędowy |
| Skrzynia biegów 5-stopniowa |
| Sprzęgło mokre, wielotarczowe |
| Przełożenie wstępne 1,666 (65/39) |
| Przełożenie biegu 1 3,166 (38/12) |
| Przełożenie biegu 2 2,000 (34/17) |
| Przełożenie biegu 3 1,500 (30/20) |
| Przełożenie biegu 4 1,173 (27/23) |
| Przełożenie biegu 5 1,041 (25/24) |
| Przełożenie końcowe 2,235 (38/17) |
| Napęd tylnego koła łańcuch O-ringowy uszczelniany |
| Prędkość maksymalna 153 km/h |
| Rama |
| Typ Podwójna rama kołyskowa, stalowe przekroje zamknięte |
| Podwozie |
| Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2285 x 870 x 1135 mm |
| Rozstaw osi 1560 mm |
| Kąt nachylenia główki ramy 31° 18' |
| Wyprzedzenie 123 m |
| Promień skrętu 3,2 m |
| Wysokość siedzenia 737 mm |
| Prześwit 155 mm |
| Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 232 kg (P: 104 kg, T: 128 kg) |
| Masa "suchego" pojazdu 223 kg |
| Dopuszczalna masa całkowita 419 kg |
| Zawieszenie |
| Przód Widelec teleskopowy z goleniami o średnicy 41 mm, skok koła 118 mm |
| Tył Dwa klasyczne amortyzatory ze sprężynami o 5-stopniowej regulacji napięcia wstępnego, skok koła 90 mm |
| Hamulce |
| Przód Hydrauliczne tarczowe 296x6 mm, zacisk dwutłoczkowy |
| Tył 180 mm, bębnowy |
| Opony |
| Przód 100/90-19M/C (57H) |
| Tył 150/80B16M/C (71H) |
|
|