GDZIE KUPUJESZ MOTOCYKL Firma Moto Fun istnieje od 1998. Jesteśmy autoryzowanym dealerem motocykli Honda. Prowadzimy sprzedaż oraz serwis motocykli, quadów i skuterów. Salon oferuje szeroką gamę odzieży, akcesoriów oraz kasków. Zapraszamy także do serwisu, nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem. CO ZYSKUJESZ Każdy klient, który kupił u nas motocykl, nowy lub używany otrzyma rabat na odzież, akcesoria i materiały eksploatacyjne 10%. Informujemy o pełnej historii pojazdu oraz udzielamy 3 miesięcznej rękojmi na pojazdy używane. FINANSOWANIE/TRANSPORT Na miejscu uzyskasz kredyt, leasing i ubezpieczenie na bardzo korzystnych warunkach pakietowych. W zależności od wartości transakcji koszt transportu w kraju wynosi od 0 do 360pln. OPIS MOTOCYKLA HONDA VT750S - motocykl używany z oryginalnym przebiegiem - bez wypadkowy - rok produkcji 2010 - przebieg 3341 km - kolor ciemy grafit - stan techniczny doskonały - dodatki: (poniżej) CENA 21900,- brutto, faktura 23% VAT DOKUMENTY/GWARANCJA Faktura Vat 23%, rękojmia 3 miesiące, kupujący zwolniony z opłaty skarbowej. WYPOSAŻENIE DODATKOWE - sakwy boczne Honda oryginał, - bagażnik Honda oryginał, wraz ze stelażem - gmol ochronny oraz spacerówki, DANE TECHNICZNE:
Dane techniczne |
|
Silnik |
Typ Chłodzony cieczą 4-suwowy, 6-zaworowy SOHC, 52° V-2 |
Pojemność skokowa 745 cm³ |
Średnica x skok tłoka 79 x 76 mm |
Stopień sprężania 9.6:1 |
Moc maksymalna 44 KM przy 5500 obr./min. |
Moment obrotowy 62 Nm przy 3250 obr./min. |
Układ paliwowy |
Dawkowanie paliwa elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI |
Średnica gardzieli przepustnicy 34 mm |
Zbiornik paliwa 10,7 litra |
Zużycie paliwa wg WMTC** 4,1 l/100km |
Instalacja elektryczna |
Pojemność akumulatora 12V/11.2AH |
Rozrusznik elektryczny |
Układ napędowy |
Skrzynia biegów 5-stopniowa |
Sprzęgło mokre, wielotarczowe |
Przełożenie wstępne 1,666 (65/39) |
Przełożenie biegu 1 3,166 (38/12) |
Przełożenie biegu 2 2,000 (34/17) |
Przełożenie biegu 3 1,500 (30/20) |
Przełożenie biegu 4 1,173 (27/23) |
Przełożenie biegu 5 1,041 (25/24) |
Przełożenie końcowe 2,235 (38/17) |
Napęd tylnego koła łańcuch O-ringowy uszczelniany |
Prędkość maksymalna 153 km/h |
Rama |
Typ Podwójna rama kołyskowa, stalowe przekroje zamknięte |
Podwozie |
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2285 x 870 x 1135 mm |
Rozstaw osi 1560 mm |
Kąt nachylenia główki ramy 31° 18' |
Wyprzedzenie 123 m |
Promień skrętu 3,2 m |
Wysokość siedzenia 737 mm |
Prześwit 155 mm |
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 232 kg (P: 104 kg, T: 128 kg) |
Masa "suchego" pojazdu 223 kg |
Dopuszczalna masa całkowita 419 kg |
Zawieszenie |
Przód Widelec teleskopowy z goleniami o średnicy 41 mm, skok koła 118 mm |
Tył Dwa klasyczne amortyzatory ze sprężynami o 5-stopniowej regulacji napięcia wstępnego, skok koła 90 mm |
Hamulce |
Przód Hydrauliczne tarczowe 296x6 mm, zacisk dwutłoczkowy |
Tył 180 mm, bębnowy |
Opony |
Przód 100/90-19M/C (57H) |
Tył 150/80B16M/C (71H) |
|
|