Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda VFR 800 Fi RC46 '99 Unikatowa

28-03-2015, 18:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik aaakowal
numer aukcji: 5177480937
Miejscowość Gorzów Wlkp.
Wyświetleń: 824   
Koniec: 28-03-2015 18:32:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled 1


Honda VFR RC46 '99
Na sprzedaż wystawiam prywatny motocykl.

Motocykl jest po modyfikacji stylistyczno-technicznej, którą przeprowadziłem w 2011 roku.
Oryginalna wersja zawsze wydawała mi się toporna, więc postanowiłem Vfr'ce dodać lekkości i połączyć ją z podwójnym wydechem który podobał mi się już od modelu Ducati 916. Starałem sie zmiany zrobić z takim umiarem by zachować ducha Vfr - stąd pomysł na to, by ładny przód modelu 800Fi podkreślić nowszymi lustrami i pozbyć się epokowych kierunkowskazów, a na tył wykorzystać najładnieszy zadupek ze wszystkich Vfr czyli od Vtec'a z ekstra kominami pod siedzeniem - ułożonymi ciaśniej, po to aby nadać jeszcze większej lekkości. Całość robi bardzo dobre wrażenie i spotyka się ze zdumieniem i wahaniem co do modelu przez wielu motomaniaków. Jazda daje mnóstwo frajdy. Moto prowadzi się bez zastrzeżeń. Silnik w układzie V4 jest komfortowy i ma zapas momentu już od "dołu", więc nie trzeba wysoko kręcić, a z wydechem Remusa dźwięk daje dodatkową porcję przeszywającej radości, przy czym jest miękko basowy i nie drze się jak wybebeszone puchy, przez co bez problemu przechodzi przeglądy.

Zakres modyfikacji:


- Zmieniony zadupek (stelaż i owiewka) stylizowany na model Vtec

- Założony fabrycznie nowy dedykowany do VFR Vtec przelotowy podwójny Carbonowy wydech Remus Granprix.
Carbon nie grzeje się mocno i nie nagrzewa "siedzenia" nawet w upały.
Kanał wylotowy został dopasowany do mniejszego rozstawu końcówek, aby tył wglądał jeszcze smuklej.

- Założony filtr powietrza K&N

- Zmieniona tapicerka siedzenia wg mojego projektu z czerwonym obszyciem.

- Założony Power Commander 2 z mapą podnoszącą moc do 110km - nie mierzony na hamowni,
ale w połączeniu z filtrem K&N i wydechem mam wrażenie, że jest ich jeszcze więcej

- Całość lakierowana w kolorystyce Czarna perła, czerwona perłą i złota perła. Kolor ze względu na perłę
w zależności od oświetlenia zmienia się od ceglastego do czerwonego.

- Założony hugger (błotnik tylny) lakierowany dwukolorowo pod stylistykę. Przerobiłem również mocowanie
błotnika na solidnie przykręcane, bo to oryginalne wielka fuszera była.

- Założone czarne klamki regulowane.

- Założone lusterka MotoJapan od CBR SC59 za pomocą indywidualnych adapterów z aluminium,
a miejsca oryginalnych kierunkowskazów zaspawane.

Motocykl posiadam od 25.03.2009 i zrobiłem zaledwie około 25 tys. km
Bardzo mało jeżdżę ze względu na natłok obowiązków oraz dwóch synów którzy urodzili się w 2010 i 2013 roku. Kupując VFR myślałem, że uda się robić więcej kilometrów na sezon i dłuższe turystyczne wypady. Okazało się całkowicie inaczej i większość tras była w okręgu 100km ze sporadycznymi wypadami. Z VFR'y jestem bardzo zadowolony i nigdy nie zawiodła.

Odnośnie eksploatacji:
Klocki przód i napęd zmienione przy zakupie - klocki wyglądają ok, a ze względu na nietypowy mimośrodowy naciąg łańcucha nie mam pojęcia ile jeszcze zapasu zostało, a jest w dobrym stanie.
Klocki tył zmienione pod koniec sezonu 2011 - stan OK
Akumulator nowy na gwarancji zmieniony 18-03-2015
Opony Pirelli Diablo Rosso 2 - tył jeszcze w bardzo dobrym stanie
Opona przód jest OK - ma mniejszy bieżnik, a na koniec sezonu dokupiłem w bardzo dobrym stanie używaną również rosso 2 do dokończenia z razem tylną, którą dorzucam.
Na początku sezonu 2014 Wymieniłem:
-płyn chłodniczy,
-olej silnikowy (Motul 5100 10W40 - przez cały okres używałem tego samego)
-olej w lagach (Motul Fork Oil 15W)
-płyn sprzęgłowy, płyn hamulcowy (Motul RBF 600)
(Dla uwiarygodnienia ekspolatacji widoczne na ostatnich zdjęciach).
łożyska ķół przód i tył

Przebieg widoczny na zdjęciach 86877km - nie robi wrażenia na tych silnikach
Ubezpieczenie OC do 16-09-2015
Przegląd do 20-05-2015

Motocykl jest po niegroźnym upadku na koniec zeszłego sezonu na lewą stronę, gdzie większość przejął CrashPad. Została otarta u góry owiewka która wgniotła bak. Ogólnie bak jest porysowany i lakier z niewiadomych mi przyczyn popękał. Ja tego nie robiłem, bo mi to nie przeszkadzało, i jeśli ktoś nie jest dużym estetą to może jeździć bez malowania. Z VFRką jestem bardzo związany i szkoda mi sprzedawać po takim nakładzie czasowo-finansowym. Przez zimę została przygotowana pode mnie do sezonu, lecz naszło mnie i planuję przesiąść się jednak na CBR1000RR, po to aby raz na jakiś czas w weekend nacieszyć się winklami. Z rzeczy które należałoby zrobić to wymienić olej (co prawda nie pojeździł za wiele, ale ja co roku zmieniam), możnaby było jeszcze sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie przejrzeć świece- choć nie ma ku temu sygnałów.
Do motocykla dorzucam oryginalną turystyczną szybę, drugą oponę przednią oraz drugie również złote koło tylne ze startą oponą.
Zdjęcia przedstawiają aktualny stan - zostały wykonane na pierwszej w tym sezonie przejażdżce w dniu 08-03-2015
Nie jestem handlarzem. Nie posiadam innych części i motocykli. Wszystko jest wystawione w ogłoszeniu.

Pomimo dużych modyfikacji pamiętać trzeba że jest to cały czas jest motocykl używany i posiada ślady użytkowania - nowe motocykle są w salonach.
Motocyklem można śmiało wracać na kołach. Na hondzie nie oszczędzałem, a w przeróbkę włożyłem ładnych klika tysięcy. Włożonej pracy nie liczę, a kwota jaka mnie interesuje nie jest wygórowana. Istnieje możliwość niewielkiej negocjacji
Ze względu na ograniczone zaufanie do obcych, różne przypadki w Polsce i unikanie problemów przejażdżka testowa jest możliwa tylko po zostawieniu gotówki.

Kontakt
509*443*454
Opis myślę, że jest wyczerpujący.
Z dodatkowymi pytaniami najlepiej dzwonić
w tygodniu 16:00-22:00 lub w weekendy przez cały dzień