Honda VFR RC46 '99 Na sprzedaż wystawiam prywatny motocykl. Motocykl jest po modyfikacji stylistyczno-technicznej, którą przeprowadziłem w 2011 roku. Oryginalna wersja zawsze wydawała mi się toporna, więc postanowiłem Vfr'ce dodać lekkości i połączyć ją z podwójnym wydechem który podobał mi się już od modelu Ducati 916. Starałem sie zmiany zrobić z takim umiarem by zachować ducha Vfr - stąd pomysł na to, by ładny przód modelu 800Fi podkreślić nowszymi lustrami i pozbyć się epokowych kierunkowskazów, a na tył wykorzystać najładnieszy zadupek ze wszystkich Vfr czyli od Vtec'a z ekstra kominami pod siedzeniem - ułożonymi ciaśniej, po to aby nadać jeszcze większej lekkości. Całość robi bardzo dobre wrażenie i spotyka się ze zdumieniem i wahaniem co do modelu przez wielu motomaniaków. Jazda daje mnóstwo frajdy. Moto prowadzi się bez zastrzeżeń. Silnik w układzie V4 jest komfortowy i ma zapas momentu już od "dołu", więc nie trzeba wysoko kręcić, a z wydechem Remusa dźwięk daje dodatkową porcję przeszywającej radości, przy czym jest miękko basowy i nie drze się jak wybebeszone puchy, przez co bez problemu przechodzi przeglądy.
Zakres modyfikacji:
- Zmieniony zadupek (stelaż i owiewka) stylizowany na model Vtec
- Założony fabrycznie nowy dedykowany do VFR Vtec przelotowy podwójny Carbonowy wydech Remus Granprix. Carbon nie grzeje się mocno i nie nagrzewa "siedzenia" nawet w upały. Kanał wylotowy został dopasowany do mniejszego rozstawu końcówek, aby tył wglądał jeszcze smuklej.
- Założony filtr powietrza K&N
- Zmieniona tapicerka siedzenia wg mojego projektu z czerwonym obszyciem.
- Założony Power Commander 2 z mapą podnoszącą moc do 110km - nie mierzony na hamowni, ale w połączeniu z filtrem K&N i wydechem mam wrażenie, że jest ich jeszcze więcej
- Całość lakierowana w kolorystyce Czarna perła, czerwona perłą i złota perła. Kolor ze względu na perłę w zależności od oświetlenia zmienia się od ceglastego do czerwonego.
- Założony hugger (błotnik tylny) lakierowany dwukolorowo pod stylistykę. Przerobiłem również mocowanie błotnika na solidnie przykręcane, bo to oryginalne wielka fuszera była.
- Założone czarne klamki regulowane.
- Założone lusterka MotoJapan od CBR SC59 za pomocą indywidualnych adapterów z aluminium, a miejsca oryginalnych kierunkowskazów zaspawane. Motocykl posiadam od 25.03.2009 i zrobiłem zaledwie około 25 tys. km Bardzo mało jeżdżę ze względu na natłok obowiązków oraz dwóch synów którzy urodzili się w 2010 i 2013 roku. Kupując VFR myślałem, że uda się robić więcej kilometrów na sezon i dłuższe turystyczne wypady. Okazało się całkowicie inaczej i większość tras była w okręgu 100km ze sporadycznymi wypadami. Z VFR'y jestem bardzo zadowolony i nigdy nie zawiodła.
Odnośnie eksploatacji: Klocki przód i napęd zmienione przy zakupie - klocki wyglądają ok, a ze względu na nietypowy mimośrodowy naciąg łańcucha nie mam pojęcia ile jeszcze zapasu zostało, a jest w dobrym stanie. Klocki tył zmienione pod koniec sezonu 2011 - stan OK
Akumulator nowy na gwarancji zmieniony 18-03-2015 Opony Pirelli Diablo Rosso 2 - tył jeszcze w bardzo dobrym stanie Opona przód jest OK - ma mniejszy bieżnik, a na koniec sezonu dokupiłem w bardzo dobrym stanie używaną również rosso 2 do dokończenia z razem tylną, którą dorzucam. Na początku sezonu 2014 Wymieniłem: -płyn chłodniczy, -olej silnikowy (Motul 5100 10W40 - przez cały okres używałem tego samego) -olej w lagach (Motul Fork Oil 15W) -płyn sprzęgłowy, płyn hamulcowy (Motul RBF 600) (Dla uwiarygodnienia ekspolatacji widoczne na ostatnich zdjęciach).
łożyska ķół przód i tył
Przebieg widoczny na zdjęciach 86877km - nie robi wrażenia na tych silnikach Ubezpieczenie OC do 16-09-2015 Przegląd do 20-05-2015
Motocykl jest po niegroźnym upadku na koniec zeszłego sezonu na lewą stronę, gdzie większość przejął CrashPad. Została otarta u góry owiewka która wgniotła bak. Ogólnie bak jest porysowany i lakier z niewiadomych mi przyczyn popękał. Ja tego nie robiłem, bo mi to nie przeszkadzało, i jeśli ktoś nie jest dużym estetą to może jeździć bez malowania. Z VFRką jestem bardzo związany i szkoda mi sprzedawać po takim nakładzie czasowo-finansowym. Przez zimę została przygotowana pode mnie do sezonu, lecz naszło mnie i planuję przesiąść się jednak na CBR1000RR, po to aby raz na jakiś czas w weekend nacieszyć się winklami. Z rzeczy które należałoby zrobić to wymienić olej (co prawda nie pojeździł za wiele, ale ja co roku zmieniam), możnaby było jeszcze sprawdzić luzy zaworowe i ewentualnie przejrzeć świece- choć nie ma ku temu sygnałów. Do motocykla dorzucam oryginalną turystyczną szybę, drugą oponę przednią oraz drugie również złote koło tylne ze startą oponą. Zdjęcia przedstawiają aktualny stan - zostały wykonane na pierwszej w tym sezonie przejażdżce w dniu 08-03-2015 Nie jestem handlarzem. Nie posiadam innych części i motocykli. Wszystko jest wystawione w ogłoszeniu. Pomimo dużych modyfikacji pamiętać trzeba że jest to cały czas jest motocykl używany i posiada ślady użytkowania - nowe motocykle są w salonach. Motocyklem można śmiało wracać na kołach. Na hondzie nie oszczędzałem, a w przeróbkę włożyłem ładnych klika tysięcy. Włożonej pracy nie liczę, a kwota jaka mnie interesuje nie jest wygórowana. Istnieje możliwość niewielkiej negocjacji Ze względu na ograniczone zaufanie do obcych, różne przypadki w Polsce i unikanie problemów przejażdżka testowa jest możliwa tylko po zostawieniu gotówki. Kontakt 509*443*454 Opis myślę, że jest wyczerpujący. Z dodatkowymi pytaniami najlepiej dzwonić w tygodniu 16:00-22:00 lub w weekendy przez cały dzień ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/01.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/02.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/03.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/04.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/05.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/06.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/07.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/08.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/09.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/10.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/11.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/12.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/13.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/14.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/15.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/16.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/17.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/18.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/19.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/20.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/21.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/22.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/23.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/24.jpg) ![](http://www.miniu.pl/allegro/honda_vfr/25.jpg)
|