Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Honda VFR 800 FI '99.

25-12-2014, 22:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 8 000 zł     
Użytkownik forever_failure
numer aukcji: 4890558151
Miejscowość Złocieniec
Wyświetleń: 399   
Koniec: 25-12-2014 21:09:15

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1999
Przebieg (km): 102282
Pojemność silnika: 751 - 1000ccm
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedam motocykl Honda VFR 800 FI,Rok produkcji: 1999. Motocykl w moim posiadaniu od 2011 r.Przebieg nie cofany,obecnie na poziomie 102282 km.Wiernie i bezawaryjnie (nie licząc akcji z reglerem) służyła tych parę sezonów i wiele tysięcy km. Motocykl miał przygodę (nie za mojej kadencji),ewidentnie leżał.Najpewniej na prawej stronie,świadczą o tym ślady na deklu sprzęgła oraz spawane owiewki. Lakier wg.rocznika i wklejki powinien być black,jednak w obecnym życiu jest srebrna. Lakiernictwo jak i naprawa owiewek bez żadnych zarzutów.W przeciągu lat eksploatacji wymieniłem regler na Tourmaxa,akumulator,świece-montując irydowe,klocki-komplet,kierunkowskazy przednie na wersję przezroczystą,dorzuciłem deflektor na szybę przednią,komin przelotowy owal Dominator.Filtr powietrza jest zwykły,nie ufam nasączanym K&N.Olej silnikowy wymieniany systematycznie wraz z filtrem(wspomnę żeby nie było niedomówień ). W tym roku zmieniłem kompletny napęd (DID+Sunstar) i nakręciłem na nim maksymalnie w okolicach 4,5kkm). Dwa lata temu sprzęt był na regulacji zaworów (brak konieczności ingerencji w wartości luzów). Fifka miała od zakupu 'trafioną' lampę przednią.Nie wymieniałem ze względu na ogólnie znany cennik,lecz po sezonie rozebrałem i solidnie uszczelniłem.Do środka powędrowały też żarówki Philips x-treme vision. Ogon ma widoczne dwa pęknięcia obok mocowania na śrubach spowodowane wibracjami od zamontowanego swego czasu na sztywno wydechu MIG który przez pewien okres użytkowałem.Nie naprawiałem wychodząc z założenia że i tak w tym miejscu targam sakwy tekstylne więc przeżyję. Akumulator jak najbardziej OK,gumy Angel ST dwuletnie w zasadzie po jednym sezonie z bieżnikiem jak najbardziej solidnym,więc moto ewentualnie bez wielkich inwestycji na sezon. Dodatkowe info telefonicznie lub mailowo.