Witam Mam dp sprzedania Honde Transalp XL600V , Rok produkcji : 1997 , Kraj pohodzenia : Wlochy. Przebieg : 22.000.
Motor przywiozlem z Bolognii , zarejestrowany 02.2014 w PL.
Motor po przyjezdzie do Polski znalaz sie w serwisie „MotoStajnia“ z Warszawy, serwis te znany jest z przygotowania motorow do dalekich wypraw w tym i do Paris-Dakar Rally.
W Serwisie przeprowadzone zostaly nastepujace czynosci : - Czyszczenie/Regulacja gaznikow -Zmiana Napedu
-Lozysko glowki ramy
-Nowy Akumulator
-Zmiana Opon na „Continental“ z bieznikiem „Cegla“ co daje niesamowity komfort podrozowania po szutrach, legko blotnych drogách, ale i na Warszawkich ulicach tez jest OK , jedynym minusem jest fakt ze przy 160 KM/H dostaje sie legkich wibracji i zaczyna delikatnie telepac kierownica , to jest niestety minus opon tego typu. Raczej jak kupuje sie Trampka kierowca niema potrzeby ciaglego przemieszczania sie z przedkoscia powyzej 160 Km/H. Dalej o serwisie
-wymenione uszczelki lagow wraz z olejem
-olej w silniku 10W40 tez nowy (2000 km)
-regulacja zaworow
-wymiana tylnej tarczy bo byla peknieta w raz z klockami
-termostat
-czyszczenie ukladu chlodzenia
-slimak wraz z linka predkosciomierza
-klocki przod 4 szt
-detki tez zostaly wimienione z oponami na wzmocnione
-regulacja sprzegla
-smarowanie wszystkich linek smarem (Zalecane co 20.000 lub 5 lat).
Chyba to bylo by na tyle.
Wady (One tez istneja ;) – Brak kierunkowskazu (Prawy/Tyl) cena od 20-100 zl i wada ktora ja planowalem zajac sie w zimie jest wystepujaca rdza ktora przeszkadza tylko oku , wystepuje ona na sprychach , mocowaniach lusterek , kierownicy , tlumiku. Ogolnie jak ktos posiada garaz i checi, ogarniecie tego zajmie 2 dni i beda mieli panstwo motor ktory posluzy jeszcze dlugie lata i odwdzieczy sie niezawodna eksploatacja, bo trampki z tego sa slynne i jak by to nie bylo tak to raczej zaden czlowiek nie chcial by dac za motor ponad 14-15 letni takie pieniadze.
P.S. Powracajac do tematu Motostajni. Do wlgadu faktura z napraw na 2.400 zl + Opony 850 zl i jak cos mozliwosc podjechania i porozmawiania z mechanikiem ktory wie o tym motorze wiecej niz ja. Powod sprzedazy motoru po tak gruntownym serwisie i wlozeniach jest banalnie prosty, bardzo mi sie zachcialo BMW K1200R i jak ktos takowy posiada to mozemy sie zamenic , z moja doplata do 15.000 zl
Telefon Kontaktowy : 730-[zasłonięte] -355